abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221462413
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:48 schreef DrTokkie het volgende:

[..]
De dader dacht dat de politie hem wilde vermoorden en dat zijn huis vol spionage apparatuur zat, toen heeft ie de gaskraan opengedraaid maar hij had ook al de ruiten ingegooid van zijn woning.

De brandweer en ambulance hebben hem toen geranimeerd.

Hij is misschien 'verstoord' geweest. Veel mensen wilden hem weg hebben.

De term 'verstoren' is een juridische term. Daarbij wordt iemand stelselmatig lastig gevallen door opsporingsdiensten totdat ze doordraaien omdat zonder verstoren ze gewoon gedrag vertonen.

In de meeste gevallen plegen mensen die verstoord worden suicide.

Veel politieagenten plegen jaarlijks suicide omdat ze verstoord worden. Bijvoorbeeld laatst waarbij een agent op het politiebureau zichzelf door het hoofd schoot kort geleden.

Ook politieagent Gino Paratore werd verstoord, hij heeft Ashana in winkelcentrum de schelfhorst doodgeschoten toen ze in december 2011 bij de C1000 als kassameisje werkte.

Politie agent voor hij zichzelf door hoofd schoot laatste woorden waren: "Denk er goed over na!"
Syriër en geestelijk ziek. Dat komt wel erg vaak voor.
U MAD?
  donderdag 30 juli 2026 @ 12:54:15 #27
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221463979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:05 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Nee, hij is Syrier, zijn volledige naam is te vinden op Facebook incl steunbetuigingen van de community.

Als de verdachte Jeroen heet dan heb ik dat verkeerd gelezen. Ik weet niet of ik links mag posten,?
https://www.moordplekken.(...)e-jeroen-l-42-gepakt
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 31 juli 2026 @ 09:50:28 #28
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221470292
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:28 schreef opgebaarde het volgende:
Slachtoffer kon zelf autorijden. In hoeverre was de verdachte dan nog zijn begeleider?
Blijkbaar kon hij dus inderdaad niet autorijden maar was het zijn auto, en liet hij zich door anderen erin rondrijden.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')