Ik heb zojuist wat fragmenten gezien van het originele Britse TV-programma: die Anne Robinson heeft weliswaar de uitstraling van een nijdige schooldocente, maar dat steekt zwak af in vergelijking tot Chazia Mourali. Ik ben het met jou eens dat vooral Chazia zelf de succes-factor van De Zwakste Schakel was. Zij maakte er echt een spel van, waardoor het 'afzeiken van kandidaten' meer op roasten ging lijken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 04:00 schreef Regilio_ het volgende:
Echt geniaal. Vooral door Chazia Mourali. Die remake met Bridget Maasland was toch maar meh.
Maar ik vind Chazia Mourali ook fucking geweldig dus ik ben wellicht niet geheel objectief.
Misschien niet iedereenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:20 schreef GwaiLow het volgende:
Neem aan dat de deelnemers wisten waar ze zich voor inschreven..
quote:Chazia: Carla, ik heb een probleem met je. Ik vind je doodsaai! Probeer mij eens te amuseren.
Carla: Hmm, ik hou mij een beetje in hier. Misschien ben ik wel een beetje een muurbloempje.
Chazia: Ja, enig![]()
Ze is al héééél lang niet meer op de Nederlandse TV verschenen. Degene die ik een heel geschikte opvolger zou vinden, is Harmke Pijpers.quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:39 schreef Forumtijger het volgende:
Best aardig programma destijds. Wat ik me wel afvraag, is dat als ze dat programma ooit nog weer op TV gaan uitzenden, wie dan een waardige opvolger/-ster van Chazia zou kunnen zijn. Iemand die een beetje vilein en streng is. De enige die dat wel een beetje heeft misschien, is Rob Goossens denk ik...
Speciaal voor jou deze foto!quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:44 schreef GerryDV het volgende:
Spel was wel aardig, maar die presentatrice vond ik maar een lelijke, nare vuurtoren. Nou snap ik dat ze dat moest zijn voor het programma maar ik vond haar intens onaantrekkelijk qua uiterlijk ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |