het distributie centrum ligt echt vlak bij mij, nog geen 5 min op fiets.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:57 schreef Shii het volgende:
Bij Flink betaal je sowieso meer dan in een gewone winkel toch? Ligt het niet aan het bezorggebied?
op mijn gevoel denk ik? dat juist EU hier voor staat en zelfs prijzen voor iedereen voor zelfde product.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef capricia het volgende:
Op basis waarvan zou dit niet mogen, eigenlijk?
daar gaat het niet om Shi. dit is volgens mij gewoon illegaalquote:Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef Shii het volgende:
Ga gewoon lekker naar een supermarkt in de buurt lopen, scheelt je nog meer geld. Als je een bepaalde service wil dat je direct je boodschappen voor je deur geleverd krijgt, dan kost het je wat. En misschien is dat in Katwijk anders dan in Amsterdam. Geen idee.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX%3A52021XC1229(04)quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef capricia het volgende:
Op basis waarvan zou dit niet mogen, eigenlijk?
Bij de AH heb je toch ook een persoonlijke bonus waardoor mijn prijs anders is dan die van een ander.
hquote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX%3A52021XC1229(04)
Artikel 3.3.1
EU regels stellen dat het mag, maar dat consumenten wel geïnformeerd moeten worden dat het een persoonlijke prijs is.
vraag me af of dat er ergens staat dan, mss in de kleine lettertjes.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX%3A52021XC1229(04)
Artikel 3.3.1
EU regels stellen dat het mag, maar dat consumenten wel geïnformeerd moeten worden dat het een persoonlijke prijs is.
tis vrij twijfelachtig dit en of dit mag. maar oke ben ook geen jurist.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.acm.nl/nl/ver(...)en/prijzen-vermelden
ACM website zegt ook dat ze moeten informeren bij persoonlijke aanbiedingen.
het gaat erom dat ik meer het vermoeden heb dat ze mijn data van bestellen bijhouden en daarop de prijs manipuleren.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:12 schreef Shii het volgende:
AH franchise winkels hebben soms ook andere prijzen, aanbiedingen dan de andere AH winkels.
Ja, maar ik heb net verschillende adressen gebruikt in verschillende steden en krijg overal dezelfde prijs die een stuk lager is dan wat Kree ziet.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:12 schreef Shii het volgende:
AH franchise winkels hebben soms ook andere prijzen, aanbiedingen dan de andere AH winkels.
ik weet t wel zeker, nu moet je met tel nr aanmelden. Hmms zal ik die van mijn werk eens gebruiken en checken?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb net verschillende adressen gebruikt in verschillende steden en krijg overal dezelfde prijs die een stuk lager is dan wat Kree ziet.
Ik dacht ook dat het op basis van locatie was, maar het zou best persoonlijk kunnen zijn.
Ja dat kan of dat je als gewone klant meer betaalt dan een nieuwe klant. Dat is ook overal heel normaal. Nieuwe klanten worden binnengehaald met aanbiedingen en betere prijzen. Daarna betaal je de normale prijs.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat erom dat ik meer het vermoeden heb dat ze mijn data van bestellen bijhouden en daarop de prijs manipuleren.
Want wat als ik nu nieuw account maak uit niks? dan zou ik dezelfde prijzen hebben? op zelfde locatie?
nou ik vind dat helemaal niet normaal???quote:Op zondag 26 juli 2026 20:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat kan of dat je als gewone klant meer betaalt dan een nieuwe klant. Dat is ook overal heel normaal. Nieuwe klanten worden binnengehaald met aanbiedingen en betere prijzen. Daarna betaal je de normale prijs.
Dat is niet hoe het werkt, want jij zit lekker thuis en je bestelt online en wil alles binnen een half uur hebben. Dat is geen vergelijk met een fysieke winkel.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vind dat helemaal niet normaal???
en dat is niet volgens ACM ook denk.
echt zie het al voor me in oude stijl, jij gaat naar de groenteboer op de hoek en koopt een appel. ja 50c meneer.
Oke komt degene achter je voor zelfde appel en zegt de verkoper 1E meneer...... hoe de fuck is dat normaal?
euhms natuurlijk het gaat er niet om dat ik meer betaal ervoor bv. maar zeg ik toch, dat ze prijzen aanpassen op basis van je aankopen eerder en verschil maken ook nog met verschillende mensen in zelfde land.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt, want jij zit lekker thuis en je bestelt online en wil alles binnen een half uur hebben. Dat is geen vergelijk met een fysieke winkel.
Dat doen ze sowieso, vliegtickets kan je het beste eerst anoniem bekijken.. zodra ze doorhebben wie je bent en dat je wil gaan vliegen, dan verhogen ze subtiel de prijs.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat erom dat ik meer het vermoeden heb dat ze mijn data van bestellen bijhouden en daarop de prijs manipuleren.
Want wat als ik nu nieuw account maak uit niks? dan zou ik dezelfde prijzen hebben? op zelfde locatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |