SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
The Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ride (radio edit)
Mijn oom had het tig jaar geleden al over vakantie in Gardenia of Balkonia.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Zijn we in Spanje? Nee hoor, we zijn.... Oostenrijk.Deze zanger bezingt zijn favoriete vakantie: thuis, op het balkon. Ik vind het een leuk, zomers liedje...
RIAN - La Terraza
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
We blijven maar even in zomerse sferen met dit zij-projectje van Fatboy Slim:The Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ride (radio edit)
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
Deze speel ik regelmatig als de buren hun niet waterpas wasmachine gebruiken, tevens 'boom' van tiesto, Makeba, en Canto At Gabelmeister's Peak passeren de revue ook
Hij klinkt niet als Morten Harket!? Why?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Zojuist:Blue Boy - Remember Me (Sure Is Pure 7-inch edit)
En nu:A-ha - You Wanted More
Geen idee. Dat moet je Stephen Hague vragen, de producerquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij klinkt niet als Morten Harket!? Why?
Röyksopp - Happy Birthday
Nee, dat duurt nog anderhalve maand. De dag heeft iets met vliegtuigen in hoge flatgebouwen te maken.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Het schijnt dat er iemand- ik noem geen namen - vandaag jarig is. En daar moest ik maar een passend liedje bij uitzoeken. Heel toevallig is het iets Noors geworden. Dat dezelfde formatie net nog langskwam, doet er niet toe...
Röyksopp - Happy Birthday
En dus ook met dierendag?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog anderhalve maand. De dag heeft iets met vliegtuigen in hoge flatgebouwen te maken.
Van harte!quote:
Tinlicker & Helsloot - Edge Of Forever
Mag op zich best hoor. Ik borduur er wel naar toe.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:41 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dat Thurston Moore vandaag ook jarig is maar ga niks van Sonic youth of zijn solowerk aanvragen... Dat is allemaal net wat te vaag/raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |