Jawel, maar ik ben na een uur weer wakker.quote:
Als ik daarna weer ga liggen, lukt het vak wel weer voor een uurtje.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Dan hoef je ze net zo goed niet in te namen, dat heeft geen enkele zin
Beter zet je dan een rustig muziekje aan. Als ik ergens over pieker gaat dat niet weg als ik op mijn mobiel zit. Je zou bijv ook een luisterboek aan kunnen zetten en dan rustig gaan liggen. Zo beeldscherm kan er ook voor zorgen dat je slecht slaaptquote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:39 schreef DJMO het volgende:
Nee, want dan ik liggen piekeren en draaien en slaap ik helemaal niet meer
Kon ik ook niet. Maar kan je je wel aanlerenquote:
Koffie. Dat lukt ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Kan je nog wat anders zeggen dan bolk? Of ben je besmet met het bolk virus
Gelukkig maar, was al bang dat ik 11bolk moest bellen voor jequote:
Jij zult mee moeten om hem te verzorgen, er is geen ambulance persoon voorhanden.quote:
Helaas voel ik mij daar niet toe geroepen en zal hij dan maar in zijn eendje moetenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij zult mee moeten om hem te verzorgen, er is geen ambulance persoon voorhanden.
Hoe kan ik voor een ander zorgen s ik zelf in de lappenmand lig.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent een halve dokter ondertussen lijkt mij beter dat jij met hem meegaat
Je vraagt mij wel hem te verzorgen, lig ook al jaren in de lappenmandquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe kan ik voor een ander zorgen s ik zelf in de lappenmand lig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |