Dat ligt wat meer in mijn straatje denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:50 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg zojuist mijn verjaardagscadeau, een ticket voor een concert med Lumsk
(Die spelen een dag na Susanne Sundfør)
Frank Mastra - Hangin' On
Zeker. Hoewel je het eerst moet proberen te repareren natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mag je in het kader van minimal shopping dan een nieuwe kopen?
Ja, vind ik ook. Dit gaat in mijn laatste uitzending van het jaar zeer laat klinken, dat is nu al wel zeker.quote:
Wat spreek jij ineens met een vreemd accent?quote:
Geen idee wat je zegt, maar ik zeg maar gewoon goedenavond.quote:
Lekkere schorre stem.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer ging vorige week in première. Ik zag hier positieve reacties en die zie ik elders ook. Terecht, want het heeft een soort tijdloos karakter, deze plaat. Iemand zei: het is alsof ik een nummer hoor dat ik al decennia ken. Toch is het fonkelnieuw en ook nog eens een debuutsingle. Veelbelovend, dus daarom in de herhaling.Frank Mastra - Hangin' On
The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Ik heb de helft nog gehoord.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond. Je bent echt nét Keane misgelopen.
Poging tot dialectquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt, maar ik zeg maar gewoon goedenavond.
Ik koop de laatste tijd ook meer dan goed voor me is. Dat doe ik normaal nooit.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even gras voor de voeten wegmaaien. Doet -ie bij mij ook weleens
Jij typt ook met een spraakgebrekquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat spreek jij ineens met een vreemd accent?![]()
Goejûn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |