DTS.. voor het spel - de puntenquote:Op zondag 26 juli 2026 04:29 schreef kree het volgende:
[..]
en toch reageer je hier dan? leg die eens uit:
nee zeg maar hoor zolang je het in discussie houdt en oke ben ik nog niet weg.?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:32 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Grapjas. Veel plezier met je gaslighting.
Idk is ook gratis voor legioenledenquote:Op zondag 26 juli 2026 04:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij wel zo fanatiek was dat je dat zou hebben. Zou dat hele Feyenoord One nou echt wat opleveren?
tis een dood doener en weer je zelf ook wel;, t enige dat dit werkt is dat er andere meningen komen. enzo.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
DTS.. voor het spel - de punten
(Slow) chatten kan ergens anders
Kree mijn date van laatst is sinds een uurtje of anderhalf mijn vriendinnetjequote:Op zondag 26 juli 2026 04:35 schreef kree het volgende:
[..]
tis een dood doener en weer je zelf ook wel;, t enige dat dit werkt is dat er andere meningen komen. enzo.
naja meldt bij mod dan anders? mij maakt t niet zoveel uit.
en wie is dat als ik mag vragen?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kree mijn date van laatst is sinds een uurtje of anderhalf mijn vriendinnetje
zie maar en zeg wat je erover denkt>? ik kan niet veel met dit?quote:
oke. nou dan hoef ik er ff niet meer op te letten. th`nks voor het niks zeggen danquote:
quote:Op zondag 26 juli 2026 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
oke beetje opstandig ben je wel? niks mis mee als jee met goeie argumenten komt denk. ?
Volgens mij geldt dat dan ook voor jouquote:goed hart hebben naar anderen. denk dat is mss meest belangrijke en geen oordeel teveel hebben
waar maar ik wil er ook altijd nog wel over praten. enne na vorige denk ik ook laat dat dan gaan.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij geldt dat dan ook voor jou
ik denk jij bent veel liever persoon als dat je je voordoet hiet op fok. enne dat wist ik wel al eerder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |