abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221457549
https://www.gelderlander.(...)n-verdachte~aa075e1c

Cafébezoeker krijgt tot bloedens toe stompen in gezicht: politie deelt camerabeelden van verdachte

Wie herkent de verdachte van een mishandeling die op 5 april plaatsvond in een café in uitgaansgebied de Korenmarkt in Arnhem? De politie deelt nu camerabeelden van een man die iemand tot bloedens toe in het gezicht zou hebben gestompt.

De mishandeling gebeurde volgens de politie nadat het slachtoffer van het toilet kwam en in het café zag hoe een vriend klappen kreeg.

Toen het slachtoffer tussen de twee probeerde te komen om de ruzie te sussen, ging een andere cafébezoeker hem te lijf, zo staat in een opsporingsbericht. Deze laatste man, die nu wordt gezocht, zou tot bloedens toe stompen in het gezicht hebben uitgedeeld om er vervolgens vandoor te gaan.

Opvallende lengte
De politie heeft, na een interne zoektocht, dinsdag drie foto’s van hem gedeeld. Opvallend aan de verdachte is dat hij vrij lang is, vermoedelijk tussen de 1,95 en 2 meter, meldt de politie.

Mensen met meer informatie krijgen het verzoek die te delen via de gratis tiplijn met het nummer 0800-6070. Wie anoniem wil blijven, kan gebruikmaken van meldpunt Meld Misdaad Anoniem via het nummer 0800-7000 of door naar meldmisdaadanoniem.nl te gaan.

"Opvallende lengte"... Valt reuze mee. T is geen Dutch Giant.

Sorry hoor, maar waarom ga je je als omstander bemoeien met een gevecht in een cafe?

We zijn verder naar de maan geweest, gaan binnenkort naar Mars, maar een beveiligingscamera die met meer dan 3 pixels filmt is nog buiten ons bereik ofwa??
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221457560
Een bleke soy boy was niet de eerste die ik zou verwachten hier, nou ja wel verfrissend
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:16:26 #3
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221457587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:07 schreef Mikeytt het volgende:

Sorry hoor, maar waarom ga je je als omstander bemoeien met een gevecht in een cafe?
Een vriend van je is in een gevecht betrokken en jij doet niks?

Zegt wel wat over jou.
Voorheen Bargehassus.
pi_221457596
Is een ginger, die hebben geen ziel en valt ook niet in de groep "blanken" volgens mij.
pi_221457601
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:

[..]

Zegt wel wat over jou.
Hij heeft geen vrienden dus hij komt nooit in die situatie...
pi_221457604
Dit soort individuen moet je oppakken en flink laten toetakelen door een paar kasten van politieagenten met de wapenstok. De enige manier hoe zulke mensen een beetje voor rede vatbaar worden is als men zelf een angst voelt en wordt aangedaan wat zij anderen graag aandoen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:20:02 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221457605
Wat Fok! NWS betreft is dit meteen het einde van dit topic.

Verkeerde afkomst. Geen geschuimbek over asiel. Geen deeltje 2.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:21:08 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221457611
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort individuen moet je oppakken en flink laten toetakelen door een paar kasten van politieagenten met de wapenstok. De enige manier hoe zulke mensen een beetje voor rede vatbaar worden is als men zelf een angst voelt en wordt aangedaan wat zij anderen graag aandoen.
Ik vind je verheerlijking van geweld best ongezond.

Doodstraffen, bommen op Palestijnen goed praten, nu moet deze gozer door kleerkasten met een wapenstok toegetakeld worden.

Kijk gewoon even naar een goede actiefilm of zo.
pi_221457612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:20 schreef Harvest89 het volgende:

Dader waarschijnlijk blanke autochtonen, slachtoffer(s) idem dito. Wat verwacht je dat er over de afkomst nog meer wordt gezegd dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:22:25 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221457616
Beetje overdreven om voor een simpele kroegruzie een opsporingsbericht uit te doen. Dat het slachtoffer blijkbaar niet kan vechten is niet het probleem van de vermoedelijke dader.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:23:01 #11
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221457619
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Doodstraffen, bommen op Palestijnen goed praten, nu moet deze gozer door kleerkasten met een wapenstok toegetakeld worden.

Het heeft er veel weg van dat je de definitie van het woord 'verheerlijking' niet begrijpt. Daar is hier namelijk geen sprake van. Wat ik voorstel betreft een vergelding tegen een agressieve en gewelddadige dader, uitgevoerd door afgevaardigden van een instituut dat een monopolie op geweld heeft in onze samenleving (de politie).
pi_221457620
quote:

[..]

Zegt wel wat over jou.
Eens in de zoveel tijd een gevechtje op de avond is normaal. Even elkaar laten klappen en na 5 minuten kan men weer samen aan tafel. :9 En dan zeker niet iemand aanvallen die een gevecht probeert te stoppen _O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221457633
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
In landen met dergelijke barbaarse straffen is het doorgaans een stuk onveiliger en ziet de lokale bevolking steeds vaker dat dergelijke barbaarse praktijken normaal zijn waardoor je het hele gedachtegoed van een bevolking verpest.

Realistisch gezien is dit gewoon een kwestie van excuses aanbieden en even een handje schudden met het 'slachtoffer', of even een paar uur werkstraf.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:26:12 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221457637
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het heeft er veel weg van dat je de definitie van het woord 'verheerlijking' niet begrijpt. Daar is hier namelijk geen sprake van. Wat ik voorstel betreft een vergelding tegen een agressieve en gewelddadige dader, uitgevoerd door afgevaardigden van een instituut dat een monopolie op geweld heeft in onze samenleving (de politie).
Wat jij vergelding noemt, noem ik verlaging.
Laten we anders gewoon niet voor een repressieve politiestaat gaan pleiten. Dat heeft in het verleden nou niet echt frisse situaties opgeleverd.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:33:20 #15
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221457672
Een Diederik-Jan!
Een autochtoon!

woensdag 29 juli 2026 @ 12:41:37 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221457721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:17 schreef incel het volgende:
Is een ginger, die hebben geen ziel en valt ook niet in de groep "blanken" volgens mij.
Nee dat zijn witte mensen
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:41:58 #17
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221457722
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
In landen met dergelijke barbaarse straffen is het doorgaans een stuk onveiliger en ziet de lokale bevolking steeds vaker dat dergelijke barbaarse praktijken normaal zijn waardoor je het hele gedachtegoed van een bevolking verpest.

Realistisch gezien is dit gewoon een kwestie van excuses aanbieden en even een handje schudden met het 'slachtoffer', of even een paar uur werkstraf.
Dat ligt er net aan waar je kijkt of wat je definitie van 'barbaarse' straffen is. In sommige landen met een strenge strafsysteem werkt dit prima, in andere weer niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat jij vergelding noemt, noem ik verlaging.
Laten we anders gewoon niet voor een repressieve politiestaat gaan pleiten. Dat heeft in het verleden nou niet echt frisse situaties opgeleverd.
Hier hebben we het inderdaad vaker over gehad, ik wil een zeer streng strafsysteem. Jij wil hier juist veel coulantie, daarmee creëren je echter een paradijs voor veeplegers.

Ook in Nederland is de recidive, zeer hoog en zien we geregeld dat misdadigers die uiteindelijk het landelijke nieuws halen met een misdaad, vaak al eerder in aanraking zijn geweest met politie en justitie. Dat viel dus te voorkomen met strengere of andere straffen
pi_221457736
Rooien en valen, dat zijn donderstralen, dat blijkt maar weer.
pi_221457738
Zo'n lange ecto kan je zo dubbelvouwen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:45:10 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221457739
Die staat er goed op, hopelijk pakken ze hem snel en gaat die mininaal 7 jaar de bak in.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:02:10 #21
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221457849
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zegt iemand die hier al meedere keren heeft laten weten dat geweld tegen mensen met rechtse denkbeelden wat hem betreft geoorloofd is. :')

On topic. Hopelijk wordt deze mafkees snel opgepakt en krijgt hij een flinke straf.
pi_221457882
Geen actiefilmpje?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221457930
quote:
Dit is nou echt een witte man :D
pi_221457988
Eindelijk een blanke!
pi_221457995
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Eens in de zoveel tijd een gevechtje op de avond is normaal. Even elkaar laten klappen en na 5 minuten kan men weer samen aan tafel. :9 En dan zeker niet iemand aanvallen die een gevecht probeert te stoppen _O-
Zou jij dan niet de zwakkere en tragere bokser/vechter helpen om ongeschonden uit het gevecht te komen?
pi_221458172
quote:

[..]

Zegt wel wat over jou.
Oh deze user heeft wel meer op zijn kerfstok alhier. Bingo kaartje voor een abjecte persoonlijkheid begin voor deze user wel aardig vol te raken.
Ook in moeilijke tijden.
pi_221458263
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dader waarschijnlijk blanke autochtonen, slachtoffer(s) idem dito. Wat verwacht je dat er over de afkomst nog meer wordt gezegd dan?
Nou ja normaal krijgen we de hele rechtse kliek in dit soort topics die zeggen dat die mensen het land uit moeten en wanneer links eens wakker word
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:06:16 #28
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221458266
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou ja normaal krijgen we de hele rechtse kliek in dit soort topics die zeggen dat die mensen het land uit moeten en wanneer links eens wakker word
Inderdaad. Maar je ziet hier toch wel een verschil tussen autochtonen en allochtonen? Allochtonen kunnen terug naar het herkomstland, voor autochtonen is dit hun herkomstland.
pi_221458273
"Waarom ga je je als buitenstaander bemoeien met een cafe-ruzie?

Mischien was deze meneer levensmoe.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221458275
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar je ziet hier toch wel een verschil tussen autochtonen en allochtonen? Allochtonen kunnen terug naar het herkomstland, voor autochtonen is dit hun herkomstland.
Dat klopt, maar geweld is geweld en ik keur het af, van Jeroen en Mohammed daar maak ik geen verschil tussen
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:12:08 #31
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221458282
Zo'n jongen doet dit niet uit het niks. Waarschijnlijk gaat hier uren aan pesterijen vooraf.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:13:46 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221458287
quote:

Een kroeggevecht is een keer wat anders dan een man van 70 die wordt toegetakeld door fatbiketerroristen. Verfrissend gewoon.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221458289
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:07 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-verdachte~aa075e1c

Cafébezoeker krijgt tot bloedens toe stompen in gezicht: politie deelt camerabeelden van verdachte

Wie herkent de verdachte van een mishandeling die op 5 april plaatsvond in een café in uitgaansgebied de Korenmarkt in Arnhem? De politie deelt nu camerabeelden van een man die iemand tot bloedens toe in het gezicht zou hebben gestompt.

De mishandeling gebeurde volgens de politie nadat het slachtoffer van het toilet kwam en in het café zag hoe een vriend klappen kreeg.

Toen het slachtoffer tussen de twee probeerde te komen om de ruzie te sussen, ging een andere cafébezoeker hem te lijf, zo staat in een opsporingsbericht. Deze laatste man, die nu wordt gezocht, zou tot bloedens toe stompen in het gezicht hebben uitgedeeld om er vervolgens vandoor te gaan.

Opvallende lengte
De politie heeft, na een interne zoektocht, dinsdag drie foto’s van hem gedeeld. Opvallend aan de verdachte is dat hij vrij lang is, vermoedelijk tussen de 1,95 en 2 meter, meldt de politie.

Mensen met meer informatie krijgen het verzoek die te delen via de gratis tiplijn met het nummer 0800-6070. Wie anoniem wil blijven, kan gebruikmaken van meldpunt Meld Misdaad Anoniem via het nummer 0800-7000 of door naar meldmisdaadanoniem.nl te gaan.

[ afbeelding ]

"Opvallende lengte"... Valt reuze mee. T is geen Dutch Giant.

We zijn verder naar de maan geweest, gaan binnenkort naar Mars, maar een beveiligingscamera die met meer dan 3 pixels filmt is nog buiten ons bereik ofwa??

"Toen het slachtoffer terugkwam van een toiletbezoek, zag hij hoe zijn vriend klappen kreeg van iemand. Hij probeerde tussenbeide te komen om de ruzie te sussen, maar een andere cafébezoeker verhinderde dat door hem te lijf te gaan. De man stompte hem tot bloedens toe in zijn gezicht en ging ervandoor."
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:15:03 #34
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221458290
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? De autochtone bevolking moet totaal van onbesproken gedrag zijn voordat je immigranten mag willen weren?

Wat een flauwekul.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221458299
quote:

Niemand die deze hufter verdedigd, smoezen verzint en als slachtoffer neerzet bedoel je?
pi_221458300
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? De autochtone bevolking moet totaal van onbesproken gedrag zijn voordat je immigranten mag willen weren?

Wat een flauwekul.
Nee dat wil ik niet zeggen, maar als je zo moppert op de allochtonen is het hypocriet om hier voor weg te kijken
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:20:49 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221458331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat klopt, maar geweld is geweld en ik keur het af, van Jeroen en Mohammed daar maak ik geen verschil tussen
Zeker, maar Mohammed kan terug naar Syrië of Marokko, Jeroen niet. Dáár zit het verschil.
pi_221458340
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeker, maar Mohammed kan terug naar Syrië of Marokko, Jeroen niet. Dáár zit het verschil.
Mohammed die hier al ingeburgerd is en 30 jaar woont ?
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:26:48 #39
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221458371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee dat wil ik niet zeggen, maar als je zo moppert op de allochtonen is het hypocriet om hier voor weg te kijken
Waar kijkt hier iemand weg? Volgens mij lees ik alleen maar dat die vent een idioot is en gestraft dient te worden. Je zit zo diep in je bubbeltje dat je je eigen fantasie projecteert op een gebeurtenis die er niet is (wegkijken). En vervolgens commentaar geeft op die eigen fantasie van je? :') man man man wat een niveau. :')
pi_221458377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Als Mohammed geen haat heeft naar Nederlanders heb ik geen problemen met Mohammed.
Als Mohammed het westen en Nederland haat en ze overhoop wil steken of een aanslag wil plegen, dan mag hij zijn Nederlandse paspoort inleveren en terug gaan naar het land waar hij voor strijd.
Helaas zijn dat er best wel veel.
pi_221458385
quote:

[..]
Wie in dit topic kijkt hiervoor weg dan?
pi_221458390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:26 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Waar kijkt hier iemand weg? Volgens mij lees ik alleen maar dat die vent een idioot is en gestraft dient te worden. Je zit zo diep in je bubbeltje dat je je eigen fantasie projecteert op een gebeurtenis die er niet is (wegkijken). En vervolgens commentaar geeft op die eigen fantasie van je? :') man man man wat een niveau. :')
Oh waar zijn dan de users die normaal pagina’s volkalken als het het een autochtoon is?
pi_221458397
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oh waar zijn dan de users die normaal pagina’s volkalken als het het een autochtoon is?
Werken?
pi_221458413
Zelfs als de dader blank is en iedereen het een hufter vind dan moet er nog een discussie komen.

Het lijkt wel alsof er een teleurstelling is dat er geen smoezen verzonnen worden voor zijn gedrag of zo.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:35:29 #45
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221458432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Inderdaad. Dat blijft een allochtoon met de herkomst elders.

Maar meestal betreft het natuurlijk niet zulke gevallen maar mensen die helemaal niet goed zijn ingeburgerd.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:40:38 #46
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221458455
quote:

[..]
Autochtoon ja? :') zo driftig dat je niet de gewenste reactie krijgt dat je in je woede ook nog verkeerd typt? :')

Je bent net zo hypocriet als sommige andere users hier. Hopen hopen hopen dat het een autochtoon is zodat je een stropop kan optuigen dat er niet genoeg gereageerd/weggekeken wordt. :')
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:43:38 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221458469
quote:

[..]
Die zijn bezig met een GofundMe voor deze zielige dader, hij was een lieve jongen die net op het punt stond zijn leven te beteren, hij verdient deze hetze tegen hem niet, allemaal racisme enzo.

:').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221458489
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die zijn bezig met een GofundMe voor deze zielige dader, hij was een lieve jongen die net op het punt stond zijn leven te beteren, hij verdient deze hetze tegen hem niet, allemaal racisme enzo.

:').
Dit soort topics bloeden dood omdat vrijwel iedereen het er wel unaniem over eens is dat de dader gepakt en gestraft dient te worden.

Als mootjes met zijn Opel op een groepje voetgangers inrijdt omdat hij Allah een dienst wil bewijzen krijg je allemaal ruis en goedpraters.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:56:41 #49
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221458507
quote:
4s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:49 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dit soort topics bloeden dood omdat vrijwel iedereen het er wel unaniem over eens is dat de dader gepakt en gestraft dient te worden.

Als mootjes met zijn Opel op een groepje voetgangers inrijdt omdat hij Allah een dienst wil bewijzen krijg je allemaal ruis en goedpraters.
Dit ook inderdaad. Uitstekend punt.

'Ja, maar zo zijn ze niet allemaal hoor'
'Dit heeft niets te maken met de Islam'
'Er is een verschil tussen Islam en Islamisme'

Doordat er in gevallen met allochtone daders altijd wel weer ergens een poging wordt gedaan de daders of de groep waartoe de dader behoort, voor in de bres te springen, leidt het simpelweg tot veel meer discussie.
  woensdag 29 juli 2026 @ 15:15:37 #50
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221458691
quote:

[..]
Wat is er hypocriet aan? Het zijn totaal verschillende zaken.
  woensdag 29 juli 2026 @ 15:19:42 #51
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221458704
Wat een bijzonder topic zo.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 15:23:17 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221458720
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat je voorstelt is dat de politie verdachten gaat martelen ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221458724
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:40 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Autochtoon ja? :') zo driftig dat je niet de gewenste reactie krijgt dat je in je woede ook nog verkeerd typt? :')

Je bent net zo hypocriet als sommige andere users hier. Hopen hopen hopen dat het een autochtoon is zodat je een stropop kan optuigen dat er niet genoeg gereageerd/weggekeken wordt. :')
Een typefout inderdaad, mag je me op afrekenen
Ik hoop gewoon op zo min mogelijk van dit soort berichten, wie dat ook gedaan hebben
  woensdag 29 juli 2026 @ 15:25:24 #54
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221458727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Doen ze al. En vervolgens huilie huilie aangifte doen dat ze zelf mishandeld zijn met als kers op de taart zo'n achterlijke stok-achter-de-deursekreet die je er nog voor gaat veroordelen ook.

Wat een clowns.
  woensdag 29 juli 2026 @ 15:25:58 #55
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221458729
Blijkt dat het toch niet aan witte mensen is voorbehouden, dat geweld.

https://www.geenstijl.nl/(...)geen-sigaretje-kreeg
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 29 juli 2026 @ 15:38:19 #56
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221458812
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat vind ik niet, de politie heeft een geweldsmonopolie en mag de wapenstok gebruiken. Bij martelen denk ik toch aan hele andere lugubere dingen zoals men bijvoorbeeld in Noord-Korea doet. Daar ben ik geen voorstander van.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 15:41:08 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221458828
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat vind ik niet, de politie heeft een geweldsmonopolie en mag de wapenstok gebruiken. Bij martelen denk ik toch aan hele andere lugubere dingen zoals men bijvoorbeeld in Noord-Korea doet. Daar ben ik geen voorstander van.
ze hebben ook een pistool en mogen die gebruiken

nekschot daarentegen is verboden, net als het door jou voorgestelde martelen van gevangenen
pi_221458861
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

nekschot daarentegen is verboden, net als het door jou voorgestelde martelen van gevangenen
Hoe zou jij dan agressieve mannen kalmeren, als die door lichaamsbouw duidelijk meer zijn dan jou?
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 15:56:01 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221458902
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:48 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe zou jij dan agressieve mannen kalmeren, als die door lichaamsbouw duidelijk meer zijn dan jou?
daar zijn de cellen toch voor?
pi_221458909
Verhip, het is een blanke..! :o

Zouden alle planeten op één lijn staan?
Komt er eindelijk weer een Elfstedentocht?

Als je twijfelt om een staatslot te halen, misschien is dit het moment :s)
pi_221459068
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
daar zijn de cellen toch voor?
Men moet die agressieve mannen toch eerst kalmeren, voordat zij meegaan naar een cel?
pi_221459135
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:41 schreef HowardRoark het volgende:
Dat ligt er net aan waar je kijkt of wat je definitie van 'barbaarse' straffen is. In sommige landen met een strenge strafsysteem werkt dit prima, in andere weer niet.
Nouja, lijfstraffen vind ik wel barbaars, zeker voor zo'n kroegruzie. Daar zou de politie in de tijd van mijn opa en oma niet eens voor uitrukken.

Historisch gezien werken zware straffen op lange termijn niet omdat de bevolking zich daar gewoon ongevoelig voor maakt. Als je kijkt naar ontwikkelde landen, dan zie je dat die in principe allemaal voorheen zwaardere straffen uitdeelden, maar hoe meer het land zich ontwikkeld, hoe minder zwaar ze worden. Onderzoek laat ook zien dat de kans om gepakt te worden veelal leidend is voor afschrikking, niet de zwaarte van de straf.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221459142
Wel typisch dat men er weer een wit vs bruin topic van moet maken, vermoeiend.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  woensdag 29 juli 2026 @ 16:47:06 #64
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221459177
quote:
Koek koek

:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 29 juli 2026 @ 16:48:18 #65
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221459188
Het is een keer geen mocro. Dit mag idd wel aan de grote klok worden gehangen!

Deze gaan we nog lang als voorbeeld zien onder de 'jamaaaaaaaaaaaar blanken doen het ooooooooooook'-argumenten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 29 juli 2026 @ 16:59:21 #66
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221459255
Dit is dus een ordinaire caferuzie die wordt misbruikt om het allochtonen geweld een beetje te maskeren en compenseren. Anders gaat het namelijk zo opvallen he... :)

En vandaar dat deze witmens dus ook vol met zijn porum op het internet wordt gezet :)

Jongelingen die aanzienlijk verder zijn gegaan worden meestal geblurred, maar dit 'nieuws'artikel heeft dan ook een totaal ander doel.

Het 'nieuws' van heden ten dage zeg maar :)

#Journalisten
#influencers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:03:52 #67
511423 Koortsdroom
pi_221459284
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
Wel typisch dat men er weer een wit vs bruin topic van moet maken, vermoeiend.
Het is ook vermoeiend.

Straks krijgen we nog een nieuw spreekwoord; "Zo zeldzaam als een blanke in Opsporing Verzocht"
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:09:14 #68
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221459343
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:48 schreef Red_85 het volgende:
Het is een keer geen mocro. Dit mag idd wel aan de grote klok worden gehangen!

Deze gaan we nog lang als voorbeeld zien onder de 'jamaaaaaaaaaaaar blanken doen het ooooooooooook'-argumenten.
Dit topic zal nog vele malen dankbaar worden gequote door de cupfighter en ambtenaar users,
trots naast Anders Breivik :B

Even saven dit topic mensen ^O^

Wel een beetje jammer dat hij het in zijn eentje opknapte en niet met een groepje maar toch ^O^
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:12:45 #69
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459359
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ze mogen je ook, terwijl je geboeid bent, op je boeien stampen of je een stomp in je buik geven. Ik ben niet snel onder de indruk, dus ik lach het weg, maar het geeft wel aan hoe kleinzerig sommige agenten zijn. Zeker als ze dan ook nog huilie huilie gaan doen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:14:19 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221459368
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze mogen je ook, terwijl je geboeid bent, op je boeien stampen of je een stomp in je buik geven. Ik ben niet snel onder de indruk, dus ik lach het weg, maar het geeft wel aan hoe kleinzerig sommige agenten zijn. Zeker als ze dan ook nog huilie huilie gaan doen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:15:59 #71
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kijk maar uit ja, straks ga ik je er telepathisch toe zetten om je a la the happening tegen een boom te laten rijden.
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:16:22 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221459381
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kijk maar uit ja, straks ga ik je er telepathisch toe zetten om je a la the happening tegen een boom te laten rijden.
:{
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:17:35 #73
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459385
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
:{
Nee hoor, ga ik niet echt doen. Ik wil niet eens weten of ik dat kan. Ik stuur liever sexueel gerelateerde gedachten naar vrouwen die ik knap vind.
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:55:48 #74
482094 Mikeytt
Any/All
pi_221459620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Zou jij dan niet de zwakkere en tragere bokser/vechter helpen om ongeschonden uit het gevecht te komen?
Nee, natuurlijk niet. Zo leert men hun eigen limieten voor de volgende keer. Van een beetje bloed en wat blauwe plekken ga je niet dood.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:57:51 #75
464844 torentje
pi_221459643
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:55 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk niet. Zo leert men hun eigen limieten voor de volgende keer. Van een beetje bloed en wat blauwe plekken ga je niet dood.
Ook goed, dan weet ik tenminste, dat jij partij kiest voor agressieve mannen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 18:01:21 #76
482094 Mikeytt
Any/All
pi_221459667
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:57 schreef torentje het volgende:

[..]
Ook goed, dan weet ik tenminste, dat jij partij kiest voor agressieve mannen.
_O-
Mensen die zich gaan mengen in kroegenruzietjes moet je niet hebben. Niks mis met een beetje knokken. Leer je veel van.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 18:19:20 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221459747
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Men moet die agressieve mannen toch eerst kalmeren, voordat zij meegaan naar een cel?
ow ik heb geen problemen met agressieve mannen aframmelen tot ze ermee stoppen

ik heb problemen @HowardRoark zijn voorstel om politieagenten bevelen criminelen af te rammelen omdat ze crimineel zijn want dat noemen we martelen en martelen is niet ok
  woensdag 29 juli 2026 @ 20:56:16 #78
464844 torentje
pi_221460757
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
_O-
Mensen die zich gaan mengen in kroegenruzietjes moet je niet hebben. Niks mis met een beetje knokken. Leer je veel van.
Als men zich niet mengt in kroegenruzietjes dan wint toch steeds de agressiefste man? Mensen moeten dat niet willen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:44:49 #79
482094 Mikeytt
Any/All
pi_221461094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Als men zich niet mengt in kroegenruzietjes dan wint toch steeds de agressiefste man? Mensen moeten dat niet willen.
Nee hoor, de sterkste, niet de agressiefste. En dan weten beiden personen volgende keer wat ze wel en niet aankunnen. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  woensdag 29 juli 2026 @ 22:34:59 #80
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_221461465
Zo. Tot bloedens toe nog wel. Je verwacht het niet bij een gevecht.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 29 juli 2026 @ 22:56:09 #81
274656 Jojoke
pi_221461586
Duidelijke beelden, hij kan zich beter melden want hij krijgt de komende tijd veel vragen over waar hij was op 5 april.
  woensdag 29 juli 2026 @ 23:49:54 #82
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221461947
Verrekte rooie -O-

Die gaan ze pakken, 100%
  woensdag 29 juli 2026 @ 23:57:35 #83
508677 DobbyDobby
pi_221461970
Zit geen typische cafe kop op. Ik had meer een tokkie uitstraling verwacht.
  woensdag 29 juli 2026 @ 23:59:07 #84
508677 DobbyDobby
pi_221461975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:33 schreef RamboDirk het volgende:
Een Diederik-Jan!
Een autochtoon!

[ afbeelding ]
@Harvest89 en @Cupfighter drinken een biertje nu.
  donderdag 30 juli 2026 @ 00:01:46 #85
508677 DobbyDobby
pi_221461983
quote:

[..]
:')
Welke user kijkt weg dan? Zie iedereen dit veroordelen. Gebeurde dat andersom maar eens, die erkenning.
  donderdag 30 juli 2026 @ 06:28:53 #86
495039 Cupfighter
pi_221462311
quote:
9s.gif Op donderdag 30 juli 2026 00:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:')
Welke user kijkt weg dan? Zie iedereen dit veroordelen. Gebeurde dat andersom maar eens, die erkenning.
De users die normaal zo aanwezig zijn anders en ik doel niet op jou
  donderdag 30 juli 2026 @ 07:56:39 #87
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221462448
quote:

[..]

Zegt wel wat over jou.
Maar dat staat toch helemaal niet in het artikel?

quote:

Waar staat dat de dader zich bemoeit met een gevecht waarbij een maat van hem betrokken is? Het leest hier gewoon alsof deze vent ook gezellig mee wilde doen. Of begrijp ik je reactie verkeerd?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 30 juli 2026 @ 08:01:55 #88
13309 nostra
ask why
pi_221462464
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juli 2026 07:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Maar dat staat toch helemaal niet in het artikel?
[..]
Waar staat dat de dader zich bemoeit met een gevecht waarbij een maat van hem betrokken is? Het leest hier gewoon alsof deze vent ook gezellig mee wilde doen. Of begrijp ik je reactie verkeerd?
Hij heeft het over het slachtoffer. ;)
  donderdag 30 juli 2026 @ 08:19:29 #89
464844 torentje
pi_221462511
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:44 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nee hoor, de sterkste, niet de agressiefste. En dan weten beiden personen volgende keer wat ze wel en niet aankunnen. :9
Over dat punt verschillen wij dus van mening, want mijn ervaring is dat de agressiefsten steeds winnen.
  donderdag 30 juli 2026 @ 08:53:59 #90
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221462597
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 08:01 schreef nostra het volgende:

[..]
Hij heeft het over het slachtoffer. ;)
Ah ok, ja zo vatte ik de opmerking van Mikey niet op omdat hij het heeft over een ‘omstander’ en een vriend zie ik niet als ‘omstander’, :+. Althans, zo zou ik het niet benoemen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 09:05:15 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221462639
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:33 schreef RamboDirk het volgende:
Een Diederik-Jan!
Een autochtoon!

[ afbeelding ]
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045