Gewoon zeggen dat je naar telefoon keek.. Niet naar kontjequote:Op woensdag 29 juli 2026 17:22 schreef Filosoofert het volgende:
En dan die camera naar achter, ik knipoog er altijd naar als ik naar de kont staar
daarom draag ik mannenbroeken. Zitten lekkerder en diepe zakken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:17 schreef vosss het volgende:
Dat komt omdat vrouwen dom zijn.
En voordat iedereen over mij heen valt zal ik het uitleggen.
Vrouwenbroeken hebben of geen zakken aan de zijkant of deze zijn veel te ondiep on een telefoon in te stoppen.
Vrouwen kopen deze broeken.
De fabrikanten blijven deze broeken met geen of te ondiepe zakken gewoon maken, want er is vraag naar.
Dus ze houden het zelf in stand.
Daarom zijn vrouwen dom.
Mannenbroeken hadden vroeger ook hele ondiepe zakken, maar zo slim als wij mannen zijn kochten wij die gewoon niet en toen zijn ze dus min of meer gedwongen weer broeken met diepe zakken gaan maken.
Zo komt dat.
Nee hoor, dat komt omdat vrouwen geacht worden een handtas bij zich zich te hebben, dus zijn die zakken zogenaamd niet nodigquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:17 schreef vosss het volgende:
Dat komt omdat vrouwen dom zijn.
En voordat iedereen over mij heen valt zal ik het uitleggen.
Vrouwenbroeken hebben of geen zakken aan de zijkant of deze zijn veel te ondiep on een telefoon in te stoppen.
Vrouwen kopen deze broeken.
De fabrikanten blijven deze broeken met geen of te ondiepe zakken gewoon maken, want er is vraag naar.
Dus ze houden het zelf in stand.
Daarom zijn vrouwen dom.
Mannenbroeken hadden vroeger ook hele ondiepe zakken, maar zo slim als wij mannen zijn kochten wij die gewoon niet en toen zijn ze dus min of meer gedwongen weer broeken met diepe zakken gaan maken.
Zo komt dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |