Ik overweeg hier te blijven en niet meer op mijn werk te verschijnen over 2 weken. Hopelijk begrijpt mijn werkgever dat en blijft hij gewoon iedere maand netjes geld overmakenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prachtig.
Ik had vandaag mijn uitzicht over 3 monitoren, de parkeerplaats en af en toe een blik op het koffiezetapparaat
gewoon remote gaan werkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik overweeg hier te blijven en niet meer op mijn werk te verschijnen over 2 weken. Hopelijk begrijpt mijn werkgever dat en blijft hij gewoon iedere maand netjes geld overmaken![]()
Lekker remote blijven werken vanaf daar. Sounds like a planquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik overweeg hier te blijven en niet meer op mijn werk te verschijnen over 2 weken. Hopelijk begrijpt mijn werkgever dat en blijft hij gewoon iedere maand netjes geld overmaken![]()
Ja ik hoop het ook. Wat een ellende toch hè.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen wel een kaartje voorbij komen dat de rook vanuit Bordeaux richting deze regio trekt. En ook dat er hier en daar wel wat brandjes zijn. Hopelijk valt het mee
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Wil iemand mij aansporen om dat ook te doen?
O nou dan wil hij wel. Greys neemt geen halve maatregelen.quote:
waar ga jij naar toe op vakantie dan?quote:
Bromancequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
* Schakeltopia geeft hemarookworst een klein schopje richting het reisbureau
O dacht dat je niet ging?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |