JA MAAR KIJK EENS WAT VOOR MOOIE KAMER JE KUNT MAKEN VAN DIT ABSOLUTE SHITHOLE VAN EEN HUIS.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:53 schreef Pisces het volgende:
Die vervelende impressie foto’s op Funda.
Laat me gewoon scrollen tussen de werkelijke foto’s ipv computer troep.
"Voor iemand met twee rechterhanden"quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:01 schreef SimonB. het volgende:
[..]
"In originele staat."
"Enig achterstallig onderhoud."
"Prachtig uitdagend project."
Lekker sfeertje ook daar waar ze onder dat bollendak zitten. Ik denk dat als dat bollendak weghalen incl. zitmogelijkheden, dat het probleem is opgelost, want die gasten zijn nog mietjes ook die op regen reageren alsof het zoutzuur is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:05 schreef Eightyone het volgende:
Het bollendak, de plek waar een dwarsdoorsnede van Nederland samen komt.
Ik had 1 zakje ijsblokjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:37 schreef Zorro het volgende:
Een steekproef bij de zelfscan als je maar 1 product hebt
Oh en in de tussentijd smelten die lekker wegquote:
HOE HEB JE DIT KUNNEN MISSEN.... die gast komt elk reclameblok langs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh, die hebben Jürgen Klopp ingehuurd?
Zakje waterquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh en in de tussentijd smelten die lekker weg
Met m'n moeilijke voeten ben ik blij dat ze er nog zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:22 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zitmogelijkheden: Mijn ervaring in mijn eigen buurt is: zet ergens een bankje neer en het is vragen om problemen.
Oh pardon. Het was nog minimaler. Namelijk een doosje ijsblokjes-zakjes. Dus leeg zonder ijs.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh en in de tussentijd smelten die lekker weg
Ik kijk geen tv.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
HOE HEB JE DIT KUNNEN MISSEN.... die gast komt elk reclameblok langs.
Lijkt me heerlijk, eerlijk gezegd. Er komt enorm veel bagger op lineaire tv.quote:
De lichte vertraging die er vaak mee gepaard gaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:11 schreef Pisces het volgende:
Cookies op websites. Elke keer toestemming geven of het niet weg kunnen klikken of een menu doorlopen.
De website van de Plus heeft daar een handje van. Ik moet elke keer opnieuw toestemming gevenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:11 schreef Pisces het volgende:
Cookies op websites. Elke keer toestemming geven of het niet weg kunnen klikken of een menu doorlopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |