quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:17 schreef Rob het volgende:
[..]
Er staat geen FA functie open zo te zien..
Dan maar niet..maaar als je mod ben kan je ook lekker klotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik ook jaren gedaan
![]()
Daarom ben je ook fa gewordenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:19 schreef murp het volgende:
[..]
maaar als je mod ben kan je ook lekker klotenheb ik ook jaren gedaan
Vaak is het een kwestie van de juiste instellingen op de router / accespoint. Wilde er laatst ook iets bij plaatsen om het Wifisignaal te versterken, mijn oudste zegt wacht maar even. 10 minuten later bereik tot achter in de tuin en boven ook geen uitval wifi meer.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb zelf een tp-link wifi versterker voor boven maar daar ben ik niet kapot van.
Misschien op tweakers even wat reviews lezen voor een goed merk en type?
afgewezen, je heb te veel posts in DTSquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:19 schreef DJMO het volgende:
Ik heb al gesolliciteerd als admin gedaan, maar ik heb nog niks gehoord
En dan het zelfde soort gezeik over me heen krijgen wat ik hier triggerquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:19 schreef murp het volgende:
[..]
maaar als je mod ben kan je ook lekker klotenheb ik ook jaren gedaan
Lul!quote:
Banquote:
Hey Jippiequote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vaak is het een kwestie van de juiste instellingen op de router / accespoint. Wilde er laatst ook iets bij plaatsen om het Wifisignaal te versterken, mijn oudste zegt wacht maar even. 10 minuten later bereik tot achter in de tuin en boven ook geen uitval wifi meer.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:14 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob solliciteert maar naar een FA functie..We kunnen wel versterking op de FP-redactie gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kan alleen niet bannenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:20 schreef Rob het volgende:
[..]
En dan het zelfde soort gezeik over me heen krijgen wat ik hier trigger![]()
Ik vraag niks.quote:
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |