abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:50:29 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221480330
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:27 schreef tanteklara het volgende:

[..]
Tuurlijk, het is sowieso.
Of soberso. FOK!klassieker.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221481681
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:14 schreef tanteklara het volgende:

[..]
Kuch: Effe opnieuw naar de opticien? Het is: sowieso. En niet soberso.

Kuch de s en z verwisselt: het is sowieso.
Het is wel degelijk soberso.
pindazakje
pi_221484217
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 18:47 schreef sturmpie het volgende:
volgens mij mag iedereen zo veel werken als hij/zij wil
ondernemers werken 16 uur per dag 7 dagen per week
Zou het verschil kunnen zijn dan ondernemers niet vallen onder de Arbeidstijdenwet?

Edit: was al gezegd
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_221512556
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 16:57 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb een mooie 40-uurs kantoorbaan, maar mis wat praktische uitdaging. Ik ben in het bezit van een CE-rijbewijs, code 95 en ADR certificaat. Heb op verschillende plekken gesolliciteerd als chauffeur voor in het weekend, echter krijg ik op veel plekken een "nee" te horen omdat ze het niet wenselijk vinden dat je bovenop je 40 uren meer gaat werken.

Herkennen jullie dit? Wettelijk mag ik er gemiddeld 48 werken dus er kan nog wel wat bij. Vanaf vrijdagmiddag dus flexibel inzetbaar... ik dacht dat we een tekort aan chauffeurs hadden.
Die 40 uur is natuurlijk een slap excuus van je werkgever. De gemiddelde beroepschauffeur werkt 50 - 60+ uur per week. Ze willen gewoon niet dat je een tweede werkgever hebt.
Miata is always the answer
pi_221516273
Ik zou dan een bedrijf zoeken waar je 32u op kantoor kan zitten en de rest op de vrachtwagen.
2 werkgevers kan weleens lastig worden.
Vergeet ook niet je IB aan te passen anders moet je ieder jaar een hoop in 1x betalen.
pi_221516999
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:59 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zou dan een bedrijf zoeken waar je 32u op kantoor kan zitten en de rest op de vrachtwagen.
2 werkgevers kan weleens lastig worden.
Vergeet ook niet je IB aan te passen anders moet je ieder jaar een hoop in 1x betalen.
Rij 1 dag in de week via een uitzendbureau nu, ik heb inderdaad géén loonheffingskorting toegepast nu
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221522414
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 09:08 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Rij 1 dag in de week via een uitzendbureau nu, ik heb inderdaad géén loonheffingskorting toegepast nu
Heb je al gereden? Voor Udea?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')