Een vriend van je is in een gevecht betrokken en jij doet niks?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:07 schreef Mikeytt het volgende:
Sorry hoor, maar waarom ga je je als omstander bemoeien met een gevecht in een cafe?
Hij heeft geen vrienden dus hij komt nooit in die situatie...quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Een vriend van je is in een gevecht betrokken en jij doet niks?
Zegt wel wat over jou.
Ik vind je verheerlijking van geweld best ongezond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort individuen moet je oppakken en flink laten toetakelen door een paar kasten van politieagenten met de wapenstok. De enige manier hoe zulke mensen een beetje voor rede vatbaar worden is als men zelf een angst voelt en wordt aangedaan wat zij anderen graag aandoen.
Dader waarschijnlijk blanke autochtonen, slachtoffer(s) idem dito. Wat verwacht je dat er over de afkomst nog meer wordt gezegd dan?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Wat Fok! NWS betreft is dit meteen het einde van dit topic.
Verkeerde afkomst. Geen geschuimbek over asiel. Geen deeltje 2.
Het heeft er veel weg van dat je de definitie van het woord 'verheerlijking' niet begrijpt. Daar is hier namelijk geen sprake van. Wat ik voorstel betreft een vergelding tegen een agressieve en gewelddadige dader, uitgevoerd door afgevaardigden van een instituut dat een monopolie op geweld heeft in onze samenleving (de politie).quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind je verheerlijking van geweld best ongezond.
Doodstraffen, bommen op Palestijnen goed praten, nu moet deze gozer door kleerkasten met een wapenstok toegetakeld worden.
Kijk gewoon even naar een goede actiefilm of zo.
Eens in de zoveel tijd een gevechtje op de avond is normaal. Even elkaar laten klappen en na 5 minuten kan men weer samen aan tafel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Zegt wel wat over jou.
In landen met dergelijke barbaarse straffen is het doorgaans een stuk onveiliger en ziet de lokale bevolking steeds vaker dat dergelijke barbaarse praktijken normaal zijn waardoor je het hele gedachtegoed van een bevolking verpest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort individuen moet je oppakken en flink laten toetakelen door een paar kasten van politieagenten met de wapenstok. De enige manier hoe zulke mensen een beetje voor rede vatbaar worden is als men zelf een angst voelt en wordt aangedaan wat zij anderen graag aandoen.
Wat jij vergelding noemt, noem ik verlaging.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft er veel weg van dat je de definitie van het woord 'verheerlijking' niet begrijpt. Daar is hier namelijk geen sprake van. Wat ik voorstel betreft een vergelding tegen een agressieve en gewelddadige dader, uitgevoerd door afgevaardigden van een instituut dat een monopolie op geweld heeft in onze samenleving (de politie).
Nee dat zijn witte mensenquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:17 schreef incel het volgende:
Is een ginger, die hebben geen ziel en valt ook niet in de groep "blanken" volgens mij.
Dat ligt er net aan waar je kijkt of wat je definitie van 'barbaarse' straffen is. In sommige landen met een strenge strafsysteem werkt dit prima, in andere weer niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In landen met dergelijke barbaarse straffen is het doorgaans een stuk onveiliger en ziet de lokale bevolking steeds vaker dat dergelijke barbaarse praktijken normaal zijn waardoor je het hele gedachtegoed van een bevolking verpest.
Realistisch gezien is dit gewoon een kwestie van excuses aanbieden en even een handje schudden met het 'slachtoffer', of even een paar uur werkstraf.
Hier hebben we het inderdaad vaker over gehad, ik wil een zeer streng strafsysteem. Jij wil hier juist veel coulantie, daarmee creëren je echter een paradijs voor veeplegers.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat jij vergelding noemt, noem ik verlaging.
Laten we anders gewoon niet voor een repressieve politiestaat gaan pleiten. Dat heeft in het verleden nou niet echt frisse situaties opgeleverd.
Zegt iemand die hier al meedere keren heeft laten weten dat geweld tegen mensen met rechtse denkbeelden wat hem betreft geoorloofd is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind je verheerlijking van geweld best ongezond.
Doodstraffen, bommen op Palestijnen goed praten, nu moet deze gozer door kleerkasten met een wapenstok toegetakeld worden.
Kijk gewoon even naar een goede actiefilm of zo.
Dit is nou echt een witte manquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:17 schreef incel het volgende:
Is een ginger, die hebben geen ziel en valt ook niet in de groep "blanken" volgens mij.
Zou jij dan niet de zwakkere en tragere bokser/vechter helpen om ongeschonden uit het gevecht te komen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd een gevechtje op de avond is normaal. Even elkaar laten klappen en na 5 minuten kan men weer samen aan tafel.En dan zeker niet iemand aanvallen die een gevecht probeert te stoppen
Oh deze user heeft wel meer op zijn kerfstok alhier. Bingo kaartje voor een abjecte persoonlijkheid begin voor deze user wel aardig vol te raken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Zegt wel wat over jou.
Nou ja normaal krijgen we de hele rechtse kliek in dit soort topics die zeggen dat die mensen het land uit moeten en wanneer links eens wakker wordquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dader waarschijnlijk blanke autochtonen, slachtoffer(s) idem dito. Wat verwacht je dat er over de afkomst nog meer wordt gezegd dan?
Inderdaad. Maar je ziet hier toch wel een verschil tussen autochtonen en allochtonen? Allochtonen kunnen terug naar het herkomstland, voor autochtonen is dit hun herkomstland.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ja normaal krijgen we de hele rechtse kliek in dit soort topics die zeggen dat die mensen het land uit moeten en wanneer links eens wakker word
Dat klopt, maar geweld is geweld en ik keur het af, van Jeroen en Mohammed daar maak ik geen verschil tussenquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar je ziet hier toch wel een verschil tussen autochtonen en allochtonen? Allochtonen kunnen terug naar het herkomstland, voor autochtonen is dit hun herkomstland.
Een kroeggevecht is een keer wat anders dan een man van 70 die wordt toegetakeld door fatbiketerroristen. Verfrissend gewoon.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Sorry hoor, maar waarom ga je je als omstander bemoeien met een gevecht in een cafe?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:07 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-verdachte~aa075e1c
Cafébezoeker krijgt tot bloedens toe stompen in gezicht: politie deelt camerabeelden van verdachte
Wie herkent de verdachte van een mishandeling die op 5 april plaatsvond in een café in uitgaansgebied de Korenmarkt in Arnhem? De politie deelt nu camerabeelden van een man die iemand tot bloedens toe in het gezicht zou hebben gestompt.
De mishandeling gebeurde volgens de politie nadat het slachtoffer van het toilet kwam en in het café zag hoe een vriend klappen kreeg.
Toen het slachtoffer tussen de twee probeerde te komen om de ruzie te sussen, ging een andere cafébezoeker hem te lijf, zo staat in een opsporingsbericht. Deze laatste man, die nu wordt gezocht, zou tot bloedens toe stompen in het gezicht hebben uitgedeeld om er vervolgens vandoor te gaan.
Opvallende lengte
De politie heeft, na een interne zoektocht, dinsdag drie foto’s van hem gedeeld. Opvallend aan de verdachte is dat hij vrij lang is, vermoedelijk tussen de 1,95 en 2 meter, meldt de politie.
Mensen met meer informatie krijgen het verzoek die te delen via de gratis tiplijn met het nummer 0800-6070. Wie anoniem wil blijven, kan gebruikmaken van meldpunt Meld Misdaad Anoniem via het nummer 0800-7000 of door naar meldmisdaadanoniem.nl te gaan.
[ afbeelding ]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? De autochtone bevolking moet totaal van onbesproken gedrag zijn voordat je immigranten mag willen weren?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ja normaal krijgen we de hele rechtse kliek in dit soort topics die zeggen dat die mensen het land uit moeten en wanneer links eens wakker word
Niemand die deze hufter verdedigd, smoezen verzint en als slachtoffer neerzet bedoel je?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Nee dat wil ik niet zeggen, maar als je zo moppert op de allochtonen is het hypocriet om hier voor weg te kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? De autochtone bevolking moet totaal van onbesproken gedrag zijn voordat je immigranten mag willen weren?
Wat een flauwekul.
Zeker, maar Mohammed kan terug naar Syrië of Marokko, Jeroen niet. Dáár zit het verschil.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat klopt, maar geweld is geweld en ik keur het af, van Jeroen en Mohammed daar maak ik geen verschil tussen
Mohammed die hier al ingeburgerd is en 30 jaar woont ?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, maar Mohammed kan terug naar Syrië of Marokko, Jeroen niet. Dáár zit het verschil.
Waar kijkt hier iemand weg? Volgens mij lees ik alleen maar dat die vent een idioot is en gestraft dient te worden. Je zit zo diep in je bubbeltje dat je je eigen fantasie projecteert op een gebeurtenis die er niet is (wegkijken). En vervolgens commentaar geeft op die eigen fantasie van je?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet zeggen, maar als je zo moppert op de allochtonen is het hypocriet om hier voor weg te kijken
Als Mohammed geen haat heeft naar Nederlanders heb ik geen problemen met Mohammed.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mohammed die hier al ingeburgerd is en 30 jaar woont ?
Wie in dit topic kijkt hiervoor weg dan?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet zeggen, maar als je zo moppert op de allochtonen is het hypocriet om hier voor weg te kijken
Oh waar zijn dan de users die normaal pagina’s volkalken als het het een autochtoon is?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:26 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Waar kijkt hier iemand weg? Volgens mij lees ik alleen maar dat die vent een idioot is en gestraft dient te worden. Je zit zo diep in je bubbeltje dat je je eigen fantasie projecteert op een gebeurtenis die er niet is (wegkijken). En vervolgens commentaar geeft op die eigen fantasie van je?man man man wat een niveau.
Werken?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh waar zijn dan de users die normaal pagina’s volkalken als het het een autochtoon is?
Inderdaad. Dat blijft een allochtoon met de herkomst elders.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mohammed die hier al ingeburgerd is en 30 jaar woont ?
Autochtoon ja?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh waar zijn dan de users die normaal pagina’s volkalken als het het een autochtoon is?
Die zijn bezig met een GofundMe voor deze zielige dader, hij was een lieve jongen die net op het punt stond zijn leven te beteren, hij verdient deze hetze tegen hem niet, allemaal racisme enzo.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit soort topics bloeden dood omdat vrijwel iedereen het er wel unaniem over eens is dat de dader gepakt en gestraft dient te worden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn bezig met een GofundMe voor deze zielige dader, hij was een lieve jongen die net op het punt stond zijn leven te beteren, hij verdient deze hetze tegen hem niet, allemaal racisme enzo..
Dit ook inderdaad. Uitstekend punt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:49 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dit soort topics bloeden dood omdat vrijwel iedereen het er wel unaniem over eens is dat de dader gepakt en gestraft dient te worden.
Als mootjes met zijn Opel op een groepje voetgangers inrijdt omdat hij Allah een dienst wil bewijzen krijg je allemaal ruis en goedpraters.
Wat is er hypocriet aan? Het zijn totaal verschillende zaken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat je voorstelt is dat de politie verdachten gaat martelen ...quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft er veel weg van dat je de definitie van het woord 'verheerlijking' niet begrijpt. Daar is hier namelijk geen sprake van. Wat ik voorstel betreft een vergelding tegen een agressieve en gewelddadige dader, uitgevoerd door afgevaardigden van een instituut dat een monopolie op geweld heeft in onze samenleving (de politie).
Een typefout inderdaad, mag je me op afrekenenquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:40 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Autochtoon ja?zo driftig dat je niet de gewenste reactie krijgt dat je in je woede ook nog verkeerd typt?
Je bent net zo hypocriet als sommige andere users hier. Hopen hopen hopen dat het een autochtoon is zodat je een stropop kan optuigen dat er niet genoeg gereageerd/weggekeken wordt.
Doen ze al. En vervolgens huilie huilie aangifte doen dat ze zelf mishandeld zijn met als kers op de taart zo'n achterlijke stok-achter-de-deursekreet die je er nog voor gaat veroordelen ook.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat je voorstelt is dat de politie verdachten gaat martelen ...
Dat vind ik niet, de politie heeft een geweldsmonopolie en mag de wapenstok gebruiken. Bij martelen denk ik toch aan hele andere lugubere dingen zoals men bijvoorbeeld in Noord-Korea doet. Daar ben ik geen voorstander van.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat je voorstelt is dat de politie verdachten gaat martelen ...
ze hebben ook een pistool en mogen die gebruikenquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, de politie heeft een geweldsmonopolie en mag de wapenstok gebruiken. Bij martelen denk ik toch aan hele andere lugubere dingen zoals men bijvoorbeeld in Noord-Korea doet. Daar ben ik geen voorstander van.
Hoe zou jij dan agressieve mannen kalmeren, als die door lichaamsbouw duidelijk meer zijn dan jou?quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hebben ook een pistool en mogen die gebruiken
nekschot daarentegen is verboden, net als het door jou voorgestelde martelen van gevangenen
daar zijn de cellen toch voor?quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Hoe zou jij dan agressieve mannen kalmeren, als die door lichaamsbouw duidelijk meer zijn dan jou?
Nouja, lijfstraffen vind ik wel barbaars, zeker voor zo'n kroegruzie. Daar zou de politie in de tijd van mijn opa en oma niet eens voor uitrukken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:41 schreef HowardRoark het volgende:
Dat ligt er net aan waar je kijkt of wat je definitie van 'barbaarse' straffen is. In sommige landen met een strenge strafsysteem werkt dit prima, in andere weer niet.
Koek koekquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:17 schreef incel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook vermoeiend.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
Wel typisch dat men er weer een wit vs bruin topic van moet maken, vermoeiend.
Dit topic zal nog vele malen dankbaar worden gequote door de cupfighter en ambtenaar users,quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:48 schreef Red_85 het volgende:
Het is een keer geen mocro. Dit mag idd wel aan de grote klok worden gehangen!
Deze gaan we nog lang als voorbeeld zien onder de 'jamaaaaaaaaaaaar blanken doen het ooooooooooook'-argumenten.
Ze mogen je ook, terwijl je geboeid bent, op je boeien stampen of je een stomp in je buik geven. Ik ben niet snel onder de indruk, dus ik lach het weg, maar het geeft wel aan hoe kleinzerig sommige agenten zijn. Zeker als ze dan ook nog huilie huilie gaan doen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hebben ook een pistool en mogen die gebruiken
nekschot daarentegen is verboden, net als het door jou voorgestelde martelen van gevangenen
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze mogen je ook, terwijl je geboeid bent, op je boeien stampen of je een stomp in je buik geven. Ik ben niet snel onder de indruk, dus ik lach het weg, maar het geeft wel aan hoe kleinzerig sommige agenten zijn. Zeker als ze dan ook nog huilie huilie gaan doen.
Kijk maar uit ja, straks ga ik je er telepathisch toe zetten om je a la the happening tegen een boom te laten rijden.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kijk maar uit ja, straks ga ik je er telepathisch toe zetten om je a la the happening tegen een boom te laten rijden.
Nee hoor, ga ik niet echt doen. Ik wil niet eens weten of ik dat kan. Ik stuur liever sexueel gerelateerde gedachten naar vrouwen die ik knap vind.quote:
Nee, natuurlijk niet. Zo leert men hun eigen limieten voor de volgende keer. Van een beetje bloed en wat blauwe plekken ga je niet dood.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Zou jij dan niet de zwakkere en tragere bokser/vechter helpen om ongeschonden uit het gevecht te komen?
Ook goed, dan weet ik tenminste, dat jij partij kiest voor agressieve mannen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Zo leert men hun eigen limieten voor de volgende keer. Van een beetje bloed en wat blauwe plekken ga je niet dood.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Ook goed, dan weet ik tenminste, dat jij partij kiest voor agressieve mannen.
ow ik heb geen problemen met agressieve mannen aframmelen tot ze ermee stoppenquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Men moet die agressieve mannen toch eerst kalmeren, voordat zij meegaan naar een cel?
Als men zich niet mengt in kroegenruzietjes dan wint toch steeds de agressiefste man? Mensen moeten dat niet willen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Mensen die zich gaan mengen in kroegenruzietjes moet je niet hebben. Niks mis met een beetje knokken. Leer je veel van.
Nee hoor, de sterkste, niet de agressiefste. En dan weten beiden personen volgende keer wat ze wel en niet aankunnen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Als men zich niet mengt in kroegenruzietjes dan wint toch steeds de agressiefste man? Mensen moeten dat niet willen.
@Harvest89 en @Cupfighter drinken een biertje nu.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:33 schreef RamboDirk het volgende:
Een Diederik-Jan!
Een autochtoon!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De users die normaal zo aanwezig zijn anders en ik doel niet op jouquote:Op donderdag 30 juli 2026 00:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Welke user kijkt weg dan? Zie iedereen dit veroordelen. Gebeurde dat andersom maar eens, die erkenning.
Maar dat staat toch helemaal niet in het artikel?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Zegt wel wat over jou.
Waar staat dat de dader zich bemoeit met een gevecht waarbij een maat van hem betrokken is? Het leest hier gewoon alsof deze vent ook gezellig mee wilde doen. Of begrijp ik je reactie verkeerd?quote:De mishandeling gebeurde volgens de politie nadat het slachtoffer van het toilet kwam en in het café zag hoe een vriend klappen kreeg.
Toen het slachtoffer tussen de twee probeerde te komen om de ruzie te sussen, ging een andere cafébezoeker hem te lijf, zo staat in een opsporingsbericht. Deze laatste man, die nu wordt gezocht, zou tot bloedens toe stompen in het gezicht hebben uitgedeeld om er vervolgens vandoor te gaan.
Hij heeft het over het slachtoffer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar dat staat toch helemaal niet in het artikel?
[..]
Waar staat dat de dader zich bemoeit met een gevecht waarbij een maat van hem betrokken is? Het leest hier gewoon alsof deze vent ook gezellig mee wilde doen. Of begrijp ik je reactie verkeerd?
Over dat punt verschillen wij dus van mening, want mijn ervaring is dat de agressiefsten steeds winnen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor, de sterkste, niet de agressiefste. En dan weten beiden personen volgende keer wat ze wel en niet aankunnen.
Ah ok, ja zo vatte ik de opmerking van Mikey niet op omdat hij het heeft over een ‘omstander’ en een vriend zie ik niet als ‘omstander’,quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:33 schreef RamboDirk het volgende:
Een Diederik-Jan!
Een autochtoon!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |