Die branden verduisteren de zonsverduistering.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:42 schreef Prisha het volgende:
Nog 15 dagen en dan zonsverduistering![]()
Die branden maken het een beetje lastig...hopelijk gaat het weer lukken om het te zien.
Hier weet ik niet....maar ik ga naar Spanje rijden en daar zou ik op het plekje dat ik uitgezocht heb, er wel lkast van kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben we hier last van die rooklucht?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die branden verduisteren de zonsverduistering.
Gaaf. Hopelijk kun je het goed zien.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier weet ik niet....maar ik ga naar Spanje rijden en daar zou ik op het plekje dat ik uitgezocht heb, er wel lkast van kunnen hebben.
Ik ga in de buurt van Zaragoza zitten....statistisch gunstige bewolking (of gebrek aan bewolking). Moet nog een plan B hebben. Zonsverduistering is rond zonsondergang, 20:30. Dus het wordt lastig omdat de zon zo laag aan de horizon staat.
Maar dat geeft wel de tijd om naar een Plan B of C uit te wijken.
Alles kan natuurlijk .......quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dit kunnen ze niet meer uit handen geven. Dan wil ik kaartjes zien te scoren voor de donderdag daarop...
Ah ja, daar is de kans een stuk groter. Zit je tussen twee grote brandhaarden in.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier weet ik niet....maar ik ga naar Spanje rijden en daar zou ik op het plekje dat ik uitgezocht heb, er wel lkast van kunnen hebben.
Ik ga in de buurt van Zaragoza zitten....statistisch gunstige bewolking (of gebrek aan bewolking). Moet nog een plan B hebben. Zonsverduistering is rond zonsondergang, 20:30. Dus het wordt lastig omdat de zon zo laag aan de horizon staat.
Maar dat geeft wel de tijd om naar een Plan B of C uit te wijken.
Hoop ik ook. Volgend jaar, 2027, dan ga ik naar Egypte. Daar is de zonsverduistering met een totality van maar liefs 6 minuten! En gegarandeerd onbewolkt. En Egypte heb ik altijd willen zien, dus dat wordt een mooie reis.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaaf. Hopelijk kun je het goed zien.
Die lijken wel prima. Ik ben al blij als er weer wat enthousiasme, passie, drive te zien is in het spel.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan natuurlijk .......
Maar ja, het zou mooi zijn.
En de transfers ook nog eens goed.
We rijden ook nog eens langs Bordeaux. Dat is de tweede stop op de heenweg. Wel ten zuidoosten van Bordeaux.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, daar is de kans een stuk groter. Zit je tussen twee grote brandhaarden in.
Hopelijk heb je er geen last van.
Ik ga duimen dat het allemaal gaat lukken. De reis, geen files, geen branden, geen bewolking.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:48 schreef Prisha het volgende:
Het wordt een roadtrip....in 3 dagen erheen rijden, de dag van de zonsverduistering, en dan in 2 dagen terug naar huis rijden...
thankssssssssssquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga duimen dat het allemaal gaat lukken. De reis, geen files, geen branden, geen bewolking.![]()
![]()
Daar zou ik even opletten ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
We rijden ook nog eens langs Bordeaux. Dat is de tweede stop op de heenweg. Wel ten zuidoosten van Bordeaux.
Ow ...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
We rijden ook nog eens langs Bordeaux. Dat is de tweede stop op de heenweg. Wel ten zuidoosten van Bordeaux.
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zou ik even opletten ja.
Die foto van de week gezien van uit de omgeving van bordeaux?
Weet je al waar je gaat kijken ?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:42 schreef Prisha het volgende:
Nog 15 dagen en dan zonsverduistering![]()
Die branden maken het een beetje lastig...hopelijk gaat het weer lukken om het te zien.
De terug weg is korter?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:48 schreef Prisha het volgende:
Het wordt een roadtrip....in 3 dagen erheen rijden, de dag van de zonsverduistering, en dan in 2 dagen terug naar huis rijden...
Dat red je allemaal niet in je eendje, moeten mijn parkiet en ik je gaan helpen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga duimen dat het allemaal gaat lukken. De reis, geen files, geen branden, geen bewolking.![]()
![]()
Ik vond nog een leuke fotoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De terug weg is korter?
[..]
Dat red je allemaal niet in je eendje, moeten mijn parkiet en ik je gaan helpen?
Ja, dan is het in 2 lange stukken naar huis karrenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De terug weg is korter?
[..]
Dat red je allemaal niet in je eendje, moeten mijn parkiet en ik je gaan helpen?
Ik snap dat wel maar ik begrijp het niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, dan is het in 2 lange stukken naar huis karren
Je UI!!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap dat wel maar ik begrijp het niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Moet thuis zijn op een specifieke dag om hondje bij haar logeeradres op te halen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap dat wel maar ik begrijp het niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Goed hé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |