quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen mosselen bij de mosselman?
Was het maar soms het is meer regelmaat dan somsquote:
Je kan ook zonder vloeken bolken dat maakt het ook wat gezelligerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:19 schreef DJMO het volgende:
Ik zit niet lekker in m'n vel @:dotteke
Laat me maar. Ik moest komen bolken dus doe ik dat
Al. Dan niet met gevloek
Nee dank je.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij die snackbar hebben ze volgens mij ook mosselen..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij die in de haag wel ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:21 schreef Rob het volgende:
Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht
[..]
bij die snackbar hebben ze volgens mij ook mosselen..
Des te meer heb je erquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel me eenzaam, als enige mosseleter hier
SPOILER: visbendeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker, wat ga je lunchen?quote:
O lekker, dat heb ik vanmorgen als ontbijt gehad, een bolletje met Ham en een bak koffiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:25 schreef Rob het volgende:
[..]
paar witte bollen met ham genomen en [ afbeelding ]
Oja daar had je eerder over verteld, was idd prima daar voor de prijsquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/LXSMrKeM6vTBu7ma7?g_st=ac
volgens mij komt er geen koffie uit mijn tuutjequote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:37 schreef hemarookworst het volgende:
Rob is half mens half koffieautomaat
Poederkoffiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:40 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij komt er geen koffie uit mijn tuutje
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:40 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij komt er geen koffie uit mijn tuutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |