abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221482417
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:09 schreef ToT het volgende:

:') Lik me harige reet zeg!
Neem je eerst wel even een anale douche?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 21:45:09 #27
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221482742
quote:
88s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
The Big Sheet verpakkingen zijn mijn favoriet, maar het is hier altijd gokken of de Amazing Oriental ze heeft... En dan ook nog in maar 1 smaak -O-

Waar koop jij ze?

Filmpje ziet er lekker uit! Snap alleen het nut niet van de cola die ze weggooien.
Aziatische supermarkt west-kruiskade Rotterdam. In het pand waar vroeger Nighttown zat.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_221489230
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 21:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Aziatische supermarkt west-kruiskade Rotterdam. In het pand waar vroeger Nighttown zat.
Vandaag bij die Amazing Oriental wezen kijken. Ze hadden alleen knoflooksmaak ;(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 22:17:39 #29
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221489370
Kan je net zo goed onkruid eten uit je eigen tuin.

Hoepel toch een eind op met je konijnenvoer
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')