SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Turner zit niet in de tour .. weet niet of dat een must moet zijn ... dat kleine opdondertje/Turnertje zou ... Healy zijn?
Healy is een turntechniek, maar weet niet of dit per se een Healy was (misschien niet, dan zou Bern Turner een logischer oplossing zijn).quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Turner zit niet in de tour .. weet niet of dat een must moet zijn ... dat kleine opdondertje/Turnertje zou ... Healy zijn?
Leuk koppie ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:48 schreef Remco het volgende:
Wat een leuk niet typisch wielren gezicht heeft Misha Bredewold.
En zolang Wiebes niet in de buurt is, koerst ze vaak wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:48 schreef Remco het volgende:
Wat een leuk niet typisch wielren gezicht heeft Misha Bredewold.
Heeft ook nog koersintilligentie.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zolang Wiebes niet in de buurt is, koerst ze vaak wel aantrekkelijk
Misschien teveel op dit forum gekeken dat alle UAE-renners weg moeten?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap ook niet dat je de vriendin van een renner bent en dan gaat mee rennen, iemand gaat vasthouden en bijna nog een renner een beuk geeft.
Nee, dit had Karrel niet aangekund.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit hebben we niet bij Karrel gezien.
Ik snap het wel maar de hele tijd dat ge 'u' stoort me al mateloos.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Leuke uitzending! Alleen prins Pieter Christiaan was niet zo interessant.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 juli 2026 08:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat is eigenlijk de eindtune dit jaar? Als ik Google dan kom ik op die van 2023 uit..
De logica daarachter ontgaat me een beetje maar prima.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:34 schreef Chiappucci het volgende:
Blijkbaar zit de Avondetappe bij de Tour Femmes wel op locatie.
Lekker wokequote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De logica daarachter ontgaat me een beetje maar prima.
Een week is goedkoper dan drie weken?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dione heeft onderhandeld dat ze nog wel een weekje in het buitenland wil zitten en dit is het resultaat?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Om te onderhandelen moet je wel iets hebben om mee te onderhandelenquote:Op maandag 27 juli 2026 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dione heeft onderhandeld dat ze nog wel een weekje in het buitenland wil zitten en dit is het resultaat?
En Jan de Voogd is op een andere manier duidelijk eigen volk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:26 schreef AllesKaputt het volgende:
De NOS zet gewoon eigen volk aan tafel.
Hoezo? Is dat weer nageslacht van Jan Stekelenburg?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En Jan de Voogd is op een andere manier duidelijk eigen volk.
Germaans-Fries hoofd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat weer nageslacht van Jan Stekelenburg?
Of bij de SS.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kan zo bij Reggeborgh inderdaad.
Maar ze wonen nu in Zwitserland en zij fietst nu bij een Franse ploeg. Dat vinden bij de HR van de SS niet leuk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hij had wel een snorretje zag ik op vakantie met Demi. Wordt wel verdacht ja.
Dat is idd ook zo’n irritante gozer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:35 schreef Remco het volgende:
Demi is bijna Antwanet 2.0. Instagram vol als het draait, ontzettend emotioneel en een vriend die graag in beeld komt.
Is een stuk sympathieker dan commerciële Karrelquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Misschien moeten ze van die kleine poppetjes gaan verkopen! @:karrel
Dione wijkt nooit af van het script want ze luistert niet naar de antwoordenquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag dan hoeveel ze gaat verliezen in de tijdrit.
Ze doet dit werk inmiddels 30 jaar ofzo. Dan zou je toch enige ontwikkeling mogen verwachten.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dione wijkt nooit af van het script want ze luistert niet naar de antwoorden
Dat mag je verwachten, maar dan kom je bedrogen uitquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze doet dit werk inmiddels 30 jaar ofzo. Dan zou je toch enige ontwikkeling mogen verwachten.
Met glittertjes. Wat leuk!quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
De nagels een gek kleurtje maken. @:wimderon vindt dit leuk.
Nee dat is vooral bij de vrouwen vaak een issue voor mensen. Dit werd ook besproken in de podcast met ROX.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:50 schreef Adrian4 het volgende:
Vraagje. Ik moet bekennen dat ik de avondetappe van de mannen niet altijd heb gezien, maar ging het daar ook over het gewicht van de renners en of hun gezondheid niet in gevaar was?
Bij Ferrand Prevot is het natuurlijk ook wel extreem.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is vooral bij de vrouwen vaak een issue voor mensen. Dit werd ook besproken in de podcast met ROX.
Slimste Mens gewonnenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik wereldvreemd als ik deze vrouw niet ken?
Staf moet gewoon doorselecteren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:51 schreef Dutch_view het volgende:
Dione krijgt een slecht voortgangsgesprek bij baas Stef
Sommige mensen bij de NOS hebben een contract voor het leven. Tenzij je stomme dingen doet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Staf moet gewoon doorselecteren.
Staf was ploeggenoot van Jarlinson Pantano EN Stefan Denifl. Ik zou flauwvallen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Brankele is starstruck door Kirsten Wild en Staf Clement.
IAM vloog toen wel, licht vermoeden van.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Staf was ploeggenoot van Jarlinson Pantano EN Stefan Denifl. Ik zou flauwvallen.
Brankele staat ook net even een versnelling te hoog. Beetje adhd of net even een lijntje gedaanquote:
De 50+mobiel doelgroep is al heel erg lang afgehaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:11 schreef DIJK het volgende:
[..]
Brankele staat ook net even een versnelling te hoog. Beetje adhd of net even een lijntje gedaan
Ze moet alles op alles zetten om zo snel mogelijk de finish te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Heel kort nog even over de tijdrit, moet Demi volgas?
Ja ik denk dat Demi vollering moet gaanquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was een hele rare vraag, zou ze echt denken dat Demi zou overwegen om energie te besparen morgen door niet voluit te gaan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk het nu terug. Maar echt ontzettend genant dit. Vier keer doorvragen en hetzelfde antwoord krijgt. Alsof Vos zich zou moeten verantwoorden zegquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:47 schreef Faraday01 het volgende:
Vos heeft een miljoen miljard wedstrijden gewonnen. Ze kunnen heel gewichtig gaan doen over deze etappe maar op haar carrière is het gewoon niet zo belangrijk.
Ze zal gedacht hebben wat lekker rustigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef Remco het volgende:
Handig om de communicatie te checken als je al op het start podium staat. Al gok ik niet dat Koen de Kort wel of niet te horen verschil maakt voor Brand.
Ze is relatief weinig veranderd.quote:
Haha iemand is gepromoveerd.quote:
Nog even terugblikken over borstvoordeel?quote:
Nivoquote:Op donderdag 6 augustus 2026 07:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Even teruggekeken. Item over de tijdschrijver .Nivo van de Schoolkrant bij de NOS 'de tour hecht heel erg aan tradities. Zo rijdt er nog steeds een bezemwagen mee, terwijl ook de ploegleiders auto 's renners kunnen meenemen ' de bezemwagen is toch echt een officiële jurywagen en functie:')
Alsof je idd je ploegleidersauto, die je achter de kopgroep of peloton hebt rijden, laat wachten om een geloste renster op te pikkenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 07:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Even teruggekeken. Item over de tijdschrijver .Nivo van de Schoolkrant bij de NOS 'de tour hecht heel erg aan tradities. Zo rijdt er nog steeds een bezemwagen mee, terwijl ook de ploegleiders auto 's renners kunnen meenemen ' de bezemwagen is toch echt een officiële jurywagen en functie:')
Een paar jaar geleden kregen de winnende rensters nog pakketten van Easy Toys. Nou kun je daar nog van stellen, dat dit wel voor eigen genot is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook nog een strijkijzer, dat kan echt niet.
Ze haalt betere resultaten op de weg dan Fabio Jakobsen!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:24 schreef Faraday01 het volgende:
Dione kondigt Ceylin Jans aan als veldrijdster, mountainbikester en wegrenster. Dat is lachwekkend, behalve veldrijden is ze bij de andere disciplines veldvulling.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze haalt betere resultaten op de weg dan Fabio Jakobsen!
Ze adapteert snel in de Vlaamse cross scene.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook bij de NOS heeft Ceylin een Vlaamse tongval.
Gratis publiciteit en Nooijen hoeft morgen niet te schroeien.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
Wel apart dat die rensters gewoon allemaal aanschuiven bij Dione in de avond.
Wel leuk voor ons!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
Met 1.83 meter is ze een reus op de fiets dus die gaat waarschijnlijk nooit een grote col over met de bestenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gratis publiciteit en Nooijen hoeft morgen niet te schroeien.
Ze volgen de communicatielijn van de ploegquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:38 schreef Felagund het volgende:
Drinken ze bij Visma-Lease-a-bike dat ze nog steeds in de kansen van PFP geloven?
Volgens mij niet, was bij de mannen tenminste niet zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn er morgen op de Ventoux eigenlijk dubbele punten?
Tom is on fire vandaag, gooide Gery/FDJ ook al voor het blok.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
Tom is geen fan van de tactieken van ELB
Ja, rekening houdend met het feit dat ze moeten douchen, eten, massage krijgen, vaak nog een transfer van een paar uur. Dan blijft er weinig tijd om wat te relaxen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
En een stapel brieven van de UCI?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:12 schreef Faraday01 het volgende:
Best goed, de Ventoux en olympisch goud
Zo goed was die toch niet? Vooral door miscommunicatie de Olympische Titel gewonnen.quote:
Hij gaf het als voorbeeld van een wedstrijd waarbij een kort repeterend parcours goed werkte. En dat deed het ookquote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Joost noemt het NK Nijmegen als voorbeeld van een parcours dat goed beveiligd was. Joost was zelf de organisatie :p
Bij haar was er een verkeerde focus op vergroten wou je zeggen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef Faraday01 het volgende:
Ceylin, als je tour wil rijden moet je eerst op zoek naar een veel grotere motor.
De andere Piet wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
Piet komt nog niet heel lekker uit haar woorden
Een sprint op het einde waar je alles op alles kan inzetten is ook nog wat anders dan een demarrage waarna je nog 8.5 kilometer moet klimmen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:53 schreef DIJK het volgende:
Het is net of Demi pas in de laatste km een keer een tand zwaarder kan schakelen. Al die demarrages op het koffiemolentje dat trekt op niks.
Zondag zal ze niet anders kunnen op de laatste keer Col d'Eze. Op het koffiemolentje gaat ze Kasia niet lossen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een sprint op het einde waar je alles op alles kan inzetten is ook nog wat anders dan een demarrage waarna je nog 8.5 kilometer moet klimmen.
Nee, ze zal er waarschijnlijk eerder aan moeten beginnen. In de Giro durfde ze wel alles of niets te spelen, misschien werkt dat juist in het voordeel nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zondag zal ze niet anders kunnen op de laatste keer Col d'Eze. Op het koffiemolentje gaat ze Kasia niet lossen.
Hij kan überhaupt maar beperkt een fatsoenlijke volzin uitbrengen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:06 schreef Remco het volgende:
Er gaat geen groot analist verloren aan Dylan van Baarle.
Ik kijk met vertraging maar het is niet best neequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:12 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij kan überhaupt maar beperkt een fatsoenlijke volzin uitbrengen.
Dat PFP op hetzelfde niveau zit als vorig jaar werd door Tom terecht niet geloofd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:12 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij kan überhaupt maar beperkt een fatsoenlijke volzin uitbrengen.
Klopt ook een beetje een raar antwoord. Dat hij haar maar een paar dagen had gezien sinds mei, lijkt me dat je toch echt wel met elkaar deelt hoe je vorm/wattages zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat PFP op hetzelfde niveau zit als vorig jaar werd door Tom terecht niet geloofd.
Dione die tot 3x toe heeft gezegd, 'morgen gaan we sprinten!'quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Dione die in eerste instantie niet doorheeft dat het vier keer de Col d'Eze is.
Heel gek was die gedachte niet toch? Al kon het vooraf ook zomaar voor de vluchters of voor de klassementsrenners zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:29 schreef Remco het volgende:
[..]
Dione die tot 3x toe heeft gezegd, 'morgen gaan we sprinten!'
Niet perse inderdaad maar ze zei het met zo'n vanzelfsprekendheid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heel gek was die gedachte niet toch? Al kon het vooraf ook zomaar voor de vluchters of voor de klassementsrenners zijn.
Ze zou er alleen nooit op kop aankomenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Femke zou zo'n klimmetje ook hard op kunnen knallen.
Veel klimmetjes hier in de buurt zijn op Strava gevuld met schaatsers in de top. Allemaal zonder inspanningen daarvoor uiteraard.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze zou er alleen nooit op kop aankomen
Varsseveld en Friesland, en ook nog Limburg met Tom, de provincies komen flink aan bod vandaag.quote:
Als je een miler een muurtje van een kilometer op laat knallen dan gaat dat wel vooruit ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Veel klimmetjes hier in de buurt zijn op Strava gevuld met schaatsers in de top. Allemaal zonder inspanningen daarvoor uiteraard.
Nu geeft ze Tom de schuld dat het geen sprint werd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Niet perse inderdaad maar ze zei het met zo'n vanzelfsprekendheid.
Die dat gracieus op zich neemtquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu geeft ze Tom de schuld dat het geen sprint werd.
Nog niet, ze droeg wel een mitella na de finish:quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
Weten we al wat Squiban gebroken heeft?
Tom heeft wel zijn best gedaan om de juiste kleuren stenen te vinden!quote:
Kasia zei woedend dat ze in de hekken was gereden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:44 schreef DIJK het volgende:
Wat hebben ze toch de hele tijd over in de hekken gereden, er stonden überhaupt geen hekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |