Of nagelnieuw met bijpassend huur- of leasecontractquote:Op zondag 26 juli 2026 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan of die auto's 15+ jaar oud zijn, verlaagd zijn, extra dikke uitlaat hebben en custom velgen hebben die totaal niet bij de rest passen.
Ja maar bij die normale kassa's staat altijd een rij van 100 mensen. We moeten gewoon allemaal massaal demonstreren want lidl heeft wel goedkope chille boodschappen maar die zelfscan met die super gevoelige weegschalen die verpesten gewoon alles. Je moet gewoon 3 keer fout doen en dan zo'n medewerker het laten doen voor je zo doe ik het ook altijd. Laat ze hun baan maar lekker haten is niet mijn schuld. Hoe grotere scene en drama je schopt hoe sneller ze die dingen aanpassen.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
SInds zie de zelfscans hebben sta je veel langer in de rij. Alles gaat veel langzamer en ze mogen er pas een kassa bij openen als er een hele lange rij staat.
Ik kom nu al bijna niet meer bij de lidl. Ik hou er niet van gedwongen te worden om te zelfscannen
Ja, zo vlot ze waren bij de lidl zo sloom is nu alles.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:44 schreef incel het volgende:
[..]
Ja maar bij die normale kassa's staat altijd een rij van 100 mensen. We moeten gewoon allemaal massaal demonstreren want lidl heeft wel goedkope chille boodschappen maar die zelfscan met die super gevoelige weegschalen die verpesten gewoon alles. Je moet gewoon 3 keer fout doen en dan zo'n medewerker het laten doen voor je zo doe ik het ook altijd. Laat ze hun baan maar lekker haten is niet mijn schuld. Hoe grotere scene en drama je schopt hoe sneller ze die dingen aanpassen.
Ja gewoon al je boodschappen laten staan en een scene schoppen en zeggen DAN GA IK WEL NAAR DE ALDIquote:Op maandag 27 juli 2026 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo vlot ze waren bij de lidl zo sloom is nu alles.
En inderdaad bij de kassa laten ze nu hele rijen staan voor er een tweede kassa bij komt
Alles gaat supertraag daar momenteel. Ik heb al heel wat klanten de winkel uit zien lopen uit frustratie
Ja, eigenlijk zou dat eens moeten gebeuren kar laten staan en gaan.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:47 schreef incel het volgende:
[..]
Ja gewoon al je boodschappen laten staan en een scene schoppen en zeggen DAN GA IK WEL NAAR DE ALDI
Ja en als je bijv. 6 flesjes bier hebt of zo en er al 5 naast zet en gewoon 1tje 6x wil scannen dan werkt het ook al nietquote:Op maandag 27 juli 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou dat eens moeten gebeuren kar laten staan en gaan.
Ik snap die weegschaal ook niet zo. Al de boodschappen moeten daar op, als je echt een volle kar hebt is dat echt passen en meten. En ook nog eens dubbel werk
Hier bij de Lidl staat er geen personeel bij de zelfscan zoals bij AH en Jumbo maar moet je wachten tot de kassier van de gewone kassa waar een lange rij staat een keer tijd heeft.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:07 schreef karr-1 het volgende:
Op zich werkt dat scannen met je telefoon prima en snel, maar elke keer die controle op leeftijd als je alcohol koopt wordt wel een beetje vervelend. Zeker als je dan ook nog eens heel lang moet wachten tot het personeel eindelijk genegen is om je te helpen.
Ik kom er helemaal niet meer sinds die nieuwe zelfscan met die weegschaal. Wat een gezeik.quote:
De winkels hebben sowieso minimaal personeel rondlopen, want extra kosten. En als er dan bij de kassa weer een zeikende bejaarde staat die boos is dat ze 10 cent teveel betaald voor een banaan, dan kan het best lang duren ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hier bij de Lidl staat er geen personeel bij de zelfscan zoals bij AH en Jumbo maar moet je wachten tot de kassier van de gewone kassa waar een lange rij staat een keer tijd heeft.
Daarom haal ik voortaan de biertjes liever ergens anders.
Dat heb ik dus ook. En heel goedkoop is lidl ook niet meer. Ik doe altijd 50/50 AH/LIDL en soms nog kaufland. Ik denk dat ik lidl ga inwisselen voor Jumbo.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
SInds zie de zelfscans hebben sta je veel langer in de rij. Alles gaat veel langzamer en ze mogen er pas een kassa bij openen als er een hele lange rij staat.
Ik kom nu al bijna niet meer bij de lidl. Ik hou er niet van gedwongen te worden om te zelfscannen
Ben van de week ook een keer naar de jumbo gegaan. Die vind ik ook niet echt goed koop eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 juli 2026 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. En heel goedkoop is lidl ook niet meer. Ik doe altijd 50/50 AH/LIDL en soms nog kaufland. Ik denk dat ik lidl ga inwisselen voor Jumbo.
Dan ga je toch naar de Aldi?quote:Op maandag 27 juli 2026 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben van de week ook een keer naar de jumbo gegaan. Die vind ik ook niet echt goed koop eerlijk gezegd
Ik ga ook naar de Aldi en AH amper nog bij de Lidl.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar de Aldi?
Mijn beleving is Jumbo hooguit iets duurder.
Maar ik weiger hier principieel aan mee te werken. Ook -zoals ook hier benoemd- zijn de rijen bij bemande kassa's idioot lang. Ik laat mij niet dwingen.
Even kleine vergelijk:quote:Op maandag 27 juli 2026 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de Aldi en AH amper nog bij de Lidl.
Nee, daar werken de paupertjes. Inclusief hoofddoekje.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:
De Lidl, daar komen toch alleen paupertjes? Net zoals bij de Aldi.
Tassen direct in de weegschaal leggen, voordat je ook maar iets scant. Gaat prima.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:08 schreef Sorella het volgende:
En zet niet je boodschappen tas op die stomme weegschaal om je boodschappen meteen in te kunnen doen want dan slaat dat ding ook op tilt
Gelukkig kom ik daar heel weinig.
Als je bij de AH veel bonusaanbiedingen koopt ben je al snel goedkoper uit dan bij de Jumbo.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben van de week ook een keer naar de jumbo gegaan. Die vind ik ook niet echt goed koop eerlijk gezegd
Ja klopt, die bonusaanbieding zijn wel welkom bij de AH vooral de perlakoffiepadsquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je bij de AH veel bonusaanbiedingen koopt ben je al snel goedkoper uit dan bij de Jumbo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |