Flink bezorg hier niet, maar ik klikte de site aan en toen in de zoekveld luiers getyptquote:Op zondag 26 juli 2026 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Bij kree bestellen dus.
Of gewoon bij plus voor stukken goedkoper.
Ja, maar dat verschilt per persoon per week voor 10 artikelen.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:22 schreef Eix het volgende:
Albert Heijn heeft ook een persoonlijke bonus. Zolang het maar transparant is.
Yup. Dit is Rotterdam. Volgens mij verschillen de prijzen gewoon op basis van je locatie gezien ze best veel hubs hebben.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
what the fuck en no shit je hebt dit van Flink ook?
ff voor de zekerheid zoek jij eens een product (limonade) ofzo. en hoe verschilt dat dan bij mij?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yup. Dit is Rotterdam. Volgens mij verschillen de prijzen gewoon op basis van je locatie gezien ze best veel hubs hebben.
er was een YouTube filmpje over daarom begon ik me dit ook af te vragen dus.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik weet dat ze in de VS inmiddels zelfs bij fysieke winkels persoonlijke prijzen hanteren, en dat er verschillende staten bezig zijn met het verbieden hiervan; ik weet niet of dit in de EU dan wel Nederland gewoon zou mogen? Interessant iets wel, ik hoop dat het hier geen gemeengoed gaat worden iig daar dit uiteraard louter in het belang van de grote bedrijven is en niet van de consument.
Heb mijn adres even aangepast naar Amsterdam en Arnhem en krijg dan gewoon dezelfde prijzen te zien op mijn app. Zou dus wel persoonlijk kunnen zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:26 schreef kree het volgende:
echt. Mikey naja an klopt mijn vermoeden enzo, maar oke nu heb ik meer wgr nodig
Want dit mag niet?
quote:Op zondag 26 juli 2026 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
ff voor de zekerheid zoek jij eens een product (limonade) ofzo. en hoe verschilt dat dan bij mij?
je kunt er beetje van uit gaan dat ze dus prijzen aanpassen over jou persoon. en het lijkt me raar als dat oke is met eu wetgeving.
oke dit is een goeie want bestel ik vaak. eens kijken bij mij....quote:
Die melden het net als Lidl in de app als persoonlijke aanbieding iddquote:Op zondag 26 juli 2026 17:22 schreef Eix het volgende:
Albert Heijn heeft ook een persoonlijke bonus. Zolang het maar transparant is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |