abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221441472
POLL

:')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221441503
Ik geloof in de wetenschap. Ben agnostisch-atheïst.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 26 juli 2026 @ 21:55:53 #3
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221441822
ik geloof er niks van

zijn genoeg bewijzen die het allemaal ontkrachten
pi_221441831
Ik denk dat er redelijk veel mannen op Maan geland zijn
pi_221442074
Ik geloof niet eens in vliegtuiglandingen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_221442129
Als je twijfelt.. Waarom bouwen jullie niet de satelliet die maanlandschap kan filmen op hoogte (net als google map). Via de crowfund moet dat kunnen. Heb je voorgoed een bewijs dat maanlanding plaatsvond.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_221442186
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 22:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als je twijfelt.. Waarom bouwen jullie niet de satelliet die maanlandschap kan filmen op hoogte (net als google map). Via de crowfund moet dat kunnen. Heb je voorgoed een bewijs dat maanlanding plaatsvond.
Of een soort huble telescoop doe de vlag in beeld brengt 😄
pi_221442276
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 22:35 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Of een soort huble telescoop doe de vlag in beeld brengt 😄
Nou met een huidige telescoop gericht op maan helpt niet, want die is gemaakt voor verre sterren mee gluren niet op aarde bij buurvrouw in douche meekijken. Wil je met hiermee toch een maanlanding mee bekijken, moet je de lens apart voor maken. Het lijkt mij onhandig van een lens/ telescoop speciaal bouwen voor enkel vlag en stuk lander mee bekijken.

Dus een satelliet met camera erop, lijkt mij meest geschikt voor. Je kan net goed opnames maken en op google maps plaatsen. Ofwel naast de landing, kan je ook ander plaatsen mee filmen en publiceren...
We hebben alles al in huis. Nu enkel nog geld inzamelen en opsturen...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_221442319
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 22:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
Die beelden zijn er al.
gr gr
  maandag 27 juli 2026 @ 03:47:47 #10
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221442816
quote:
88s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik geloof in de wetenschap. Ben agnostisch-atheïst.
Wetenschap is alleen maar een stok om je mee te kunnen slaan, omdat ze weten dat je er weinig tegenin kunt brengen. Ik heb dingen gezien die alle natuurwetten tarten. Ik geloof meer in de simulatietheorie.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221442898
Ja hoor, zal wel gebeurt zijn. Maar zo niet dan maakt dat geen behaarde reet uit.
Ik zal daar niets van merken.
  maandag 27 juli 2026 @ 07:42:56 #12
483584 incel
they/them
pi_221443001
Is een joo ik bedoel satanistisch complot om mensen af te leiden van het feit dat de wereld plat is.
  maandag 27 juli 2026 @ 09:37:48 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221443766
Jullie geloven in de maan?
Lol, sheeple.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221444499
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 22:45 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Nou met een huidige telescoop gericht op maan helpt niet, want die is gemaakt voor verre sterren mee gluren niet op aarde bij buurvrouw in douche meekijken. Wil je met hiermee toch een maanlanding mee bekijken, moet je de lens apart voor maken. Het lijkt mij onhandig van een lens/ telescoop speciaal bouwen voor enkel vlag en stuk lander mee bekijken.

Dus een satelliet met camera erop, lijkt mij meest geschikt voor. Je kan net goed opnames maken en op google maps plaatsen. Ofwel naast de landing, kan je ook ander plaatsen mee filmen en publiceren...
We hebben alles al in huis. Nu enkel nog geld inzamelen en opsturen...
En mensen zoals jij geloven dat natuurlijk directomundo
pi_221444512
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:32 schreef Viesdik het volgende:

[..]
En mensen zoals jij geloven dat natuurlijk directomundo
Het kan wel, alleen moet je wel ff lens van telescoop bijv hubble even omwisselen. Of een van vele telescoop op aarde. Op jouw kosten. Daarna gebruik je hem niet meer. Dat zou zonde van grondstoffen en geld.
Dus satelliet levert meer op dan telescoop. Maar als je toch telescoop wilt, dan op jouw kosten!
pi_221444520
Als de Sovjets het niet hebben betwist, dan is er geen reden tot twijfel meer.
pi_221444539
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:35 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Het kan wel, alleen moet je wel ff lens van telescoop bijv hubble even omwisselen. Of een van vele telescoop op aarde. Op jouw kosten. Daarna gebruik je hem niet meer. Dat zou zonde van grondstoffen en geld.
Dus satelliet levert meer op dan telescoop. Maar als je toch telescoop wilt, dan op jouw kosten!
Ze kunnen vanuit de ruimte eerder detecteren dat ik op het naaktstrand een soa heb, dan dat ik naar de huisarts ga vanwege jeuk aan mn balzak.

Dusndat ook het simpele feit dat er geen fotos zijn.. :')
pi_221444554
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat er redelijk veel mannen op Maan geland zijn
Poah he, zou ik mijn vlaggenstok ook wel ff in planten.
pi_221444570
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Poah he, zou ik mijn vlaggenstok ook wel ff in planten.
Ja ik vind haar ook knap, ben een keer met een bekende die fan is van haar naar concert geweest en die kende haar ook, dus wij mochten daarna even naar achteren, heb even met haar gesproken , ik was erg nerveus maar zij is heel aardig
pi_221444644
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:41 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ze kunnen vanuit de ruimte eerder detecteren dat ik op het naaktstrand een soa heb, dan dat ik naar de huisarts ga vanwege jeuk aan mn balzak.

Dusndat ook het simpele feit dat er geen fotos zijn.. :')
Dus met diezelfde satelliet kunnen we zelf 1 bestellen en opsturen naar maan... Toch. Via crowfunds bijv moet het mogelijk zijn. En Elon wilt vast zijn raketje uitlenen...
pi_221444912
Als je er niet in gelooft, kijk eens door een telescoop naar de maan en zie, een Amerikaanse vlag en ladingen tech-vuilnis op zekere coördinaten.
pi_221449261
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 12:44 schreef Telefoonvork het volgende:
Als je er niet in gelooft, kijk eens door een telescoop naar de maan en zie, een Amerikaanse vlag en ladingen tech-vuilnis op zekere coördinaten.
Waar is de fotos dan?
Juist geen enkele telescoop heeft juist lens klaar staan voor enkel foto van vlag maanlanding.
Dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')