abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221454744
Hoe kijken jullie terug naar dat TV-programma en naar Chazia Mourali?

Bekijk deze YouTube-video

POLL

Welke bitchy opmerking in het eerste fragment blijft bij jou het meest hangen en waarom?
pi_221454798
Nederlandse versie nooit gezien. Wel het origineel met Anne Robinson. Tot die act echt ging vervelen.

Wat ik wel nog steeds mis is Eggheads op de BBC. En dan vooral in de klassieke bezetting: Kevin, Judith, CJ, Chris, Barry en Daphne.
pi_221454855
Echt geniaal. Vooral door Chazia Mourali. Die remake met Bridget Maasland was toch maar meh.

Maar ik vind Chazia Mourali ook fucking geweldig dus ik ben wellicht niet geheel objectief.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221455163
Ik weet nog wel dat dit een insult was.

Je bent de zwakste schakel, tot ziens!
pi_221456395
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 04:00 schreef Regilio_ het volgende:
Echt geniaal. Vooral door Chazia Mourali. Die remake met Bridget Maasland was toch maar meh.

Maar ik vind Chazia Mourali ook fucking geweldig dus ik ben wellicht niet geheel objectief.
Ik heb zojuist wat fragmenten gezien van het originele Britse TV-programma: die Anne Robinson heeft weliswaar de uitstraling van een nijdige schooldocente, maar dat steekt zwak af in vergelijking tot Chazia Mourali. Ik ben het met jou eens dat vooral Chazia zelf de succes-factor van De Zwakste Schakel was. Zij maakte er echt een spel van, waardoor het 'afzeiken van kandidaten' meer op roasten ging lijken.

Ze maakte blijkbaar ook nogal wat los bij BN-ers met een te hoge dunk van zichzelf.
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:41:09 #6
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221456429
Was wel mooie televisie ja. Tegenwoordig kan dat echt niet meer, want iedereen heeft een andere (schijnheilige) manier van communiceren aangeleerd. Heel erg jammer.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:20:28 #7
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221457962
Chazia deed het goed en het was in die tijd best leuk om te naar te kijken, maar lijkt me vreselijk om aan mee te doen. Neem aan dat de deelnemers wisten waar ze zich voor inschreven..
pi_221459811
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:20 schreef GwaiLow het volgende:
Neem aan dat de deelnemers wisten waar ze zich voor inschreven..
Misschien niet iedereen

quote:
Chazia: Carla, ik heb een probleem met je. Ik vind je doodsaai! Probeer mij eens te amuseren.
Carla: Hmm, ik hou mij een beetje in hier. Misschien ben ik wel een beetje een muurbloempje.
Chazia: Ja, enig }:|
_O-
pi_221460235
Ik vond het wel wat hebben
pi_221461639
Ja die Chazia kon zo heerlijk bitchy zijn echt, stiekem leedvermaak. En stiekem wist je gewoon dat ze eigenlijk gelijk had. Daarom was het juist zo leuk. De Britse versie was ook leuk maar de NL versie deed zeker niet onder.
  woensdag 29 juli 2026 @ 23:24:09 #11
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_221461805
Leuke quiz. Simpel concept maar zat goed in elkaar. Chazia Mourali gaf het programma wel iets extra’s met haar strenge uitstraling en outfits.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 29 juli 2026 @ 23:39:14 #12
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_221461914
Best aardig programma destijds. Wat ik me wel afvraag, is dat als ze dat programma ooit nog weer op TV gaan uitzenden, wie dan een waardige opvolger/-ster van Chazia zou kunnen zijn. Iemand die een beetje vilein en streng is. De enige die dat wel een beetje heeft misschien, is Rob Goossens denk ik...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_221461927
Spel was wel aardig, maar die presentatrice vond ik maar een lelijke, nare vuurtoren. Nou snap ik dat ze dat moest zijn voor het programma maar ik vond haar intens onaantrekkelijk qua uiterlijk ook.
pi_221461930
Het gezegde de zwakste schakel zijn heeft hier wel enorm vlucht mee genomen.
pi_221461934
Chazia presenteerde destijds ook de Achmea Kennisquiz. Ik hoopte stiekem altijd dat ze in de verkeerde rol zou schieten en net als in De Zwakste Schakel die onzekere brugklassers helemaal zou afzeiken. ~O>

Dat imago van bitch kleefde zo aan haar dat ik het levendig voor mij zag. _O-
pi_221461955
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:39 schreef Forumtijger het volgende:
Best aardig programma destijds. Wat ik me wel afvraag, is dat als ze dat programma ooit nog weer op TV gaan uitzenden, wie dan een waardige opvolger/-ster van Chazia zou kunnen zijn. Iemand die een beetje vilein en streng is. De enige die dat wel een beetje heeft misschien, is Rob Goossens denk ik...
Ze is al héééél lang niet meer op de Nederlandse TV verschenen. Degene die ik een heel geschikte opvolger zou vinden, is Harmke Pijpers.

pi_221461974
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:44 schreef GerryDV het volgende:
Spel was wel aardig, maar die presentatrice vond ik maar een lelijke, nare vuurtoren. Nou snap ik dat ze dat moest zijn voor het programma maar ik vond haar intens onaantrekkelijk qua uiterlijk ook.
Speciaal voor jou deze foto! *O*

Zie je haar wellicht op dezelfde manier als haar karikatuur in DWDD Café De Wereld?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')