abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221461274
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:48 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels serieuze buyers remorse, om eerlijk te zijn. Nu ik het spul in handen heb, is het duidelijk dat dit geen 200 piek waard is. Ik zou er geen 50 voor overhebben.

Flight sim blijft hoe dan ook een dure hobby. Ik heb er inmiddels ruim 15k in gestoken, dan heb je wel wat staan. Mijn volgende (en waarschijnlijk laatste grote) investering wordt een motion simulation chair: een stoel die meegaat met het vliegtuig, dus omhoog, omlaag en lateraal bij stijgen, dalen en banken. Prijs: net geen 7000 euro. Ik denk dat ik hem morgen bestel.
Hopelijk sturen ze er daar ook meteen twee van. :P

https://dofreality.com/pr(...)-sim-6-axis-hero-h6/
zit je nog binnen de 14 dagen? stuur alles dan terug. zo niet? dan zul je het netjes af moeten handelen.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_221461297
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:08 schreef freak1 het volgende:
zit je nog binnen de 14 dagen? stuur alles dan terug. zo niet? dan zul je het netjes af moeten handelen.
Ja, ik zit nog binnen de 14 dagen. Maar ik neem mijn verlies. Ik was zelf dom genoeg om dit te kopen en het terugsturen is me te veel gedoe, daar worden zij ook niet vrolijk van.
greetings and salutations
pi_221461306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:10 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ja, ik zit nog binnen de 14 dagen. Maar ik neem mijn verlies. Ik was zelf dom genoeg om dit te kopen en het terugsturen is me te veel gedoe, daar worden zij ook niet vrolijk van.
zucht. ik snap dit hele topic dan niet. wel/niet/wel/niet/wel/niet.

reken er verder wel op dat je je huidige setup uit elkaar zult moeten draaien en er het ene of het andere vna zal moeten maken. of moet bijbetalen. maar je kunt niet met een frankenstein van beiden blijven rommelen en hopen dat ze het maar vergeten.
en dank u meneer Dood,
pi_221461342
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:12 schreef freak1 het volgende:

[..]
zucht. ik snap dit hele topic dan niet. wel/niet/wel/niet/wel/niet.

reken er verder wel op dat je je huidige setup uit elkaar zult moeten draaien en er het ene of het andere vna zal moeten maken. of moet bijbetalen. maar je kunt niet met een frankenstein van beiden blijven rommelen en hopen dat ze het maar vergeten.
Ik hoop stiekem dat ze niks meer van zich laten horen. Wishful thinking, ik weet het. Mijn plan is voorlopig niks te doen. Pas als ze opnieuw contact opnemen, leg ik de hele situatie uit. Niet de netste aanpak misschien, maar ik gok erop dat ze het erbij laten.
Ik verwacht eigenlijk wel dat ze morgen of vrijdag nog reageren. Maar als ze voor maandag nog niets van zich hebben laten horen, heb ik misschien geluk.
greetings and salutations
pi_221462576
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik hoop stiekem dat ze niks meer van zich laten horen. Wishful thinking, ik weet het. Mijn plan is voorlopig niks te doen. Pas als ze opnieuw contact opnemen, leg ik de hele situatie uit. Niet de netste aanpak misschien, maar ik gok erop dat ze het erbij laten.
Ik verwacht eigenlijk wel dat ze morgen of vrijdag nog reageren. Maar als ze voor maandag nog niets van zich hebben laten horen, heb ik misschien geluk.
ah. je wilt dus de boel jatten. prima, maar zeg dat dan.

weet wel;
-ze hebben wat van zich laten horen. jij negeert dat
-zelfs al reageren ze pas over 6 maanden. dat ontslaat jou niet van de plicht het terug te sturen.

prima dat dit je strategie is maar ben daar dan eerlijk over vanaf het begin

"Lief FOk! ik heb iets te enthousiast dozen opengemaakt, pas na assemblage kwam ik erachter dat de leverancier teveel heeft gestuurd, ze hebben dat door en willen het terug. hoe kan ik het toch houden zonder te betalen?"
en dank u meneer Dood,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')