Zittingstermijn beperken. Max twee termijnen en daarna nooit meer terug mogen keren in een bepaalde positie, dus geen Putin-Medvedev couroussel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:05 schreef raptorix het volgende:
Ironisch genoeg was Infantino vooral de gewenste kandidaat om de corrupte Blatter weg te krijgen, die nu schande spreekt van het Corrupte gedrag van hem, veel gekker krijg je het niet, beter gaat men in de toekomst zonder voorzitter maar gewoon een systeem waarbij elke regio een voorzitter aflevert met evenveel stemrecht.
Ranglijst ok, aantal leden is te makkelijk te manipuleren.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:28 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Stemkracht op basis van de plek op de ranglijst. Dat met iets van aantal leden/clubs ofzo.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:14 schreef Hexagon het volgende:
Laten we voor corrupte FIFA bestuurders als extra straf "kontjebranden" invoeren zoals vroeger op school als je het tienpuntenspel verloor. Dus bukkend achterstevoren in de goal gaan staan en dan mogen de leden van een geloot nationaal team eens flink de bal tegen hun kont aanschoppen.
Want die worden er ook niet slechter van. Ipv hopen op een morele houding van bonden uit minderbedeelde landen zouden we er gewoon voor moeten zorgen dat niet iedereen meer dezelfde invloed kan uitoefenen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die krijgt lekker alle stemmen van alle apenlanden.
Dat soort dingen zijn achteraf uiterst moeilijk in te richten, net zoals met het EU veto.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Want die worden er ook niet slechter van. Ipv hopen op een morele houding van bonden uit minderbedeelde landen zouden we er gewoon voor moeten zorgen dat niet iedereen meer dezelfde invloed kan uitoefenen.
Nu, ik vind zijn huidige salaris ook behoorlijk tegenvallen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:26 schreef Bluesdude het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)digen/159502245.html
[..]
Als Trump weg is, gaan we dan Infantino raggen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:11 schreef Richestorags het volgende:
Infantino moet eruit worden getrapt. Deze Trump puppet gaat het natuurlijk nog een keer proberen.
Ik heb het idee dat er nu wel een momentum zou kunnen vormen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn achteraf uiterst moeilijk in te richten, net zoals met het EU veto.
Het enige wat je echt kunt doen is een nieuwe bond, met nieuwe statuten inrichten, ik denk niet dat je al die Afrikaanse, Midden-Oosten en Microstaten mee gaat krijgen, ik zou zelf voorstander zijn, kunnen we gelijk Massaal dat vervelende WK in SA waar niemand op zit te wachten dodgen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er nu wel een momentum zou kunnen vormen.
Zoals Suriname en Curaçao…quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
UEFA en Concacaf die het vertrouwen hebben opgezegd.. dat zijn 96 landen. Ben je met 10 landen extra over de helft.
Crash course. De man is wanhopig en dit gaat spoedig flink escaleren.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:18 schreef Aether het volgende:
FIFA bij nader inzien toch enthousiast over voetbalverziekende voorzitter Infantino, die lekker mag blijven zitten
https://www.geenstijl.nl/5191339/infantino
Benieuwd hoeveel steekpenningen en beloftes het Infantino heeft gekost om te mogen blijven zitten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:18 schreef Aether het volgende:
FIFA bij nader inzien toch enthousiast over voetbalverziekende voorzitter Infantino, die lekker mag blijven zitten
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:18 schreef Aether het volgende:
Ik ben jaren geleden al afgehaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Weten jullie nog dat voetbal ⚽ vroeger nog om sport ging?
Ja, moeilijk voor te stellen anno 2026 hè?
Alles draaide toen om een bal in het net en de kunsten van voetballers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |