Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?quote:
Gewoon het topic slotten na je eigen postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?
[..]
Gewoon het topic slotten na je eigen postja, dan zet ik m @, kunnen we elkaar puntjes gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Rob roept alvast een VARquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Gewoon het topic slotten na je eigen post
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff een SwJ'tje doen.
[ afbeelding ]
Wat ben je 5oxh een schatje hequote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dan zet ik m @, kunnen we elkaar puntjes geven
Ja volgens mij idd wel ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
Ne joh, DTS gaat volgens mij nu wel gemoedelijk?
hé daar raak je een snaarquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:08 schreef murp het volgende:
[..]
alleen niet bij de OR, dat zijn toch halve nazies
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:08 schreef Rob het volgende:
* Rob denkt over een bondspetitie over schrappen murp's lidmaatschap
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dan zet ik m @, kunnen we elkaar puntjes geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |