Datquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja of ik stel de aanschaf gewoon ff uit tot ik wat meer reserves heb!
Hier is het redelijk, en ik neem aan dat het met Mini ook wel goed gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Hoe is t daar en met mini tot?
Ah het kan dus beter?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het redelijk, en ik neem aan dat het met Mini ook wel goed gaat.Die is met zijn moeder op vakantie.
Ja en prioriteiten stellen dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat
kan je precies kopen wat je wilt en als de buit binnen is
dat voelt goed![]()
Ja ff een rijke deerne proberen te scoren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt wel dikke doekoes maken voor je wensen ToT
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ff een rijke deerne proberen te scoren.
Ja de afgelopen paar weken waren best zwaar zonder hem, maar hij komt morgen al weer terug!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah het kan dus beter?
Wanneer komt ie weer terug dan?
Ja zo had ik vorig jaar een keer op een datingsite de CEO van TikTok te pakken!quote:
Waardeloos (dat eerste stukje).quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:12 schreef Lovely het volgende:
Altijd kut als een apparaat stuk gaat, zeker een koelkast of een wasmachine.. twee a drie maand terug ging hier de wasmachine stuk..
Maar om een monteur langs te sturen duurde wel meer dan een week.. en dan was t nog geen eens zeker of het gemaakt kon worden of niet![]()
Dus dan maar een nieuwe gekocht
Ja wasmachine, bij mij gaat het laatje voor de wasmiddelen niet meer open.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:12 schreef Lovely het volgende:
Altijd kut als een apparaat stuk gaat, zeker een koelkast of een wasmachine.. twee a drie maand terug ging hier de wasmachine stuk..
Maar om een monteur langs te sturen duurde wel meer dan een week.. en dan was t nog geen eens zeker of het gemaakt kon worden of niet![]()
Dus dan maar een nieuwe gekocht
Nou zeg dat wel..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waardeloos (dat eerste stukje).
Kan je niet de bovenkant van de wasmachine los halen. ( al zou ik dat zelf niet doen hoor )quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wasmachine, bij mij gaat het laatje voor de wasmiddelen niet meer open.
Ik had die er een keer uit gehaald om schoon te maken. Alle onderdelen ff los gehaald om schoon te maken, in elkaar gezet en weer terug er in gedaan, maar blijkbaar is 1 van die onderdelen los geschoten en die blokkeert nu de boel.
Ja dat schijnt idd meestal wel probleemloos te moeten kunnen, maar dat heb ik ooit een keer met een ouwe Miele gedaan en die heb ik daarna nooit meer helemaal netjes goed dicht kunnen krijgen; 1 schroef wilde er onmogelijk meer in.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je niet de bovenkant van de wasmachine los halen. ( al zou ik dat zelf niet doen hoor )
Dat deed iemand hier die een witgoed winkel heeft wel, omdat de deur niet meer open ging, en er was goed in zat
Tja dat wil je ook niet dagen erin laten zitten..
Tja tis al wat met dat soort apparaten uit elkaar halen gaat vaak makkelijk dan weer in elkaar zettenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat schijnt idd meestal wel probleemloos te moeten kunnen, maar dat heb ik ooit een keer met een ouwe Miele gedaan en die heb ik daarna nooit meer helemaal netjes goed dicht kunnen krijgen; 1 schroef wilde er onmogelijk meer in.
Maximum yodel, oh jee!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:19 schreef Fogel het volgende:
@:tot
Zillertalmetal, eindelijk bestaat het
The Institute of Quackology · Maximum Yodel · Song · 2026
Snoeihard aan en genietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |