Ja het was best leuk om de ontwikkelingen van het internet mee te maken, het was een avontuur. Nu hoort het erbij en is het een niet weg te denken belangrijk iets.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker te weten maar met alles in die tech wereld toen hoor en ict, nu is het toch anders.
Nee , maar ik vond die periode wel heel erg tofquote:Op zondag 26 juli 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
bestaat het nog eigenlijk? nooit meer naar gekeken
ik ook wel maar ook met dat we mobieltjes kregen ineens enzo.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , maar ik vond die periode wel heel erg tof
Kwik kwek en kwak?quote:Op zondag 26 juli 2026 00:14 schreef kree het volgende:
ik meen dit btw serieus en maak me er wel zorgen over soort van voor mijn neefjes.
Zit fok ook vol meequote:Op zondag 26 juli 2026 00:16 schreef kree het volgende:
bedoel maar om te zeggen we gaan een hut bouwen in het lokale parkje (als je al niet gezeik krijgt van BOA)
Dat was toen heel normaal en prima.
Nou geef ze maar eens de keus om een spel te doen op een tablet of dit. Ik weet wel wat ze kiezen.
En dat is wmb gewoon al fout.
allemaal autisten volgende generatie.
niet allemaal, maar weet ook niet als je nu kinderen hebt die nog jong zijn, dan vraag ik me wel eens af wat dan de overweging is en wat breng je ze bij?quote:
ik ook niet, in zoverre dat ik er een idee over heb zelf en weten mijn broertje en schoonzusje ook wel.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga mij niet druk maken over m'n neefjes, dat mogen hun ouders doen
Tijden veranderen gewoon,het is er nu eenmaal.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
niet allemaal, maar weet ook niet als je nu kinderen hebt die nog jong zijn, dan vraag ik me wel eens af wat dan de overweging is en wat breng je ze bij?
het is wel vaak mobiel of iPad gebruikt wordt als een soort van speentje. en veel langer als wat eigenlijk goed is voor kinderen.
ja dat klopt. maar wat ik zei. kijk eens naar hoe snel die techniek vooruit gaat. Het gaat sneller als ouders denk kinderen bij kunnen brengen.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:21 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Tijden veranderen gewoon,het is er nu eenmaal.
Juiste antwoordquote:Op zondag 26 juli 2026 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt. maar wat ik zei. kijk eens naar hoe snel die techniek vooruit gaat. Het gaat sneller als ouders denk kinderen bij kunnen brengen.
Er was al wat gedoe om een rekenmachine te gebruiken op school. Het heet vooruitgang al zal niet alles bevordenlijk zijn. Maar het is nou eenmaal zo, en van lang tv kijken kregen wij vroeger ook slechte ogen.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt. maar wat ik zei. kijk eens naar hoe snel die techniek vooruit gaat. Het gaat sneller als ouders denk kinderen bij kunnen brengen.
nouja dat dus en maak me er wel eens zorgen over. Voor mezelf denk ik trouwens moet iig beetje ermee bijblijven anders wordt ik ingehaald door de gasten die wel AI goed kunnen gebruiken.quote:
maar oke want volgens mij ben je beetje van zelfde generatie als ik ben of in de buurt.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was al wat gedoe om een rekenmachine te gebruiken op school. Het heet vooruitgang al zal niet alles bevordenlijk zijn. Maar het is nou eenmaal zo, en van lang tv kijken kregen wij vroeger ook slechte ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |