quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehmmm
* greysbones kijkt , alweer een smeekbede van GG
Geeft nog hoop dat AI nog niet in staat is de mensheid overbodig te verklarenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:14 schreef Homijn het volgende:
Ik bedoel: er staat nog verse koffie, wordt er meteen alweer nieuwe gemaakt. En op de tablet spelen ze met 5 kleuren speelkaarten. En dan opent die toiletdeur ook nog naar binnen, dus de tablet en de toiletrol zitten aan de buitenkant van het toilet.
* Homijn vindt het maar raar
Lol. Jij kijkt die ai plaatjes dus echt. Ik scrol dat altijd snel door.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:14 schreef Homijn het volgende:
Ik bedoel: er staat nog verse koffie, wordt er meteen alweer nieuwe gemaakt. En op de tablet spelen ze met 5 kleuren speelkaarten. En dan opent die toiletdeur ook nog naar binnen, dus de tablet en de toiletrol zitten aan de buitenkant van het toilet.
* Homijn vindt het maar raar
Ik vind het het een leuke manier om m'n fantasie te gebruiken en om afleiding te zoeken. Dat ze technisch niet helemaal kloppen maakt me dan niet uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Als het een nieuw plaatje is kijk ik wel
Ik kijk zelden die AI plaatjes al helemaal nietquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Als het een nieuw plaatje is kijk ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |