Of de automaat wordt net schoongemaakt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Statiegeldautomaten die in storing staan.
En dan zo'n plakkerige vloer alsof je de volgende ochtend in een discotheek komt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of de automaat wordt net schoongemaakt.
Beterschap.quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat ik het niet eens warm(er) krijg wanneer ik in de volle zon ga zitten, word er alleen duffer van; de kou in m'n botten blijft zoals 'ie isZomergriep, olé.
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:31 schreef Pisces het volgende:
Ik was even vergeten dat hooikoorts gewoon nog een feit is.
Had ik een keer bij AH; hing er een briefje op: "automaat wordt schoongemaakt, een ogenblik geduld". Bleek 't nog minstens anderhalf uur te duren..quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of de automaat wordt net schoongemaakt.
Oh dat wist ik niet. Bij de huisartsenpraktijk hier zijn ze niet te verstaan, zouden die vanuit huis werken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:44 schreef Pisces het volgende:
[..]
Bijna alle klantenservices die ik bel, hoor / herken ik altijd meteen wie vanuit huis werkt. Het piept, het kraakt, geluid te zacht of hard.![]()
(En kinderen en honden dan niet meegerekend.)
Nee volgens mij zitten die toch wel vaak gewoon in het kantoor bij de arts(en).quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Bij de huisartsenpraktijk hier zijn ze niet te verstaan, zouden die vanuit huis werken?
Albert Heijn heeft daar heel vaak last van. Of die dingen accepteren geen blikjes. Heel irritant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Statiegeldautomaten die in storing staan.
Ik heb daar altijd wat medelijden mee. Het zijn toch levende beeskes die lijden want ze vinden de uitgang niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:41 schreef lbosse het volgende:
Domme dikke vliegen die het open raam niet kunnen vinden en dus twee dagen tegen het raam blijven zoemen tot ze uitgeput zijn. Ik ga je niet helpen, makker.
Ik vraag me altijd af of muggen de weg naar buiten wel kunnen vinden of dat ze me voor niks geprikt hebben. Volgens mij zijn die wel wat slimmer.
Vreselijk iddquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:04 schreef Zoddie het volgende:
Misschien al geweest maar:
[ afbeelding ]
Nu ook last van dazen. Vreselijke beesten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:41 schreef lbosse het volgende:
Domme dikke vliegen die het open raam niet kunnen vinden en dus twee dagen tegen het raam blijven zoemen tot ze uitgeput zijn. Ik ga je niet helpen, makker.
Ik vraag me altijd af of muggen de weg naar buiten wel kunnen vinden of dat ze me voor niks geprikt hebben. Volgens mij zijn die wel wat slimmer.
Helaas wel ja. Gelukkig heb ik zelden een openbaar toilet nodig (als in winkels e.d.), maar ook op het werk lopen er van die viespeuken rond.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:30 schreef mschol het volgende:
klanten/mensen zijn echt ranzige zwijnen op de wc in de meeste gevallen
Dit inderdaad. Ik heb vroeger op een camping gewerkt als tienerbaantje. Nou, die toiletgebouwen waren soms zo vreselijk ranzig. Gewoon met poep op de muur schrijven, etc.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:30 schreef mschol het volgende:
aan de ene kant snap ik de wens voor meer wc's maar ik snap ook wel waarom winkels er geen voor klanten (willen) hebben..
Heb een keer net op tijd met samengeknepen billetjes de plee van een lokale supermarkt weten te bereiken, alles keurig in de pot, maar ik had medelijden met degene die na me kwamquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:30 schreef mschol het volgende:
aan de ene kant snap ik de wens voor meer wc's maar ik snap ook wel waarom winkels er geen voor klanten (willen) hebben..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |