Ik zou blij zijn dat ze 'm uberhaupt omhoog doenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:24 schreef Pisces het volgende:
Werklui die de hele dag de wc-bril omhoog laten staan. Was vergeten dat er nog echt mannen zijn die dat doen.
Misschien is dit idd de manier om er naar te kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn dat ze 'm uberhaupt omhoog doen
Ik wil niet stoken maar ik had het niet gepikt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Fruitvliegjes
Sinds een paar dagen opeens veel last van fruitvliegjes.
Op zich hebben die knakkers dikke pech, want er is geen fruit in huis![]()
![]()
Maar in plaats daarvan gaan ze nu 's avonds in mijn bier zitten![]()
![]()
Dus na elk slokje moet ik het glas afdekken, want anders zitten er meteen een of twee van die motherfuckers in mijn bier
KOOP ZELF BIER, LUTSERS![]()
![]()
![]()
Hans, met ze Flammenwerfer, is reeds onderwegquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar ik had het niet gepikt.
Alleen thuis en ouders op vakantie, of dat niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn buurjongetje. Het kind is net 18 geworden en heeft volgens mij een soort JBL speaker gekregen. Dus als ik net rustig in de tuin een boekje zit te lezen, gaat het JBL speakertje aan en komt er de meest onooglijke hardstyle uit die dan afwisselend in volume gezet wordt. Maar dat is nu twee keer gebeurd, ik hoop dat de leukigheid er nu af is.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hans, met ze Flammenwerfer, is reeds onderweg
Zelfzuchtige jeugd, van alle tijden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn buurjongetje. Het kind is net 18 geworden en heeft volgens mij een soort JBL speaker gekregen. Dus als ik net rustig in de tuin een boekje zit te lezen, gaat het JBL speakertje aan en komt er de meest onooglijke hardstyle uit die dan afwisselend in volume gezet wordt. Maar dat is nu twee keer gebeurd, ik hoop dat de leukigheid er nu af is.
nee, die zitten erbijquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:12 schreef Pisces het volgende:
[..]
Alleen thuis en ouders op vakantie, of dat niet?
Nee.quote:
Nee en je kunt ook niet teveel ruzie maken, want dat gaat je alleen zelf in de kont bijten. Daarom: adem-in adem-uit, het gaat wel weer weg (de speaker staat nu ook weer aan, maar er is iig geen hardstyle te horen).quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:54 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee.![]()
Helaas kun je buren niet uitkiezen.
Ineens waren ze er, die kleine irritante klootzakjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Fruitvliegjes
Sinds een paar dagen opeens veel last van fruitvliegjes.
Op zich hebben die knakkers dikke pech, want er is geen fruit in huis![]()
![]()
Maar in plaats daarvan gaan ze nu 's avonds in mijn bier zitten![]()
![]()
Dus na elk slokje moet ik het glas afdekken, want anders zitten er meteen een of twee van die motherfuckers in mijn bier
KOOP ZELF BIER, LUTSERS![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ineens waren ze er, die kleine irritante klootzakjes.
Zet een kopje met een laag appelazijn, beetje water en een drup afwasmiddel neer op de plekken waar ze zitten. Je vangt er zo tientallen.
Dat vinden ze lekkerder dan je bier.
Onder de scanner ermeequote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:35 schreef Eightyone het volgende:
Boeken en tijdschriften willen fotograferen (sommige wil ik weg gooien, maar dan wil ik ze wel eerst vastleggen), maar op de telefoon vervolgens elke pagina in een andere stand terug zien. Dan wordt het wat lastig om van die foto's een soort van filmpje te maken.
En er blijkt geen enkele manier te zijn om ze gewoon direct allemaal dezelfde kant op te laten wijzen (ja, de chat-robot is al bevraagd). Andere fotografie-apps, de sensor in 'ontwikkelingsopties' tijdelijk uitschakelen - het helpt allemaal niets.
Dat werkt bij mij nooit. Zou ik dan hardcore army vliegjes hebben?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ineens waren ze er, die kleine irritante klootzakjes.
Zet een kopje met een laag appelazijn, beetje water en een drup afwasmiddel neer op de plekken waar ze zitten. Je vangt er zo tientallen.
Dat vinden ze lekkerder dan je bier.
Ze willen echt alleen maar appelazijn,dat werkt bij mij top.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:49 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij nooit. Zou ik dan hardcore army vliegjes hebben?![]()
Gelukkig deze zomer nog niks gezien. *afklopt*
Korps Commando Vliegjes 😱quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:49 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij nooit. Zou ik dan hardcore army vliegjes hebben?![]()
Gelukkig deze zomer nog niks gezien. *afklopt*
Herkenbaar. Inmiddels weet ik dat het kattenbeest van de buren 's nachts tegen onze serre spritzt. Als de deur open gaat direct katten odeurtje in huis. Waar onze katten dan weer overspannen van raken en er vervolgens ook over pissen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je ergens in huis een kattenplasje ruikt, maar je deze nergens kunt vinden.
Zou ik een te slappe appelazijn hebben gehad?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:29 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ze willen echt alleen maar appelazijn,dat werkt bij mij top.
Ik hoop voor je dat ze voorbij blijven vliegen.
Wie weet!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:51 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zou ik een te slappe appelazijn hebben gehad?
Dan ben ik over een jaar nog niet klaar.quote:
Ik zie maar 1 oplossing: alle katten daar in een grote doos zetten, en ze allemaal flink onder pissen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Inmiddels weet ik dat het kattenbeest van de buren 's nachts tegen onze serre spritzt. Als de deur open gaat direct katten odeurtje in huis. Waar onze katten dan weer overspannen van raken en er vervolgens ook over pissen.
Sowieso dat er overal muziekjes onder worden uitgezonden ... onder het nieuws, het weerbericht, de file-meldingen ....quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh, dat doet me denken. Het standaard ‘nu.nl’-geluidje/muziekje bij de start van een video. Ik word er helemaal gestoord van. Ik heb letterlijk altijd het geluid uitstaan totdat dat domme ding is geweest. Daarna gaat het pas aan,.
Gezellig. Gewonden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:58 schreef maily het volgende:
Er is een ongeluk gebeurd.
Er wordt een artikel over geschreven en een filmpje erbij geplaatst.
Waarom moet daar nou weer muziek in dat filmpje?![]()
Gewoon geen geluid een optie?
https://www.omroepbrabant(...)k-in-brand-weg-dicht
Als je belt naar een of andere instantie en tijdens het in de wacht staan moet luisteren naar zo'n irritant muziekje. Of erger nog, Hollandse muziek meuk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso dat er overal muziekjes onder worden uitgezonden ... onder het nieuws, het weerbericht, de file-meldingen ....
flikker toch op
Een panfluit-versie van My heart will go on. Ik weet niet meer waar precies, maar het lijkt om de zoveel tijd langs te komen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:23 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als je belt naar een of andere instantie en tijdens het in de wacht staan moet luisteren naar zo'n irritant muziekje. Of erger nog, Hollandse muziek meuk.
Mijn huisarts heeft een onbedoeld hilarisch steeds verder de pan uitflippend muzakje, onderbroken door twee mededelingen die in de loop van de minuten steeds onsamenhangender worden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:23 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als je belt naar een of andere instantie en tijdens het in de wacht staan moet luisteren naar zo'n irritant muziekje. Of erger nog, Hollandse muziek meuk.
Nog leuker: als het bandje een kraakje heeft (die van mijn huisarts).quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft een onbedoeld hilarisch steeds verder de pan uitflippend muzakje, onderbroken door twee mededelingen die in de loop van de minuten steeds onsamenhangender worden.
Tidududadadatii muzakje
U bent nummer VIJF in de wachtrij. Nog even geduld alstublieft.
Tidududadadatii muzakje
U kunt ook een terugbelafspraak maken. De eerste mogelijkheid is TWEE UUR.
Tidududadadatii muzakje
U bent nummer VIER in de wachtrij. Nog even...TWEE UUR.
Tidududadadatii muzakje
U kunt ook een terugbelafspraak mak...Nog even geduld alstublieft.
Tidududadadatii muzakje
U bent nummer DRIE in...U kunt ook een terugbelafspraak...
Tidududadadatii muzakje
TWEE UUR. Nog even geduld alstublieft.
Tidududadadatii muzakje
Nummer DRIE. TWEE UUR.
Tidududadadatii muzakje
Nog even geduld alstublieft. U kunt ook een terugbelafspraak maken. U bent nummer TWEE.
Tidududadadatii muzakje
Nog even geduld alstublieft. U bent nummer EEN. TWEE UUR.
Tidududadadatii muzakje
Tegen de tijd dat er iemand opneemt zie ik kleuren.
U woont in Sneek?quote:Op donderdag 30 juli 2026 01:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is nu over enen. Er is een feestweek in mijn stad. Daar woon ik middenin. Helaas hoort daar ook ‘muziek’ bij. Lees: een mix van stampetamp en DUNG DUNG DUNG vermengd met de stem van de zanger. Zo iemand die zijn eigen gebral fantastisch vindt en hij klinkt ook de hele avond. Het is NIET OM AAN TE HOREN. Een allegaartje van troep. Ik hoef niet te zeggen dat ik niet kan slapen.
Maar om één uur stipt was het stil. Ik heb namelijk ooit om kwart voor twee de politie gebeld dat het gejengel maar doorging. Vijf minuten later: stil. En sindsdien alle grafherrie om één uur stil. Elk jaar weer.
Hier begon gisteren ook het dorpsfeest. Ik hoop dat de wind de andere kant op staat, weinig zin in een paar avonden met Hollandse hits, armoedige simplisten herrie.quote:Op donderdag 30 juli 2026 01:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is nu over enen. Er is een feestweek in mijn stad. Daar woon ik middenin. Helaas hoort daar ook ‘muziek’ bij. Lees: een mix van stampetamp en DUNG DUNG DUNG vermengd met de stem van de zanger. Zo iemand die zijn eigen gebral fantastisch vindt en hij klinkt ook de hele avond. Het is NIET OM AAN TE HOREN. Een allegaartje van troep. Ik hoef niet te zeggen dat ik niet kan slapen.
Maar om één uur stipt was het stil. Ik heb namelijk ooit om kwart voor twee de politie gebeld dat het gejengel maar doorging. Vijf minuten later: stil. En sindsdien alle grafherrie om één uur stil. Elk jaar weer.
Stel je niet zo aan, het is één weekje.quote:Op donderdag 30 juli 2026 01:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ah dorpsfeest, dit weekend hier. Zag de verlichting al hangen, ik ben zo blij met isolatie en driedubbelglas, ik hoor er niets van. Hier wisselt het van Portugese accordeonmuziek tot later keiharde house (zucht).quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:59 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hier begon gisteren ook het dorpsfeest. Ik hoop dat de wind de andere kant op staat, weinig zin in een paar avonden met Hollandse hits, armoedige simplisten herrie.
gewoon zelf achter de kassa ook bijdehand doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klanten in een winkel die denken dat ze een hele orginele en grappige opmerking maken.
Ik heb al ruimschoots ervaring met deze gare opmerking 'Nee hoor, ik hoef geen bonnetje, hang het maar boven je bed. HaHaHaHa'. Krijg je de andere stomme opmerking wanneer je wat in de winkel bij vult. 'Ahhhh, kijk eens aan. Verse producten. Heb je dat speciaal voor mij gebakken?'.![]()
![]()
Ook nog maar 568 keer gehoord ondertussen.
Mensen haal je boodschappen, reken af en laat ons met rust.
Mag ik je nog wel een fijne dag wensen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klanten in een winkel die denken dat ze een hele orginele en grappige opmerking maken.
Ik heb al ruimschoots ervaring met deze gare opmerking 'Nee hoor, ik hoef geen bonnetje, hang het maar boven je bed. HaHaHaHa'. Krijg je de andere stomme opmerking wanneer je wat in de winkel bij vult. 'Ahhhh, kijk eens aan. Verse producten. Heb je dat speciaal voor mij gebakken?'.![]()
![]()
Ook nog maar 568 keer gehoord ondertussen.
Mensen haal je boodschappen, reken af en laat ons met rust.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |