Eerderquote:Op maandag 27 juli 2026 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
doe mij maar een quad espresso
[ afbeelding ]
Meen je niet. Nou ben benieuwd want je vrienden hadden ook afgezegd toch?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
woensdag warmste dag en raad eens wanneer ik weer eens afspreek met vrienden waar ik die afspraak had verzet vanwege vorige hittegolf eind juni?
ja ik had wel initiatief genomen om het te verzetten, maar ik verwacht niet dat het verzet gaat worden tenzij ze zelf last hebben, zit er momenteel fysiek en mentaal veel lekkerder bij dan toenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet. Nou ben benieuwd want je vrienden hadden ook afgezegd toch?
Ik had hetzelfde, ik had al mijn afspraken twee weken later gezet en net in die week was de tweede hittegolf
Gelukkig dan maar, ik zou dan een restaurant met airco uitzoekenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik had wel initiatief genomen om het te verzetten, maar ik verwacht niet dat het verzet gaat worden tenzij ze zelf last hebben, zit er momenteel fysiek en mentaal veel lekkerder bij dan toen
is al gereserveerd en ik zie dat ze airco hebbenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, ik zou dan een restaurant met airco uitzoeken
lekker hotpotten?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is al gereserveerd en ik zie dat ze airco hebben
O gelukkig dan maar, dan kan je daar tenminste lekker zitten om te etenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is al gereserveerd en ik zie dat ze airco hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |