Haaaahaha. Met zijn kledingrekquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:17 schreef yvonne het volgende:
Ik mis @:mirrorman
Bracht een beetje leven in de brouwerij.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 06:26 schreef Cupfighter het volgende:
@:tong80 is niet echt weg, af en toe krijg ik nog een like van hem maar iets posten doet hij helaas niet meer, mis zijn bijdrages zeker wel, met name in vbl
quote:Op donderdag 30 juli 2026 06:45 schreef Soury het volgende:
Die eerste loopt ook nog steeds rond na tig keer op anoniem, Myraela post ook nog gewoon.
quote:
Dat is niet waar het alleen maar om gaat. Als iemand beslist zich terug te trekken in een ‘afgelegen’ slowchat, louter alleen op de FP te posten of verder te gaan onder een ‘onbekende’ kloon kan een andere user voornoemde users wel op FOK! missen.quote:
Dat was gewoon een klootzak, sorry. Ik werkte op een gegeven moment net een paar dagen bij een nieuw baantje bij een grote overheidsinstantie (we spreken 2001), vond hij het nodig om daar een hele rare mail naartoe te sturen over mij. Gelukkig vond degene die hem ontving dat ook en oordeelde dat hij hem net zo'n malloot vond. Wat je maar gezellig noemt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:17 schreef yvonne het volgende:
Ik mis @:mirrorman
Bracht een beetje leven in de brouwerij.
Dit zegt genoeg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was gewoon een klootzak, sorry. Ik werkte op een gegeven moment net een paar dagen bij een nieuw baantje bij een grote overheidsinstantie (we spreken 2001), vond hij het nodig om daar een hele rare mail naartoe te sturen over mij. Gelukkig vond degene die hem ontving dat ook en oordeelde dat hij hem net zo'n malloot vond. Wat je maar gezellig noemt.
Ziekquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was gewoon een klootzak, sorry. Ik werkte op een gegeven moment net een paar dagen bij een nieuw baantje bij een grote overheidsinstantie (we spreken 2001), vond hij het nodig om daar een hele rare mail naartoe te sturen over mij. Gelukkig vond degene die hem ontving dat ook en oordeelde dat hij hem net zo'n malloot vond. Wat je maar gezellig noemt.
Wat een idiootquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
Jemig @SEMTEXquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Had hij ook zijn username onderaan de mail gezet?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een sicko.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een sicko.
Ook meegemaakt met een FOK!-stel, Staal (of dergelijke) en haar partner. Mailden mijn werkgever dat ik onterecht verlof had, omdat mijn moeder heus niet echt terminaal was.![]()
'Gelukkig' waren mijn collega's op de begrafenis geweest.
WTF man...quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een sicko.
Ook meegemaakt met een FOK!-stel, Staal (of dergelijke) en haar partner. Mailden mijn werkgever dat ik onterecht verlof had, omdat mijn moeder heus niet echt terminaal was.![]()
Ik snap dus dat je de lof op mirrorman even recht wilt zetten ja.
ja, die noemden ze toen ("Zegt dat je iets" vroegen ze geloof ik), waardoor ik meteen wist dat hij het wasquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Had hij ook zijn username onderaan de mail gezet?
Nou echt. Snap ook niet waar zo'n figuur zich mee bemoeid.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, die noemden ze toen, waardoor ik meteen wist dat hij het was. Het was sowieso niet zo boeiend werk, ik heb het er maar heel kort volgehouden, maar je zult maar eens wel serieus daar een carriere hebben willen hebben. Gestoord gewoon.
Die had toch een frietkraam of zo?quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een sicko.
Ik snap dus dat je de lof op mirrorman even recht wilt zetten ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |