Hij stond net te dicht achter de bocht. Vrij irritantquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, ze konden er prima omheen. Erger me dood aan die maffioso.
Was vrij onzinnig hoor, ze hadden alle zicht op die motor en reden niet extreem hard.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je zou je maar boos maken over een debiel geparkeerde motor.
Heerlijk juist zonder dat mongolenpubliek.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:06 schreef Toby56 het volgende:
Sarenne.
Het ziet er lekker retro uit als was het 1957, maar het is toch nog maar de eerste keer bergop daar.
Het is mooi en op vele plekken prettig rustig, maar voor mij mogen ze het broedgebied vanaf dit jaar verder met rust laten.
Er zijn zat andere (erkende) bergen in de buurt waar ze tegenop kunnen fietsen.
Bijzonder dat mensen hier Pogacar op aanvallen inderdaad. Al kan je van boze Evenepoel ook niks anders verwachten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was vrij onzinnig hoor, ze hadden alle zicht op die motor en reden niet extreem hard.
Alleen was het Remco die eerst gebaarde, Pogacar was meer sociaal aan het spiegelen
Het wijndieet van Patlef was dan toch niet doeltreffendquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Red Bull heeft het voor elkaar gekregen om hem de laatste twee kilo te laten verliezen, dit lukte PatLef niet!
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heerlijk juist zonder dat mongolenpubliek.
Dat is niet zo heel moeilijk, Alpe d’Huez is ook gewoon tering lelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel echt een oneindig mooiere klim dan Alpe d'Huez. En niet alleen vanwege een gebrek aan publiek.
Ja, want daar hebben ze het niet voor gedaan, dat was vanaf het begin wel duidelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef TAmaru het volgende:
zouden ze bij UAE nu denken dat ze een prima koers aan het rijden zijn? deze rit even lekker weggeven aan Kuss of Carapaz?
Ik vind dit wel echt een pareltje. Weer eens wat anders dan een snelweg omhoog naar een wintersportgebied.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Maar is het als berg als toevoeging verder echt de moeite waard?
Alpe d'Huez is in meerdere opzichten de lelijkste klim in het profwielrennen, dus dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel echt een oneindig mooiere klim dan Alpe d'Huez. En niet alleen vanwege een gebrek aan publiek.
Witte trui veilig aan t stellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef TAmaru het volgende:
zouden ze bij UAE nu denken dat ze een prima koers aan het rijden zijn? deze rit even lekker weggeven aan Kuss of Carapaz?
Als deze test slaagt zien we in de toekomst mogelijk minder Alpe d'Huez en meer Sarenne. Een mens mag hopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alpe d'Huez is in meerdere opzichten de lelijkste klim in het profwielrennen, dus dat is niet zo moeilijk.
Het gescheld op Pogacar is ronduit ziekelijk, maar de ziekte heet masochisme.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bijzonder dat mensen hier Pogacar op aanvallen inderdaad. Al kan je van boze Evenepoel ook niks anders verwachten.
Ik hoop dat zijn deelname aan De Ronde toch naar meer smaakt bij Temco.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaan we volgend jaar helemaal niet in koers zien tot de Tour
Kan niet. Groetjes Govenou.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef H.Vviv het volgende:
Heerlijk zo zonder publiek. Dat mag in de toekomst wel vaker voorkomen.
4 km geleden had het nog best gekund. toen was het verschil 1.37 ofzo. Pogacar rijdt gewoon vet langzaam. Volgens mij zit hij er een beetje doorheen ...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben ze het niet voor gedaan, dat was vanaf het begin wel duidelijk
Dat zie ik papa Kuss niet doenquote:
Dit bevestigt gewoon dat je echt niet kijkt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
4 km geleden had het nog best gekund. toen was het verschil 1.37 ofzo. Pogacar rijdt gewoon vet langzaam. Volgens mij zit hij er een beetje doorheen ...
Als die eigen tempo gaat lost die del Toro.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
4 km geleden had het nog best gekund. toen was het verschil 1.37 ofzo. Pogacar rijdt gewoon vet langzaam. Volgens mij zit hij er een beetje doorheen ...
Dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:08 schreef TAmaru het volgende:
Heeft deze tour niet bewezen in ieder geval. 2x samen geëindigd omdat Pogacar oppas speelde.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:11 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn deelname aan De Ronde toch naar meer smaakt bij Temco.
Hij is de enige in het peloton met het potentieel om niet te lossen bij Pogacar op de laatste keer Kwaremont denk ik.
En in San Remo moet hij ook iets kunnen.
?! Moet Pogacar dan langzamer rijden dan Kuss om Del Toro in het wiel te houden? Is Del Toro zo rotslecht of Kuss zo goed vandaag dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit bevestigt gewoon dat je echt niet kijkt.
Tadej rijdt voor Del Toro. Dat is toch duidelijk?
Zonder die moeite was hij waarschijnlijk veel meer tijd verloren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:14 schreef Marcoss het volgende:
Al die moeite bij Ayuso om dan straks in wiel van Skjelmose te finishen..
Ja leg het even uit.quote:
Niet heel fijn voor Ayuso. Wel weer leuk voor komend seizoen hoe ze dit bij Trek gaan managen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:14 schreef Marcoss het volgende:
Al die moeite bij Ayuso om dan straks in wiel van Skjelmose te finishen..
Mooi om zelf te fietsen.quote:
Zie ik Seixas ook wel doen eigenlijk, gezien hoe hij er aan bleef hangen op de redoute.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:11 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn deelname aan De Ronde toch naar meer smaakt bij Temco.
Hij is de enige in het peloton met het potentieel om niet te lossen bij Pogacar op de laatste keer Kwaremont denk ik.
En in San Remo moet hij ook iets kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |