Je bent dus voor Hamas?quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als mijn huis zou worden ingepikt door een volk zou ik ook ze ook haten en wraak nemen, lui denken dat ze alles kunnen en mogen
Was laatst in Luik, daar wil je dus gewoon niet komen.quote:
Nee ik ben voor het Palestijnse volk en ik begrijp dat er veel een pesthekel aan Israël hebbenquote:
Het Palestijnse volk steunt grotendeels Hamas. Vrijwel niemand is onschuldig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee ik ben voor het Palestijnse volk en ik begrijp dat er veel een pesthekel aan Israël hebben
Niet onbegrijpelijk , Israël drijft ze bijna in hun armen met hun actiesquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het Palestijnse volk steunt grotendeels Hamas. Vrijwel niemand is onschuldig.
Ik vind Israël juist heel gemeenschappelijk. Ze lieten Hamas de leiding hebben in Gaza, vertrokken uit Gaza en hebben een tijdlang Hamas gefinancierd. Hamas koos echter voor langdurige terreur, onderdrukking van de eigen bevolking en een genocidaal bloedbad op 7 oktober.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet onbegrijpelijk , Israël drijft ze bijna in hun armen met hun acties
Ik niet en hier komen we ook niet uit, onze meningen liggen te ver uit elkaarquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik vind Israël juist heel gemeenschappelijk. Ze lieten Hamas de leiding hebben in Gaza, vertrokken uit Gaza en hebben een tijdlang Hamas gefinancierd. Hamas koos echter voor langdurige terreur, onderdrukking van de eigen bevolking en een genocidaal bloedbad op 7 oktober.
Zo moeilijk is dat niet hoor, gewoon je kop in het zand steken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Anno 2026 nog voor Israel zijn is best wel een prestatie.
Er zijn wel een aantal voorbeelden waarbij het is gelukt. Bekendste voorbeeld is Jason Walters die bij de Hofstadgroep was aangesloten. Is echter wel een uitzondering.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:55 schreef Gibson88 het volgende:
Geloven dat je een geradicaliseerde moordmachine kan 'genezen'![]()
Hoe naïef en dom kan je zijn.
Terechte klacht.
Dat wist ik niet, ik ga mij hier maar eens over inlezen. Goed dat je mij terechtwijstquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:51 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal voorbeelden waarbij het is gelukt. Bekendste voorbeeld is Jason Walters die bij de Hofstadgroep was aangesloten. Is echter wel een uitzondering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |