Cardano? Zie jij een grote toekomst voor Cardano momenteel?quote:Op maandag 27 juli 2026 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
Heel verstandig.
Als hij slim is stop hij al het vrijgekomen vermogen in Cardano.
Bernhard heeft geen onderdanen. Hij is (succesvol) ondernemer, geen staatshoofd. En wat betreft "over de rug van", daar heb je vast goede bronnen voor.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:36 schreef junkiesietze het volgende:
Grof geld verdienen over de rug van je "onderdanen" is crimineel.
Er zijn zelfs dwangsommen opgelegd omdat hij zich niet aan de regels hield, ten koste van zijn huurders. Dat is ook niet de eerste keer dat hij in aanraking komt met instanties omdat hij de wet overtrad.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:39 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Bernhard heeft geen onderdanen. Hij is (succesvol) ondernemer, geen staatshoofd. En wat betreft "over de rug van", daar heb je vast goede bronnen voor.
Poehee, een verhuurder die overhoop ligt met huurders in een land dat extreem doorgeslagen is qua huurdersrechten, veel gekker moet het niet worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn zelfs dwangsommen opgelegd omdat hij zich niet aan de regels hield, ten koste van zijn huurders. Dat is ook niet de eerste keer dat hij in aanraking komt met instanties omdat hij de wet overtrad.
Een huurder legt geen dwangsommen op en het is niet alleen als vastgoedmagnaat dat hij buiten de lijntjes kleurt en schikkingen heeft moeten treffen. Ook meermaals sprake geweest van fraude.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Poehee, een verhuurder die overhoop ligt met huurders in een land dat extreem doorgeslagen is qua huurdersrechten, veel gekker moet het niet worden.
Waar zeg ik dat ie alles volgens de regels doet?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een huurder legt geen dwangsommen op en het is niet alleen als vastgoedmagnaat dat hij buiten de lijntjes kleurt en schikkingen heeft moeten treffen. Ook meermaals sprake geweest van fraude.
Mij maakt het niet zo heel veel uit hoor, Amsterdam beschouw ik toch al als verloren dus zolang hij lekker daar blijft spelen vind ik alles best, maar je moet ook niet doen alsof het gewoon een succesvol ondernemer is die alles volgens de regels doet en dat deed de user die ik quote wel. Dat is simpelweg niet waar.
Mwoah, als telg van de vermogende Oranjes heeft ie toch een aardig opstapje gekregen he?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:39 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Bernhard heeft geen onderdanen. Hij is (succesvol) ondernemer, geen staatshoofd. En wat betreft "over de rug van", daar heb je vast goede bronnen voor.
Het internet bedrijf wat hij destijds opgezet heeft was gewoon een prima bedrijf waar hij niet zomaar investeerder in was maar gewoon prima leide, het was gewoon iemand die gewoon op de werkvloer meedraaide, niet iemand die in zijn kantoortje zit geld te tellen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:27 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mwoah, als telg van de vermogende Oranjes heeft ie toch een aardig opstapje gekregen he?
En die Oranjes zijn stinkend rijk geworden over de rug van hun onderdanen en slavernij...
Of zou hij ook zo succesvol zijn geweest als hij Henk de Vries was geweest?
Deze Henk de Vries heeft een vermogen van 135 miljoen ongeveer, dus het kan wel als je Henk de Vries heetquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:27 schreef Toine51 het volgende:
Of zou hij ook zo succesvol zijn geweest als hij Henk de Vries was geweest?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Deze Henk de Vries heeft een vermogen van 135 miljoen ongeveer, dus het kan wel als je Henk de Vries heet
Zal best.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het internet bedrijf wat hij destijds opgezet heeft was gewoon een prima bedrijf waar hij niet zomaar investeerder in was maar gewoon prima leide, het was gewoon iemand die gewoon op de werkvloer meedraaide, niet iemand die in zijn kantoortje zit geld te tellen.
Uiteraard, neemt niet weg dat het bedrijf kwalitatief gewoon erg goed was, het was nou niet dat ze allerlei overheidsopdrachten kregen, ze zaten gewoon in de commercieele sector en deden het goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zal best.
Maar zijn naam opent wel deuren he?
Okee, ik ga straks naar de gemeente om mijn naam te veranderenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Deze Henk de Vries heeft een vermogen van 135 miljoen ongeveer, dus het kan wel als je Henk de Vries heet
Wij zijn geen 'onderdanen' van welk lid van die familie dan ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:36 schreef junkiesietze het volgende:
Grof geld verdienen over de rug van je "onderdanen" is crimineel.
Inderdaad, ik heb ook nog nooit een hater concreet zien maken wat voor verwijtbare dingen de man precies gedaan heeft. Het enige wat eruit komt is dat ie huizen verhuurt en familie is van de koning.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 04:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
F1 Handel![]()
![]()
![]()
![]()
De F1 is na voetbalclubs waarschijnlijk wel het slechtste middel om in te investeren, je bezit feitelijk niets omdat je enorme kosten moet maken voor iets waar je marginaal aandeel in krijgt, je krijgt letterlijk alleen een plekje op de kalender voor de rest moet je vooral aftikken naar de F1 organisatie, niet voor niets is er bijna geen plek op de wereld waar een F1 word gereden zonder dat of de Overheid flink bijdraagt of dat er een rijke gek is die het bonnetje betaald, in Nederland betaal je het bonnetje helemaal zelf, en krijg je het alleen rond als je 3 dagen uitverkocht krijgt, met Max lukt dat net, dus het is nogal je eieren in 1 mandje gooien met het oog dat de volgende jaren Max er niet eens meer bij is.
Waarom is dat erg eigenlijk? Hij kiest zijn familie ook niet uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zal best.
Maar zijn naam opent wel deuren he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |