Deze bijvoorbeeld:quote:
Ook bij die eerste vind ik het storend en er niet uitzien. En wat een ander al aangaf, het woord slip is sowieso al een ding.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Maar goed, deze chick heeft een goed figuur, dus dan stoort het al minder, maar in de praktijk ziet het er niet uit!
Maar deze dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie liever dit dan een kalende, geeltandige dikke Nederlander die zijn gebrek aan hoofdhaar compenseert met lichaamshaar op zijn pens, moobs, en varkenspoten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Maar goed, deze chick heeft een goed figuur, dus dan stoort het al minder, maar in de praktijk ziet het er niet uit!
Maar deze dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet lief om zo over je pa te spreken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:40 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik zie liever dit dan een kalende, geeltandige dikke Nederlander die zijn gebrek aan hoofdhaar compenseert met lichaamshaar op zijn pens, moobs, en varkenspoten.
Ik was net buiten, weliswaar niet in Nederland, maar dan nog. Allemaal in zwemslip.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:52 schreef rival het volgende:
Kom je nooit buiten ofzo? De helft loopt in stringetjes rond. Al jaren.
Ik trek die stringetjes altijd kapot en dan steek ik een vinger in hun kutquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:52 schreef rival het volgende:
Kom je nooit buiten ofzo? De helft loopt in stringetjes rond. Al jaren.
Mijn vader ziet er beter uit dan 98% van FOK!quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet lief om zo over je pa te spreken.
Alsof ze haar vader kent, daar komen die daddy issues juist vandaan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet lief om zo over je pa te spreken.
Ga je toch met hem trouwenquote:Op donderdag 30 juli 2026 16:33 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Mijn vader ziet er beter uit dan 98% van FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |