Toch benieuwd welke Molly hier mishandeld word.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:41 schreef brother52 het volgende:
Flogging Molly - Requiem for a Dying Song
Het zal Molly Ringwald toch niet zijn?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch benieuwd welke Molly hier mishandeld word.
Even zoeken wie dat is.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zal Molly Ringwald toch niet zijn?![]()
(dat is de enige Molly die me zo te binnen schiet)
Pretty in Pink en The Breakfast Clubquote:
Speelde o.a. in the breakfast clubquote:
Zegt me zo niets.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Pretty in Pink en The Breakfast Club
Dat waren twee films uit de 80'er jaren met jong aanstormend talent, ook wel the brat pack genoemd.quote:
Wat is er van dat pack geworden?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat waren twee films uit de 80'er jaren met jong aanstormend talent, ook wel the brat pack genoemd.
Ik ken Demi, Emilio en Rob.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Brat_Pack
Dan zal hij de keuze wel gemaakt hebben. Anders had ze wel vrolijker gezongen.quote:
Ik vind het nog wel meevallen... Het kan nog erger...quote:
Vanwege je ouders? Is het huis inmiddels al leeggehaald?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:01 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hun optreden laatst helaas moeten laten schieten![]()
The Black Crowes - My Morning Song
Ow, dat is wel een fijne song.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:41 schreef brother52 het volgende:
Flogging Molly - Requiem for a Dying Song
Ja, de verhuizing was de dag erna.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanwege je ouders? Is het huis inmiddels al leeggehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |