niet lullig doen, want jullie weten best wel dat ik christelijk ben, maar dit heft er dus geen fuck mee te makenquote:Op zondag 26 juli 2026 04:13 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je komt alleen tot de Vader via de Zoon!
Zeker wel. Goed doen gaat niet vanzelf.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig doen, want jullie weten best wel dat ik christelijk ben, maar dit heft er dus geen fuck mee te maken
Yes kan weer njet kijken he stomme Feyenoord one.quote:
ijk denk en doe ernaar, dat dat idd zo is.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:19 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeker wel. Goed doen gaat niet vanzelf.
Hoeveel heb je er al op?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:21 schreef kree het volgende:
tja ik ga ji=llie niet zegen wat te doen. miss helpt het mij hielp het. en daar h9ou ik het er dan maar bij.
Oh dacht dat jij wel zo fanatiek was dat je dat zou hebben. Zou dat hele Feyenoord One nou echt wat opleveren?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yes kan weer njet kijken he stomme Feyenoord one.
tja zeg jij maar? ik heb btw niet zo behoefte aan te praten over voetbal?quote:
Hard gelachenquote:Op zondag 26 juli 2026 04:26 schreef kree het volgende:
tis heel simpel allemaal trouwens
als je goed doet, krijg je goed terug
geloof erover of niet.
Ik had het toch ook niet tegen jou?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:27 schreef kree het volgende:
[..]
tja zeg jij maar? ik heb btw niet zo behoefte aan te praten over voetbal?
en dat is lachen om?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hard gelachen
https://www.nu.nl/algemee(...)ns-werkvakantie.html
28 jul 2008 om 13:49
AMERSFOORT - Vijf Nederlandse vrouwen in de leeftijd van 17 tot 25 jaar zijn tijdens een werkvakantie in Kenia afgelopen donderdag verkracht door een groep van zo'n tien Keniaanse mannen.
Dacht dat jij het wel zou begrijpen.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:29 schreef kree het volgende:
[..]
en toch reageer je hier dan? leg die eens uit:
oke beetje opstandig ben je wel? niks mis mee als jee met goeie argumenten komt denk. ?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:30 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet tegen jou?
Om jouw onnozele stelling: “als je goed doet, krijg je goed terug”quote:
Grapjas. Veel plezier met je gaslighting.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
oke beetje opstandig ben je wel? niks mis mee als jee met goeie argumenten komt denk. ?
ik sta daar wel achter.... en zo zou meer moeten zijn. maarja het is utopie wss.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:32 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Om jouw onnozele stelling: “als je goed doet, krijg je goed terug”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |