Hij is na de foto meteen op de brommer gestapt.quote:
Dit hebben ze nooit live gedaan? Opmerkelijk wel. Klinkt juist enorm als een geschikt live-nummer.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit met Freddie live zou hebben geklonken..
Maar daar zullen we nooit achterkomen
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:44 schreef brother52 het volgende:
Er hadden wel wat minder synths in gemogen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit hebben ze nooit live gedaan? Opmerkelijk wel. Klinkt juist enorm als een geschikt live-nummer.
Niet met Freddie. Queen trad na 1986 niet meer live op.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit hebben ze nooit live gedaan? Opmerkelijk wel. Klinkt juist enorm als een geschikt live-nummer.
Hun laatste optreden met Freddie was in 1986, I want it all is uit '89quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar hoe heet het nummer?quote:
En Roger Daltrey op het tribute.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Niet met Freddie. Queen trad na 1986 niet meer live op.
Dit is uit 1989.
Brian en Roger hebben dit iig ook met Paul Rodgers gedaan. Ik weet het niet over Adam Lambert
Zie post erboven.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar hoe heet het nummer?
Niet nat maken in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:50 schreef brother52 het volgende:
Ik weet dat je gremlins niet moet voeren na middernacht, weet iemand ook hoe dat met katten zit na zonsondergang? Zoomies level 5 hier nu
Gewoon loslaten op de kippen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:50 schreef brother52 het volgende:
Ik weet dat je gremlins niet moet voeren na middernacht, weet iemand ook hoe dat met katten zit na zonsondergang? Zoomies level 5 hier nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |