Account 10 voor gratis abboquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:22 schreef Linkesoep het volgende:
Nu pas daar registrerenje zat altijd op Deezer zeker skere boeler
In Nederland sinds een paar jaar illegaal. Websites mogen niet verplicht om geslacht vragen, dus "wil ik niet vertellen" is altijd een optie.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk zou er moeten staan
Geslacht bij geboorte:
2 opties man of vrouw
Je bent genderfluid, dus je zit vaak aan de dunne shitquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:59 schreef incel het volgende:
Ik ben genderfluid. Dat wil zeggen ben meestal een man, behalve als die wc bezet is of goor is.
Fijn dat TS zo eerlijk is.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:21 schreef Viesdik het volgende:
Ik vul altijd non bijna binair in als het er staat.
Is goed, Donald. Beetje intersekse en trans personen administratief zieken. En ook totaal irrelevant voor zoiets als Spotify.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk zou er moeten staan
Geslacht bij geboorte:
2 opties man of vrouw
ABBA, Sam Smith en Right said Fred in iedere playlistquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:26 schreef Pharkus het volgende:
Dan zal je vast leuke muziek voorgeschoteld krijgen.
Nou nou, je wil niet Sophie Straat in je 'aangeraden muziek' krijgen, tenzij je één of andere non-binaire queer for Palestine bent.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:03 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Is goed, Donald. Beetje intersekse en trans personen administratief zieken. En ook totaal irrelevant voor zoiets als Spotify.
🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nou nou, je wil niet Sophie Straat in je 'aangeraden muziek' krijgen, tenzij je één of andere non-binaire queer for Palestine bent.
Dat is meer iets voor moslimfundamentalistenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:44 schreef SlagroomBoy het volgende:
hihih altijd de verkapte haat, binnenkort ook een aanrijding op een nonbinaire demo of zoiets?
Ja dat is dus het domstequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Nederland sinds een paar jaar illegaal. Websites mogen niet verplicht om geslacht vragen, dus "wil ik niet vertellen" is altijd een optie.
Hoezo? Ik kies die altijd als ze ernaar vragen. Totaal irrelevant om naar te vragen om een account aan te maken bij een tijdschriftenmagazine bijvoorbeeld.quote:
Het illegaal zijn ervanquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kies die altijd als ze ernaar vragen. Totaal irrelevant om naar te vragen om een account aan te maken bij een tijdschriftenmagazine bijvoorbeeld.
Vergeet non-binaire Dodoria, Android 19 en Chiaotzu niet! En looksmaxxer Zarbon.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Snap niet hoe je je niet kan voelen als het geslacht wat je bent trouwens, hoe voelt dat? Dat ik bijvoorbeeld naar beneden zou kijken en ik zie die 30 cm FOK! gemiddelde en dat ik dan denk, die hoort daar niet ofzo? En dat je Dragon Ball Z kijkt en dan Frieza ziet, en dat je dan denkt, dit is het enige poppetje waar ik me mee kan identificeren
Dragon Ball Gen Zquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vergeet non-binaire Dodoria, Android 19 en Chiaotzu niet! En looksmaxxer Zarbon.
Jouw gender heeft meer updates dan Windows.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:59 schreef incel het volgende:
Ik ben genderfluid. Dat wil zeggen ben meestal een man, behalve als die wc bezet is of goor is.
Handicapfluid. Kan je namelijk op tijden gehandicapt zijn, en kan je op de gehandicapten wcquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:59 schreef incel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |