als je dat weet ja..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:46 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik heb seks zodra ik de enige vrouw ben met wie hij datet. Als dat op de tweede date is, dan heb ik dan seks.
Dan is er geen seks. De voorwaarde voor intimiteit is commitment, nooit andersom.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:48 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zolang het nog niks serieus is, vertel ik sowieso niet dat ik nog anderen zie, dat is prive informatie die ik me niet verplicht voel om te delen
Live single events, speed daten en in de kroeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:40 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Waar daten die mensen dan? Speeddates zijn humiliation rituals en Gen Z is te bang om gesprekken aan te gaan met vreemden.
Dread games? Klinkt als iets uit de afrocultuurquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:50 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dan is er geen seks. De voorwaarde voor intimiteit is commitment, nooit andersom.
En 99% van die mannen schept er juist mee op omdat ze dread games spelen.
Ik vraag me ook af of de types die 5 mensen tegelijk daten werkloos zijn.
En hoe gaat die prins op het witte paard daar dan precies tussen passen, als je niet eens tijd hebt om een festivalletje te pakken?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:34 schreef Lulu888 het volgende:
Wanneer je een negen-tot-vijfbaan hebt en daarnaast tientallen andere verplichtingen, is je energie aan het einde van de week meestal op. Zeker wanneer je daarnaast ook nog hobby's en andere interesses hebt waar je je tijd en energie over moet verdelen.
Helaas hebben vrouwen daar tegenwoordig ook een stem in.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:47 schreef Edding345 het volgende:
speeddaten is inderdaad onzin en online moet je echt eerlijk je intenties verkondigen en 99/100 vrouwen zijn troep
waarom niet als vroeger een gearrangeerd huwelijk? <1% scheidingen. Geloof die feministische bs niet dat vrouwen het slecht hebben.
Tinder heeft zijn eigen graf gegraafd door het algoritme zo te verneuken, als hun algoritme nog hetzelfde was als 10 jaar terug, was er niks aan de hand geweest voor ze. Het is niet zo dat mensen niet meer dating apps willen, dating apps hebben zichzelf gewoon onbruikbaar gemaakt voor het gros van de gebruikersquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Live single events, speed daten en in de kroeg.
Tinder heeft vorig jaar 13% van zijn totale personeel ontslagen en met andere gelijke platforms gaat het niet veel beter.
Helaas?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas hebben vrouwen daar tegenwoordig ook een stem in.
Dat krijg je als 10 vrouwen allemaal aandacht willen van dezelfde top dog, dan geef je hem de macht om te doen wat hij wil, en in de praktijk betekent dat meestal alle 10 een veeg uit de pan en geen enkele krijgt een vast contractquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:51 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Op AreWeDatingTheSameGuy zie ik ze ook jaar in jaar uit.
Nee, je moet je aan niks onderwerpen; Als je een relatie al voorstelt als "onderwerpen aan", ligt het probleem vooral bij jezelf.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Tldr; ik moet me onderwerpen aan de norm. Nee bedankt.
Ik date geen top dogs. Zelfs als ik below my league een kans geef claimen ze dat ik in competitie moet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat krijg je als 10 vrouwen allemaal aandacht willen van dezelfde top dog, dan geef je hem de macht om te doen wat hij wil, en in de praktijk betekent dat meestal alle 10 een veeg uit de pan en geen enkele krijgt een vast contract
Ik hoef niet vernederingen te accepteren zoals monogamie verdienen om me te "openen".quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, je moet je aan niks onderwerpen; Als je een relatie al voorstelt als "onderwerpen aan", ligt het probleem vooral bij jezelf.
Een relatie is vooral een vorm van samenleven tussen twee verschillende personen.
als je niet bereid bent je te openen voor die andere persoon, zal dat altijd misgaan.
Bumble doet aan match witholding. Tinder laat tenminste nog in realtime likes zienquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tinder heeft zijn eigen graf gegraafd door het algoritme zo te verneuken, als hun algoritme nog hetzelfde was als 10 jaar terug, was er niks aan de hand geweest voor ze. Het is niet zo dat mensen niet meer dating apps willen, dating apps hebben zichzelf gewoon onbruikbaar gemaakt voor het gros van de gebruikers
Ik ben allang de levensfase voorbij waarin ik festivals pak.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:52 schreef nostra het volgende:
[..]
En hoe gaat die prins op het witte paard daar dan precies tussen passen, als je niet eens tijd hebt om een festivalletje te pakken?
Jij vraagt ook vooraf een jaarloon voor je een contract tekent en werk verricht?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dread games? Klinkt als iets uit de afrocultuur
Voor mij is de voorwaarde voor commitment intimiteit, nooit andersom
Terecht natuurlijk, emancipatie werkt twee kanten op.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:57 schreef Lulu888 het volgende:
Ik date geen top dogs. Zelfs als ik below my league een kans geef claimen ze dat ik in competitie moet.
Het is niet alleen bij Tinderquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tinder heeft zijn eigen graf gegraafd door het algoritme zo te verneuken, als hun algoritme nog hetzelfde was als 10 jaar terug, was er niks aan de hand geweest voor ze. Het is niet zo dat mensen niet meer dating apps willen, dating apps hebben zichzelf gewoon onbruikbaar gemaakt voor het gros van de gebruikers
Er is geen echte competitie, ze spelen dread games die ze online leren in manosfeerkringen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, emancipatie werkt twee kanten op.
Waarom zou een relatie aangaan een vernedering zijn? Je creëert echt je eigen misère met zo'n instelling.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:58 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik hoef niet vernederingen te accepteren zoals monogamie verdienen om me te "openen".
Een relatie aangaan is in mijn ogen ook helemaal geen vernedering. Wat ik een vernedering vind, is dat er vanaf het begin af aan asymmetrie bestaat, waarbij de ene persoon uit meerdere personen mag kiezen, of in elk geval de illusie wekt, en de andere persoon in competitie moet gaan met meerdere zogenaamde kandidaten en door steeds verdergaande hoepels moet gaan springen, terwijl de persoon met wie zij wil daten continu de boot afhoudt en steeds hogere eisen stelt voordat hij zogenaamd overtuigd is van monogamie.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom zou een relatie aangaan een vernedering zijn? Je creëert echt je eigen misère met zo'n instelling.
Wat is dan nog een goede datingsite?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:59 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Bumble doet aan match witholding. Tinder laat tenminste nog in realtime likes zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |