ooh dat is wel leukquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee maar kreeg een fan exclusive short
komt vast omdat ik elke week asot stream check
was wel verrast om jou tegen te komen op twitch bij lumiquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:29 schreef Schakeltopia het volgende:
heb echt al een tijdje geen muziek meer geluisterd, laatst dan een stukje luminosity. soms heb ik echt van die periodes dat ik echt niks opzet.
ja nou dat was ook vooral omdat de youtube van lumi elke keer zat te kutten met copyright, en toen zag ik in de chat daar dat ze ook op twitch waren dus vandaar dat ik daar ging kijken. verder zit ik ook eigenlijk al tijden niet meer op twitch, als je het vergelijkt met de wiebel tijdenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was wel verrast om jou tegen te komen op twitch bij lumi
ze uploaden al die sets ook gewoon op youtube en soudncloudquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou dat was ook vooral omdat de youtube van lumi elke keer zat te kutten met copyright, en toen zag ik in de chat daar dat ze ook op twitch waren dus vandaar dat ik daar ging kijken. verder zit ik ook eigenlijk al tijden niet meer op twitch, als je het vergelijkt met de wiebel tijden
was wel erg leuk om je daar tegen te komen in ieder geval
achja, komt misschien wel weer is. dat is het fijne, het hoeft gelukkig ook niet
oh dat is misschien wel een goeie om nog is terug te luisteren, ze hadden behoorlijk wat problemen met de buffer streams. elk jaar wel, maar dit jaar leek het wel erger dan voorgaande jaren. misschien door de hittequote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze uploaden al die sets ook gewoon op youtube en soudncloud
oh volgens mij was het voorgaande jaren slechter hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat is misschien wel een goeie om nog is terug te luisteren, ze hadden behoorlijk wat problemen met de buffer streams. elk jaar wel, maar dit jaar leek het wel erger dan voorgaande jaren. misschien door de hitte
ohquote:Op dinsdag 28 juli 2026 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh volgens mij was het voorgaande jaren slechter hoor![]()
maar volgde zo'n 10 jaar geleden op stream, toen was er helemaal niks aan de hand
zat toen nog te SOGGEN in de UB, was woosboest om alles, maar niet om de lumi streamsquote:
woggen nog best vaak, maar woosboest stukken minder iddquote:Op dinsdag 28 juli 2026 02:03 schreef Schakeltopia het volgende:
en zie nou, van soggen naar woggen in stijl
en niet meer woosboest hoop ik![]()
lekker man, dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
woggen nog best vaak, maar woosboest stukken minder idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |