Ik ken ze volgens mij helemaal niet.quote:
Toch ziet ze er nog steeds goed uit, heb ik net even gegoogeldquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Ook nooit uitgebracht op single:
Shakatak - Music In The Air
[ afbeelding ]
En oh, wat ik verliefd op deze dame met haar prachtige kapsel.
Ze treden nog steeds op, maar ik ben nu wat minder verliefd op haar (haar)...
Down On The Streets, Are You Watching Me, Mr. Manic, Sister Cool en nog wat hits hebben ze wel gehad...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken ze volgens mij helemaal niet.
Ik moet er eens wat meer naar luisteren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel mooi werk gemaakt, nooit echt heel bekend geworden bij de massa...
Ik kom nog een heel eind.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ook niet als single uitgebracht, maar er mag meegezongen worden:
[ afbeelding ]
Ik ga eens luisteren na de uitzending of ik iets ken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Down On The Streets, Are You Watching Me, Mr. Manic, Sister Cool en nog wat hits hebben ze wel gehad...
Ah, zo goed ben ik hier niet in thuis, maar die piano aan het begin vond ik wel mooi.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Aan de sound is te horen wie deze bewerking gemaakt heeft, met goedkeuring van de uitvoerende...
Ah, daar had ik helemaal niet aan gedacht.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:34 schreef brother52 het volgende:
Ah, de amerikaanse Frank Boeijen. Al is dit nog wel verstaanbaar.
Dat kan, daar hebben ze wel gestaan...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij heb ik dit ooit nog eens op pinkpop gezien.
2 keer zie ik en die beide keren was ik er ook. Zal ze vast wel gezien hebben maar er is me weinig van bijgebleven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, daar hebben ze wel gestaan...
quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Wendy Carlos (voorheen Walter Carlos), ook een pionier - Air on a G String (from Suite in D Major)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |