Dat was totaal maf. Schitterend, maar maf.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mooier dan zijn Amstel Gold Race overwinning?
Ik heb veel geswitched, Eurosport er altijd vroeg bij maar reclames vind ik gewoon matig, het begin bij de NOS met Stompie enzo vind ik nooit wat aan en als er Belgen meedoen is Renaat ook niet ideaal. Maar ze hebben alle 3 wel wat, ben zeker tevreden met de NOS & eigenlijk ook dit jaar wel met de avondetappe.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:27 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Sowieso heel de Tour genoten van het commentaar bij de NOS. Omkadering had wat beter gekund, maar daar nooit aan gestoord. Jammer alleen dat de NOS nog maar een paar wedstrijden doet.
Maar ze zijn wel vroeg begonnen en hebben toen nog mooie interviews met Pluimers en Artz getoond hequote:Op zondag 26 juli 2026 20:28 schreef Em31 het volgende:
Wat compleet idioot dat de NOS er meteen een halfuur mee kapt
Inderdaad, prima duo dit. Relaxt om te volgenquote:Op zondag 26 juli 2026 20:27 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Sowieso heel de Tour genoten van het commentaar bij de NOS. Omkadering had wat beter gekund, maar daar nooit aan gestoord. Jammer alleen dat de NOS nog maar een paar wedstrijden doet.
Journaal gaat voor he!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:28 schreef Em31 het volgende:
Ik had die gemistquote:Op zondag 26 juli 2026 20:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat was totaal maf. Schitterend, maar maf.
(WAT GEBEURT HIER!)
En gedeeltelijk te wijten/te danken aan de aarzelende stoethaspels vooraan.
Deze in Parijs was uit de laatste kalkresten van zijn karkas getrokken.
Inderdaad! Ik heb er ook van genoten. Een prachtige Tour met een aantal hoogtepunten. 2x Alpe d'Huez, Voiron, Barcelona, Parijs.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat een heerlijke tour de france. Wat ben ik blij dat ik geen hater om alles ben.
nog steeds kutonzinquote:Op zondag 26 juli 2026 20:28 schreef Em31 het volgende:
Ik heb hier geleerd dat we moeten haten op Pogacar vanwege dopinggebruik.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat een heerlijke tour de france. Wat ben ik blij dat ik geen hater om alles ben.
Hoe bedoel je, nog maar een paar wedstrijden?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:27 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zal nu wel naar de Avondetappe schakelen danquote:Op zondag 26 juli 2026 20:33 schreef Toby56 het volgende:
De live stream op de NOS gaat gewoon door, maar zonder commentaar.
Heeft wel wat.
Ze hebben niet meer zoveel rechten qua koersenquote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, nog maar een paar wedstrijden?
Buiten de klassiekers, Tour en WK blijft er niet veel over vanwege de verschillende bezuinigingen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, nog maar een paar wedstrijden?
Jammer 🥲🥲quote:Op zondag 26 juli 2026 20:35 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Buiten de klassiekers, Tour en WK blijft er niet veel over vanwege de verschillende bezuinigingen.
Ik moet ook terugkijken, heb de laatste 5 km vooral weggekeken omdat het zo spannend was, behalve dan de laatste 500 m.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef skysherrif het volgende:
Teruggekeken wetende dat vdp ging winnen, maar het was minstens even spannend als ik niets wist, klein traantje weggepinkt van schoonheid, wat een laatste kilometers, dit is koers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |