Kan er niks aan doen. Klote zorgverleners dus weigeren mee te werkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan weer niet slapen vannacht
Je had je nachtritme redelijk in orde, zie dat te behouden
Nee, even wat te laat bij een werkafspraak dan maarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:03 schreef Dotteke het volgende:
O das wel lekker, een bakkie pleur
Hoe is het met je plannen gegaan heb je de boel om kunnen gooien?
Maar dan hoef je de dag en de nacht toch niet om te draaien.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Klote zorgverleners dus weigeren mee te werken
ALs dat geen probleem is helemaal oke toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, even wat te laat bij een werkafspraak dan maar
Zie ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan hoef je de dag en de nacht toch niet om te draaien.
Zorg dat je overdag flink moe wordt zodat je overdag niet slaapt maar in de nacht
Slapen kan je wel anders sliep je overdag ook niet.
Ga een stuk later naar bed tot je heel moe bent
Maar goed van mij mag je de hele nacht op zijn hoor, maar je maakt wel je eigen ritme naar de klotuh
Hoe wil je dat zo op vakantie doen dan, overdag slapen is dan zonde?
Nee klopt, dus helemaal goed gekomenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat geen probleem is helemaal oke toch?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee klopt, dus helemaal goed gekomen
Hey Jippiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:18 schreef Jippie het volgende:
Goedemiddag!
Lekker weer om even niets te doen en in de tuin te zitten
Dan heb je een drukkere ochtend dan mij gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie![]()
Ik was vanmorgen op pad, eerst behandeling van een uurtje bij de fysio, toen naar het gemeentehuis
Daarna lekker bij de visboer in de stad op het terras een bakkie kibbeling gegeten. Even de stad door en toen naar huis. Was echt lekker weer
Duur man 6 euro voor een klein bakkie onvoorstelbaar daar zit amper wat inquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan heb je een drukkere ochtend dan mij gehad
Altijd lekker kibbeling
Nee, niet met sausje, heb het weekend al genoeg gezondigd met lekkere dingenquote:
O jee, vertel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |