Foodwatch moet een beetje gaan dimmen..quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Zeker wel, Foodwatch wil ook een reclameverbod.
quote:
Nou... 1 drankje per 45min gedurende de hele dag?quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
Klacht indienen over de wanstaltige prijs van ¤17 die je er never nooit uithaalt lijkt mij beter
Je kunt daar met 4 of 5 personen een hele dag cola tanken voor dat geld ..quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
Klacht indienen over de wanstaltige prijs van ¤17 die je er never nooit uithaalt lijkt mij beter
Zo werkt het niet. Je mag 1 beker 1 x volgooien iedere 45 minuten. Wie drinkt er iedere drie kwartier zon beker leeg? Niemand lijkt mijquote:Op woensdag 29 juli 2026 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt daar met 4 of 5 personen een hele dag cola tanken voor dat geld ..
Reken maar eens uit?
De Efteling is open van 10 tot 22 uur. Je kunt toch met meer mensen uit zo'n beker drinken? Zeg maar 15 van die bekers op een dag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Je mag 1 beker 1 x volgooien iedere 45 minuten. Wie drinkt er iedere drie kwartier zon beker leeg? Niemand lijkt mij
Natuurlijk maar dan nog niet iedere 45 minuten. Ben er straks toevalligquote:Op woensdag 29 juli 2026 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
De Efteling is open van 10 tot 22 uur. Je kunt toch met meer mensen uit zo'n beker drinken? Zeg maar 15 van die bekers op een dag.
Ja goedzo. Zeg het ze!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Smerige dunnen klagen daar over. Van die grasvretende sprieten. Wanneer ik op cheatdag ben na 6 dagen spieren pompen wil ik zuipen wat ik wil ja. Moeten ze me zeggen in m’n gezicht. Kom op dan!!!
Van zes dagen trekken krijg je wel dorst ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Smerige dunnen klagen daar over. Van die grasvretende sprieten. Wanneer ik op cheatdag ben na 6 dagen spieren pompen wil ik zuipen wat ik wil ja. Moeten ze me zeggen in m’n gezicht. Kom op dan!!!
Give it time voordat dit soort clubjes ook daar over gaan janken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin in een cheeseburger.
Jij moet maar verplicht een andere username gaan nemen, je brengt mensen op ongezonde ideeën.![]()
![]()
Dat Fok! Hier niet heeft ingegrepen is crimineel!quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin in een cheeseburger.
Jij moet maar verplicht een andere username gaan nemen, je brengt mensen op ongezonde ideeën.![]()
![]()
Dat was een gewaagd grapje idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:32 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Give it time voordat dit soort clubjes ook daar over gaan janken.
Is toch wel ban waardig.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat Fok! Hier niet heeft ingegrepen is crimineel!
Kennelijk bedruipt dat Foodwatch zich met gelden van donateurs, dus blijkbaar zijn er genoeg kleinburgerlijke bemoeizuchtigen om dat overeind te houden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:37 schreef DutchDweeb het volgende:
[..]
Ik geloof daar geen moer van dat de bezoekers zelf hebben zitten klagen hierover.
Zo mag ik het horen!!!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |