Je hoeft niet altijd over alles te praten, en zeker niet als iemand duidelijk aangeeft dat hij dat niet wil.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ik wil er ook altijd nog wel over praten. enne na vorige denk ik ook laat dat dan gaan.
niet omdat ik niet wil, maar krijg er gezeik door `ls ik op door ga. dus meer aan anderen om door te vragen.
nou ben het niet met argumenten eens altijd,,,,,quote:Op zondag 26 juli 2026 05:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd over alles te praten, en zeker niet als iemand duidelijk aangeeft dat hij dat niet wil.
Dat argumenten verhaal is wat onzinnig want je komt zelf nooit met goede argumenten .
Je hebt wel overal een mening over
ik zie jou zo voor me nl DJMO do dat trail in die film.quote:
Nee dat weten we , maar vraag een ander dan ook niet om 'goede' argumenten als je zelf niets kan onderbouwen.quote:Op zondag 26 juli 2026 05:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben het niet met argumenten eens altijd,,,,,
ja ben hier te kortzichtig om enzo weet ikquote:Op zondag 26 juli 2026 05:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat weten we , maar vraag een ander dan ook niet om 'goede' argumenten als je zelf niets kan onderbouwen.
Een mening is een persoonlijk standpunt terwijl een argument de reden of onderbouwing is die die mening verklaart. en/of ondersteunt.
Kortom: Een mening is wat je vindt en een argument is waarom je dat vind.
Je hoeft niet met iets eens te zijn met een mening , dat ben je vaak ook niet![]()
Als je het niet eens bent met iemands standpunt , geef dan een reden waarom niet.
Wat ook helpt is niet overal klagen of doorgaan over iets.
Wat je net bij EvilSkittle deed is precies wat jij altijd bij iemand doet en als een ander dat bij jou doet ben je ook op je teentjes getrapt .
Dat zei ik nietquote:Op zondag 26 juli 2026 05:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja ben hier te kortzichtig om enzo weet ik
nee niet met die woorden. maar het is wel waar. ben hier te kortzichtig om vaak hoewel ik het niet nes zo bedoel dus.quote:
Niet nodigquote:Op zondag 26 juli 2026 05:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet met die woorden. maar het is wel waar. ben hier te kortzichtig om vaak hoewel ik het niet nes zo bedoel dus.
maarja dat is wat ik beetje te kort kom vaak dan. denk, en sorry daarvoor.
ja wss jaquote:Op zondag 26 juli 2026 05:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet nodigje maakt het jezelf soms zo moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |