Nee, dat is het niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
tis harde waarheid toch voor dit spel en topic?
owh vertel, want daar benieuwd naar dan waarom het het niet is. (mss iemand nog hopelijk ziet waarom nietquote:
Ja, ik pak nog een bakkie en ga dan nadenken of ik even de stad inga, het is koopzondag.quote:
Jippie, goedemorgenquote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef Jippie het volgende:
Goh, en ikmaar denken dat je zo'n lieve jongen bent
Goedemorgen allemaal!
Morguh Jippiequote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef Jippie het volgende:
Goh, en ikmaar denken dat je zo'n lieve jongen bent
Goedemorgen allemaal!
Weer eens wat anders dan een koop zaterdagquote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik pak nog een bakkie en ga dan nadenken of ik even de stad inga, het is koopzondag.
Woon jij rond de bible-belt dat er maar 1x per maand koopzondag is?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik pak nog een bakkie en ga dan nadenken of ik even de stad inga, het is koopzondag.
Ja, een koopzondag heeft toch altijd wel iets aparts. Nu hoop ik wel dat het droog blijft.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een koop zaterdag
Ik woon in de provinciequote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Woon jij rond de bible-belt dat er maar 1x per maand koopzondag is?
hoho hier in Katwijk is ook alles dicht? en nog steeds oke mee.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Woon jij rond de bible-belt dat er maar 1x per maand koopzondag is?
Ook bible-gerelateerd toch?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
hoho hier in Katwijk is ook alles dicht? en nog steeds oke mee.
ik in randstad dus, en geloof mij half Katwijk gaat naar noordwijk waar het wel open is. supermarkten of besteld via flink... incl mezelfquote:
He dit is een post van jou die je onder mijn naam quote?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een koopzondag heeft toch altijd wel iets aparts. Nu hoop ik wel dat het droog blijft.
O ja Kree kan soms een beetje raar uit de hoek komenquote:Op zondag 26 juli 2026 11:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik doelde op @:Kree, las iets wat ik nooit van hem had verwacht
Huh? Hoe kan dat?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He dit is een post van jou die je onder mijn naam quote?
dit is zo idd, maar al met al zeg wel beetje wat ik denkquote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja Kree kan soms een beetje raar uit de hoek komen
Je doelt zeker op die E *** en E***
Klopt, maar je was er snel bijquote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja Kree kan soms een beetje raar uit de hoek komen
Je doelt zeker op die E *** en E***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |