Een vakidioot zal dat eerder doen. Of een combinatie van geld, het werk leuk vinden, overuren opbouwen en later te kunnen inzetten als verlof na keuze.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:46 schreef Edding345 het volgende:
Overigens ik snap niet waarom je dat zou willen doen als geld niet je enige motivatie is.
Het leven is KUT nadat je verplicht moet werken, geestelijk heb je geen energie meer
Niet iedereen vind werken kut, ik doe het met veel plezier, en ik kan me heel goed voorstellen dat als vrachtwagens je liefde is je dat in een baantje ernaast doet, je koopt niet even een vrachtwagen om daar een dag in het weekend mee rond te toeren lijkt me.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:46 schreef Edding345 het volgende:
Overigens ik snap niet waarom je dat zou willen doen als geld niet je enige motivatie is.
Het leven is KUT nadat je verplicht moet werken, geestelijk heb je geen energie meer
Nee slechts 99.5% van de mensen en dat is zowat iedereenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet iedereen vind werken kut, ik doe het met veel plezier, en ik kan me heel goed voorstellen dat als vrachtwagens je liefde is je dat in een baantje ernaast doet, je koopt niet even een vrachtwagen om daar een dag in het weekend mee rond te toeren lijkt me.
Heb je ook een bron voor dit soort onzin?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:00 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Nee slechts 99.5% van de mensen en dat is zowat iedereen
Veel plezier met je financiele vrijheid en de keuze om iets te doen wat je leukt vindt je bent de uitzondering
Heb jij die ook? Ken niemand die van zijn/haar werk houdt en ik heb duizenden mensen ontmoetquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je ook een bron voor dit soort onzin?
Ja in mijn vakgebied (IT) houd het merendeel van zijn werk, zeker onder de wat oudere van ons is het bij vrijwel iedereen als hobby gestart.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:29 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Heb jij die ook? Ken niemand die van zijn/haar werk houdt en ik heb duizenden mensen ontmoet
niet iedereen is cryptomiljonair dat zou ik ook leuk vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja in mijn vakgebied (IT) houd het merendeel van zijn werk, zeker onder de wat oudere van ons is het bij vrijwel iedereen als hobby gestart.
Met zo een debiele houding verbaast het me niets dat je geen plezier in je werk hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:38 schreef Edding345 het volgende:
[..]
niet iedereen is cryptomiljonair dat zou ik ook leuk vinden
Ongeveer 79 procent van de werkende mensen in Nederland is (zeer) tevreden met hun huidige baan. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:29 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Heb jij die ook? Ken niemand die van zijn/haar werk houdt en ik heb duizenden mensen ontmoet
1 van die statements klopt gewoon weg nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:29 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Er zijn leugens, er zijn grote leugens en er is statistiek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ongeveer 79 procent van de werkende mensen in Nederland is (zeer) tevreden met hun huidige baan. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Dus mensen vinden het niet zo kut. Misschien dat dat in jouw omgeving anders is.
Ik heb vooral medelijden met mensen die werken kut vinden, dan duurt het lang tot je 67ste.
Of je moet uitkering trekken, maar dat is niet echt een vetpot.
Ow ik dacht je vroeg om een bron, wat voor bron past dan wel in jouw straatje?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:04 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Er zijn leugens, er zijn grote leugens en er is statistiek.
Niet een subjectief bronnetje net zoals de statistiek van "gelukkigste" landen het hoogste zelfmoordpercentage is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow ik dacht je vroeg om een bron, wat voor bron past dan wel in jouw straatje?
Precies. De mensen die ervoor kiezen om zoveel te werken, die vinden hun werk bovengemiddeld vaak leuk. Ik heb zelf één fulltime (ook best leuke) baan en dan nog gemiddeld 10 uur werk per week aan een uit de hand gelopen hobby (semiprof muzikant) en dat laatste zou ik echt niet willen doen als het niet leuk was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet iedereen vind werken kut, ik doe het met veel plezier, en ik kan me heel goed voorstellen dat als vrachtwagens je liefde is je dat in een baantje ernaast doet, je koopt niet even een vrachtwagen om daar een dag in het weekend mee rond te toeren lijkt me.
Ik werk veel dus ik spreek ook veel mensen. In mijn omgeving zijn mensen wel graag bezig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:17 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Niet een subjectief bronnetje net zoals de statistiek van "gelukkigste" landen het hoogste zelfmoordpercentage is.
In tegenstelling tot 99% van FOK! kom ik WEL geregeld de deur uit door heel Nederland en lettelrijk NIEMAND houdt van zijn/haar baan.
Dus die 79% aap uit de mouw statistiek kan mij rotten.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 juli 2026 06:47 schreef Filosoofert het volgende:
Gisteren gesolliciteerd, binnen 5 uur reactie en videogesprek.
Zo naar Udea toe om puntjes op de I te zetten en over paar weken beginnen![]()
https://www.tempo-team.nl(...)genchauffeur-weekend
Jup, stadsdistributie!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Weet je wat je gaat rijden? Van DC naar winkels?
Dan hoop ik dat je goed kan rijden, zo niet dan zal je dat snel lerenquote:
Kuch: Effe opnieuw naar de opticien? Het is: sowieso. En niet soberso.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En als men hier zit op dit prachtige forum dan is er soberso al sprake van een gemankeerde tijdsbesteding. Dus wat dat betreft.
quote:
Dit is een grap, hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:14 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Kuch: Effe opnieuw naar de opticien? Het is: zowiezo. En niet soberso.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |