Ja Jason Newstedt is geen Cliff Burtonquote:Op zondag 26 juli 2026 00:01 schreef brother52 het volgende:
Hier had wel wat meer bas in mogen zitten...
Dat lag niet aan Jason. In de productie van het album hebben ze de bas er bijna helemaal uit gedraaid.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja Jason Newstedt is geen Cliff Burton
Ja de productie van dat hele album is wat matigjes...quote:Op zondag 26 juli 2026 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat lag niet aan Jason. In de productie van het album hebben ze de bas er bijna helemaal uit gedraaid.
Er is wel een alternatieve mix te vinden. And justice for Jason. Die klinkt een stukje beter.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja de productie van dat hele album is wat matigjes...
Ja, daarom duik ik nu ook snel mijn bed in.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:06 schreef livelink het volgende:
Leuke uitzending Melting. Dank je wel. Zo, het is wel een latertje geworden hoor
Ik moet nog even naar de winkel, maar tune daarna in. Zal rond 19.15 zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:16 schreef brother52 het volgende:
Ik ga vanaf ongeveer 19 uur eens kijken of ik wat liedjes kan draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:05 schreef brother52 het volgende:
Deze show is mede mogelijk gemaakt door @:MeltingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ingetuned.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |