En je hebt Shelley als UI? Daardoor is ze niet uit mijn oog en moet ik aan Utopia denkenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh eigenlijk niet, uit het oog uit het hart
sjellie me poppequote:Op maandag 27 juli 2026 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei zelfs die pittige dame op je ui
jaa daar heb je een goed puntquote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
En je hebt Shelley als UI? Daardoor is ze niet uit mijn oog en moet ik aan Utopia denken
Kook niequote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjellie me poppe![]()
ja zelfs daarvan zou ik niet weten hoe het gaat
gerrit, was die niet floormanager bij de mcdonaldsquote:Op maandag 27 juli 2026 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kook nie
De enige die probeert in de picture te blijven is onze Gerrit
Die snotsnuiver zie ik nog wel eens in dat topic voorbij komen, heeft inmiddels twee kinderenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet eens of de snotsnuiver nog elke dag snot aan het snuiven is
Was wel een leuke tijd, heb echt veel gelachen om al die intriges en gekonkel daar. Al was er volgens mij wel een hoop gescript.
Heeft toch echt een 100k gewonnen bij de bondgenotenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gerrit, was die niet floormanager bij de mcdonalds
no fear mr finance is here
ooh nou good for him, kan hij eindelijk zijn studieschuld aflossenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft toch echt een 100k gewonnen bij de bondgenoten
Vreselijke aura heeft die manquote:Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die snotsnuiver zie ik nog wel eens in dat topic voorbij komen, heeft inmiddels twee kinderen
Hij deed het daar echt een stuk leukerquote:Op maandag 27 juli 2026 12:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh nou good for him, kan hij eindelijk zijn studieschuld aflossen
Hou hem maar gewoon, voor mij voelt hij ook vertrouwd aanquote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa daar heb je een goed punt
voor mij is het gewoon een UI inmiddels
wel een hele vertrouwde daarom wijzig ik hem niet
Ja het is ook niet mijn dekseltje hoorquote:
dat zou goed kunnen, en stukje ouder nu natuurlijk. toch wat meer levenservaringquote:Op maandag 27 juli 2026 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij deed het daar echt een stuk leuker
Misschien doordat hij de bende van ellende niet achter zich had
Hoe hette 'Karbonkel' ook al weer, kan alleen op haar bijnaam komen.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die snotsnuiver zie ik nog wel eens in dat topic voorbij komen, heeft inmiddels twee kinderen
jaa dat heb ik dus ook, dan probeer ik is wat anders, maar dan voelt het toch niet hetzelfdequote:Op maandag 27 juli 2026 12:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou hem maar gewoon, voor mij voelt hij ook vertrouwd aan
Oh, deed hij daar aan mee? Keek dat eigenlijk nooit, maar had Gerrit nog wel in 'actie' willen zien.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft toch echt een 100k gewonnen bij de bondgenoten
Ik heb geen idee wie je hier mee bedoeldquote:Op maandag 27 juli 2026 12:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe hette 'Karbonkel' ook al weer, kan alleen op haar bijnaam komen.
Misschien kun je hem beter op zijn buikje leggen ( dat deed hij altijd met die foto van Lotus toch? )quote:Op maandag 27 juli 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook niet mijn dekseltje hoor
Sommige oud utopianen mogen daar best een come back makenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh, deed hij daar aan mee? Keek dat eigenlijk nooit, maar had Gerrit nog wel in 'actie' willen zien.
Merel ?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe hette 'Karbonkel' ook al weer, kan alleen op haar bijnaam komen.
O ja is ook zoquote:Op maandag 27 juli 2026 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kun je hem beter op zijn buikje leggen ( dat deed hij altijd met die foto van Lotus toch? )
Kan me ook niet voorstellen dat ik nog zoveel tijd zou maken om streams te volgen en te posten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |