voorbeeld linkje..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Koelkasten? Die worden toch normaal niet aangenomen vanwege de koelvloeistof?
Waar woon je? Mag ook via dmquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mijn koelkast is kapot, gelukkig heb ik nog een kleine koelkast
maar de vriezer is zo'n klein vakje past niks in![]()
voordat ik weer lekkere snacks mag halen eerst maar ff leegetendan besef je pas hoeveel in de vriezer lag
damn dat is extra balen inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja timing is beetje kut, dure aankopen gedaan bank gekocht nieuwe wasmachine
dit lag niet in de lijn van vervanging maar moet maar.
Ik heb extra werk aangenomen dat verzacht de pijn een beetje.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
damn dat is extra balen inderdaad
Bedankt voor het meedenken ff naar kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/k(...)inaties/abonnementen
Misschien is dit een optie voor je?
koelkast huren??? koekoekquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/k(...)inaties/abonnementen
Misschien is dit een optie voor je?
Na een jaar kun je het abo opzeggen en heb je wellicht genoeg gespaard voor een model dat je graag wil hebben, ipv nu noodgedwongen een budget van koelkast moet aanschaffen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken ff naar kijken.
Hey Pizzamenquote:
Klopt dat is het ook, ik moet wel zuinig aan doen met wat ik heb, grote aankopen moet ik bewust voor sparen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na een jaar kun je het abo opzeggen en heb je wellicht genoeg gespaard voor een model dat je graag wil hebben, ipv nu noodgedwongen een budget van koelkast moet aanschaffen.
Ja was een paar jaar geleden wat van over op tv, ook een Senseo kun je huren enzo, maar je zit aan een contract vast waardoor je kredietscore voor een eventuele lening of hypotheek wel aangetast wordt.quote:
Hoezo is dat koekoek? Ik vind het een betaalbare optie voor mensen die een grote uitgave in eens niet zo maar kunnen missen.quote:
doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoezo is dat koekoek? Ik vind het een betaalbare optie voor mensen die een grote uitgave in eens niet zo maar kunnen missen.
Beter een koolkast huren dan je in de schulden steken en rente te moeten betalen over een mogelijke lening.
Ik heb geen nieuwe koelkast nodig. Ik probeer alleen maar mee te denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |